Hyggesnak arkiv

Hyggesnak og emner gennem tiden.

4+

354 kommentarer

  1. Ironiman

    28/08/2018 kl 15:03

    Jamen så forsøger jeg da bare igen, helt uden relation til noget eller nogen ? bare for hyggens skyld:

    2+
    • Frække🔥Tanker

      26/08/2018 kl 7:06 - som svar på denkaadekyk

      Dejlig artikel ? Med flugten fra lærerfaget (grundet den semi nye skolereform), kan det være vi kommer til se flere nye spændende kreative “iværksættere”? ?

      Jeg kan nu godt lide budskabet i artiklen ? Det kræver mod at skide på konformiteten og følge sit eget hjerte ♥? Godt gået “Liam”… men navnet! ???

      U can leave your hat on ?

      1+
      • denkaadekyk

        26/08/2018 kl 14:13 - som svar på Frække🔥Tanker

        den har jeg faktisk aldrig set. Jeg bør nok lede lidt efter den, er generelt meget begejstret for britiske film/serier.

        Men kan stadig huske visse scener fra ‘9 1/2’ uge 😉

        1+
        • Frække🔥Tanker

          26/08/2018 kl 18:15 - som svar på denkaadekyk

          The Full Monty… den er ret sød ? Og med lækre britiske engelske dialekter (ikke alle er lige skønne). Se den med konen ? 9 1/2 uge tror jeg til gengæld aldrig jeg har set. Er jeg gået glip af noget? ?

          0
          • denkaadekyk

            26/08/2018 kl 21:57 - som svar på Frække🔥Tanker

            Det var en ganske underholdende film, og en masse god musik 😉

            Jeg og knægten lå flade af grin flere gange

            tak for anbefalingen

            1+
            • Frække🔥Tanker

              27/08/2018 kl 16:08 - som svar på denkaadekyk

              Ja, skønt soundtrack til filmen ? Dejligt kyk & søn var fint underholdt ?

              0
          • denkaadekyk

            26/08/2018 kl 23:33 - som svar på Frække🔥Tanker

            nok ikke hvis du har set ’50 shades’ (tror jeg, den har jeg ikke set). Eller måske hvis du har (ifølge kommentarerne til 9 1/2 uge klip på youtube)

            men der er da den originale stripscene

            og en lille håndmad

            Hvordan kan du have gået glip af 9 1/2 uge????

            Kim Bassinger og Mickey Rourke virkede rimeligt ok dengang (den ene mere end den anden efter min mening)

            1+
            • Frække🔥Tanker

              27/08/2018 kl 16:23 - som svar på denkaadekyk

              Tror det skyldes, jeg i den periode var udøvende elitesportskvinde (pige). Var ret fokuseret. Fandt først senere ud af at dopamin mv. også kan frigives på andre måder ? Måske jeg skal få set 9 1/2 uge. Bedre sent end aldrig ? Fifty Shades har jeg hverken læst eller set. Intet ved det jeg ved/ har hørt om den appellerer til mig. Basic Instinct husker jeg ret godt til gengæld ?

              1+
            • Frække🔥Tanker

              27/08/2018 kl 18:18 - som svar på denkaadekyk

              Altid skønt med en lille snack ?

              0
  2. Frække🔥Tanker

    12/08/2018 kl 11:19

    Her link til listen…

    Sexforfattere

    0
  3. Frække🔥Tanker

    12/08/2018 kl 11:17

    Hvordan gør jeg mig fortjent til at komme på denne liste? Banko i kommentar sporet a la kyk? ? Og på listen har jeg fundet forfattere, som hidtil har været skjult for mig ?

    Som om der er to forfatterlister ?

    2+
  4. Frække🔥Tanker

    09/08/2018 kl 18:39

    Apropos branding… fra i går, så her en mandlig forfatter, der har valgt at gå all på “marketing” ?

    Kom nu ind i kampen, mænd! ??

    Bobo

    (og to udmærkede noveller, forøvrigt ?).

    3+
    • Stilledrømme

      09/08/2018 kl 19:16 - som svar på Frække🔥Tanker

      Hold da k…, den er sgu’ da større end min….?

      1+
      • Frække🔥Tanker

        09/08/2018 kl 19:31 - som svar på Stilledrømme

        He He ?

        Kedeligt der er ikke fisse og pik emojies, egentlig ?

        3+
      • Denkaadekyk

        09/08/2018 kl 19:38 - som svar på Stilledrømme

        Behåring eller navle???

        3+
        • Stilledrømme

          09/08/2018 kl 20:01 - som svar på Denkaadekyk

          Pikken, Kykken, pikken ?

          2+
          • denkaadekyk

            09/08/2018 kl 20:23 - som svar på Stilledrømme

            nu er jeg sgu forvirret

            meder du
            pikken eller kykken ellr pikken???

            men det er sgu lidt svært at bedømme størrelsen med den beskæring. Jeg hælder til at der er beskåret lige før hovedet så den virker længere 😉

            2+
            • King Size-D

              10/08/2018 kl 7:08 - som svar på denkaadekyk

              Jeg tror sgu’, du har ret, Kykken….? Bobo, din bavian….???

              1+
        • Frække🔥Tanker

          12/08/2018 kl 11:51 - som svar på Denkaadekyk

          Eller sixpack? ?

          0
    • Sofie

      09/08/2018 kl 20:04 - som svar på Frække🔥Tanker

      Nogen der har prøvet ham? ?

      3+
      • Frække🔥Tanker

        09/08/2018 kl 20:35 - som svar på Sofie

        Ja, det vil vi gerne vide! ? Nogen der har prøvet JacobS… kaffe? ?

        2+
  5. Frække🔥Tanker

    08/08/2018 kl 16:00

    Opfordring/ opsang/ oprop:

    Synes, der gives mange fine kommentarer til noveller ? Men en del forfattere er altså nogle padder! Kom dog ind i kampen og kvitter med blot det der lille ord TAK (hvis der ikke er overskud til mere) til den, der har brugt tid på at kommentere. Det er gratis og koster kun 3 sekunder…

    Selv er jeg kommet dertil, hvor der er forfattere/ noveller, jeg simpelthen ikke gider kommentere længere. Den manglende respons virker på mig arrogant og som et udtryk for fravær af pli ?

    Hatten af for Opa Geil, som tordner derudaf på trods (tror nu også han hygger sig med det ?) ??

    Jeg håber inderligt Opa Geil vinder Årets Kommentator 2018. Min stemme ryger i hvert fald helt klart i hans retning ✅

    4+
    • Anonym

      08/08/2018 kl 16:41 - som svar på Frække🔥Tanker

      Enig, i første del ihvertfald. Det er og har altid været mig en gåde, hvorfor nogle ikke i det mindste tilkendegiver at de læser beskeder, de der giver lidt mening og lægger op til det. Hvis ikke, hvorfor så overhovedet skrive, både det ene og andet? ? er jo i virkeligheden nok.

      1+
    • Stilledrømme

      08/08/2018 kl 18:05 - som svar på Frække🔥Tanker

      Jeg kan jo sådan set godt følge dig, Frække, men du skal bestemt ikke underkende betydningen af de likes, som kommer på dine kommentarer. Det er nogle forfatteres måde at sige tak på ?

      Noget helt andet er den arrogance, som hersker i den virkelige verden. “Gud, forventede du respons?!” ?? “Øh ja, Båtnakke!!!” ??

      1+
      • Frække🔥Tanker

        08/08/2018 kl 18:34 - som svar på Stilledrømme

        Jo, men problemet med likes er bare, at de er anonyme, StilleD. Det er en lille emoji eller ‘tak’ ikke, hvis altså man sætter afsender på, selvfølgelig ?

        Verden er fuld af båtnakker, men heldigvis er der også stadig en hel del mennesker i modsatte kategori ❤️

        2+
        • denkaadekyk

          08/08/2018 kl 18:49 - som svar på Frække🔥Tanker

          båtfjæs ???

          2+
          • Frække🔥Tanker

            08/08/2018 kl 19:05 - som svar på denkaadekyk

            Nej, dytrøve!

            2+
            • denkaadekyk

              08/08/2018 kl 19:22 - som svar på Frække🔥Tanker

              det lyder helt fransk udtalt dy trøve

              det minder mig om at det eneste min bør kan på fransk betyder
              ‘put dig selv op i røven’

              aner ikke hvem der har lært dem det ……

              1+

              • Anonym

                08/08/2018 kl 19:36 - som svar på denkaadekyk

                Der var du lige én fra fuld plade på kommentarboksen ?

                0
              • Frække??Tanker

                08/08/2018 kl 19:38 - som svar på denkaadekyk

                Ha ha ja! ? Godt set. Mon Ghost of Henri de mon pessar, dukker op nu? Hope so! ???

                Ja, gad nok vide, hvem der har lært dem det? ??

                En udmærket vending, at kunne, når man er i France, by the way ???

                Je ne regrette rien, er også ganske god at kunne ?

                Eller…

                2+
                • denkaadekyk

                  08/08/2018 kl 19:49 - som svar på Frække??Tanker

                  jeps
                  og
                  un bon vin blanc, bare for at træne nasalerne
                  (selv om jeg foretrækker rouge – havde bilen fuld af det på vejen hjem, var næsten nødt til at efterlade et barn eller to)

                  jeg er nu vokset op med denne version (og det er du vist også, vi er samme årgang)

                  1+
                  • Frække🔥Tanker

                    08/08/2018 kl 20:14 - som svar på denkaadekyk

                    Første hit på tube, men lyden ? For meget diskant ?? Derfor den anden ? Eller ja ?

                    1+
    • denkaadekyk

      08/08/2018 kl 18:14 - som svar på Frække🔥Tanker

      Det er dog ikke altid at man bliver opmærksom på en kommentar.
      Man er nødt til aktivt at sætte sin egen novelle på listen over abonnenter, eller følge godt med i link’ne til højre.

      Men jeg vil da lige kigge mine egne igennem og se om jeg ikke kan takke de mærkværdige individer som finder mig underholdende – på den ene eller den anden måde

      1+
      • Frække🔥Tanker

        08/08/2018 kl 18:26 - som svar på denkaadekyk

        Vidste slet ikke man kunne abonnere på sine egne noveller. Det må jeg rode lidt med. Har kun et par håndfulde, så overskueligt at kigge forbi og tjekke op…

        Selvfølgelig kan vi alle overse noget, men hos nogle er det symptomatisk. Ingen nævnt ingen glemt ?

        0
        • Anonym

          08/08/2018 kl 18:46 - som svar på Frække🔥Tanker

          Måske er det et branding spørgsmål ? og man foretrækker fiskene i mailnettet, derfor adresse på. Og det jo et frit land, så længe du ikke generer DF med din påklædning ??????

          2+
          • Frække🔥Tanker

            08/08/2018 kl 19:03 - som svar på Anonym

            Hvis du ønsker at brande ‘arrogance’, så fred være med det ? Det er et frit land… medmindre man ønsker at gå hætteklædt, ja. Men hvem fanden gider det i den her varme? Sgu da kun hvis man er tvunget ? Solbriller må for øvrigt være niqabens ‘negativ’ eller nok nærmere omvendt ??

            Selv foretrækker jeg at fiske IRL ?

            2+
            • Frække🔥Tanker

              08/08/2018 kl 19:16 - som svar på Frække🔥Tanker

              Med et par enkelte undtagelser selvfølgelig ??

              0
            • Anonym

              08/08/2018 kl 19:31 - som svar på Frække🔥Tanker

              En særlig art sild tænder faktisk på den såkaldte ‘arrogance’. Og nej, det komplimentære til idiotisk lagenfest, er de velværede, grissefarvede nøgne overkroppe en del mænd ynder at skæmme sommerlandet med. Denne modbydelighed burde netop, også, dækkes fuldstændigt til ?

              1+
              • Frække🔥Tanker

                08/08/2018 kl 19:56 - som svar på

                Oink oink ? Synes nu denne sommer har udryddet den omtalte race ??

                Mennesket er for smukt at tildække med både hvide ? og sorte lagener… men mørkemænd, har altid været fortaler for den slags…

                Held og med brandingen og sildene ??

                https://www.maduniverset.dk/app/opskrift.php?uid=1049

                1+
          • Støren

            10/08/2018 kl 12:40 - som svar på Anonym

            Der er mange fordele ved at fange fiskene i mailnettet. Blandt andet bruges mailnettet gerne til at få “fiskene” til at stemme og kommentere på noveller, så udsendes der lige en mail som reminder om at nu skal man huske at give stjerner og en kommentar for “så vil jeg blive så glad”. Forfatteren takker så på mail og ikke i kommentarfeltet. Derfor kan det se ud til at forfatteren ikke responderer, men takken er altså sendt i en mail. Jeg har oplevet en forfatter som rykkede for en kommentar, fordi der gik en dag hvor jeg ikke nåede at skrive en kommentar til en ny novelle!! også en forfatter som ikke normalt bruger kommentarfeltet og det blev bare trættende i længden.

            2+
            • Frække🔥Tanker

              10/08/2018 kl 14:48 - som svar på Støren

              Sådan en foranstaltning behøver mine noveller heldigvis ikke ???

              Kommentarer uden for ‘mailnettet’ får så ingen respons ? Støren spiser forøvrigt meget andet end småfisk ?

              Men nu ved jeg i det mindste hvorfor groupie i ordlyd ligger tæt på guppy ??

              2+
        • Frække🔥Tanker

          08/08/2018 kl 19:08 - som svar på Frække🔥Tanker

          Hvordan abonnerer jeg på mine egne noveller, TS? Tror denkaadekyk har bundet mig noget på ærmet ??

          Man kan da kun abonnere på genrer? ?

          1+
          • denkaadekyk

            08/08/2018 kl 19:18 - som svar på Frække🔥Tanker

            under kommentarboksen er der et link ‘abonnere’ med rødt 😉

            så skriver man sin mail og får besked hvergang der kommer en ny kommentar

            1+
          • Totalsex.dk

            08/08/2018 kl 19:21 - som svar på Frække🔥Tanker

            Det gør du nede under kommentarfeltet, lige under hvor du indtaster navn og email, er der en lille firkant som kan markeres.

            1+
            • Frække🔥Tanker

              08/08/2018 kl 20:22 - som svar på Totalsex.dk

              Tak ? Tænk at abonnere på egne noveller ???

              ??? eller fremskredet demens ?

              0
            • Frække🔥Tanker

              08/08/2018 kl 21:59 - som svar på Totalsex.dk

              Når jeg forsøger at abonnere får jeg at vide at ‘Email adress is not valid’ selvom jeg taster den rigtige adresse ind ?

              Bruger mobiludgaven…

              0
      • denkaadekyk

        08/08/2018 kl 19:04 - som svar på denkaadekyk

        så fik jeg da rettet op på de enkelte mangler.

        (og samtidigt lavet lidt reklame 😀 )

        1+
        • Frække🔥Tanker

          08/08/2018 kl 19:18 - som svar på denkaadekyk

          Ja, respeeeeeekt! ? En ren win-win i min optik ?

          1+
    • Sofie

      08/08/2018 kl 20:03 - som svar på Frække🔥Tanker

      Ja det virker arrogant 🙄 Jeg vil godt forsvare nye forfattere eller dem som ikke skriver så meget i det hele taget, for det kan virkelig godt være svært at følge med i kommentarstrømmen nogen gange. Men hvis man ikke gider svare, eller dyrker et eller andet … ?‍♂️’Count Mysterioso’image, så er man bare latterlig i mine øjne.

      2+
      • Frække🔥Tanker

        08/08/2018 kl 20:19 - som svar på Sofie

        ?

        Nye forfattere er undskyldt i et eller andet omfang, ja…

        Forfattere som skriver lidt kan jo altid lige kigge forbi egne noveller i ny og næ…

        Eller abonnere på egne noveller ? Det kan man nemlig her ? Ved jeg nu ?

        2+
      • Anonym

        08/08/2018 kl 20:27 - som svar på Sofie

        Tjaah, man skal kende sit publikum/segment, det er basic marketing baby ?

        1+
        • Frække🔥Tanker

          08/08/2018 kl 20:46 - som svar på

          Nu ved jeg jo ikke hvem du er… har kun en formodning. Hvad er din motivation for at skrive? Betaling i form af sex? Spørger af oprigtig nysgerrighed ?

          Tænker ‘arrogance’ er så fint brandet i visse politiske partier ???

          Har faktisk været lidt ‘på den galej’ med mænd, men fandt absolut intet brugbart i ‘arrogance’. Der var sgu lidt tomt inde bag. Men nå, det var så bare min erfaring ?

          1+
          • Anonym

            08/08/2018 kl 21:14 - som svar på Frække🔥Tanker

            Din formodning er fejl, jeg yder bare mulig forklaring, og modspil, hvor ingen andre gør. Og ja, jeg tror også det virker, på film og irl ? har du nogensinde hørt om bikertøser, eller kvinder der gifter sig og får børn med Peter på sikret afdeling? ?

            1+
            • Frække🔥Tanker

              08/08/2018 kl 21:36 - som svar på

              Du kan da ikke vide om min formodning er fejl, når du ikke kender den ?

              Jo, den slags kvinder har jeg hørt om. De har måske lige så stor en brist som Peter’erne, der rusker… i både det ene og det andet ?

              Forstår blot ikke din snak om marketing og branding her? Her er jo ingen potentiel indtjening… ud over ‘in natura’…

              Synes du kryber lidt uden om mit spørgsmål, som måske også var en anelse intimiderende? ?

              Prøver igen: Hvad er din motivation for at skrive?

              Og… hvad har du skrevet? ??

              2+
        • Sofie

          08/08/2018 kl 20:52 - som svar på

          Jeg er slet ikk i tvivl om at det virker 😮 ?

          2+
    • Anonym

      09/08/2018 kl 19:57 - som svar på Frække🔥Tanker

      Av… jeg har liket indtil videre… aldrig grundet arrogance. Men det vil jeg da omgøre?

      1+
      • Niecen

        09/08/2018 kl 20:16 - som svar på

        Hov, ovenstående er skrevet af niecen ?

        Forresten tænker jeg, at jeg vil sige tak for kommentarerne fremover. Ellers er det ligelovlig dominerende i kommentarsporet.

        Men det er altid fedt med kommentarer!

        2+
        • Frække🔥Tanker

          09/08/2018 kl 20:25 - som svar på Niecen

          Kykken havde næsten fuldplade i kommentatorsporet i går på den konto ?

          Og eller kan man jo bare gøre det løbende… over en uge fx ?

          2+
    • Læsehæsten

      10/08/2018 kl 8:55 - som svar på Frække🔥Tanker

      Jeg synes, at man som forfatter skal engagere sig i det omfang, man har tid og lyst til.

      Hvis man f.eks. bare er glad for at skrive historier og bare gerne vil dele dem på TS, så andre også får glæde af dem, men ikke har tid eller lyst til at tage del i SoMe-fladen af TS, så synes jeg da ikke, at man virker arrogant eller uopdragen.

      Jeg kan af gode grunde ikke vide, om en given forfatter følger ovenstående opskrift, eller om vedkommende virkelig er en arrogant nar, men jeg vælger at formode det bedste.

      /?

      2+
      • Anonym

        10/08/2018 kl 9:11 - som svar på Læsehæsten

        Man kan vel godt fravælge SoMe-fladen og stadig skrive “TAK” for kommentaren!??

        0
        • Anonym

          10/08/2018 kl 9:20 - som svar på

          Det kommer vel an på, hvordan man definerer SoMe-fladen. I mine øjne udelukker det ene det andet.

          Min pointe er bare, at jeg ikke ser det som dårlig pli, hvis man uselvisk forærer éns historie bort til andres glæde og fornøjelse, men samtidig ikke har tid eller lyst til at tage del i det sociale på TS med kommentarer og debat.

          0
          • Læsehæsten

            10/08/2018 kl 9:24 - som svar på

            Det var så min kommentar, den ovenfor. Ved ikke, hvorfor TS med ét glemte mit navn.

            0
            • Totalsex.dk

              10/08/2018 kl 9:39 - som svar på Læsehæsten

              På grund af de nye GDPR-regler, må vi ikke længere ‘gemme’ navn og emailadresse i kommentarformularens felter uden tilladelse fra brugeren. Dette betyder, at man skal indtaste sit navn hver gang man skriver en kommentar. Desværre 🙂 Måske er der forskel på browsere mht. til dette, vi har ikke undersøgt det nærmere endnu.

              1+
              • Læsehæsten

                10/08/2018 kl 9:49 - som svar på Totalsex.dk

                Det giver mening – tak for opklaring. 🙂

                0
              • SWO

                11/11/2018 kl 17:51 - som svar på Totalsex.dk

                Til Totalsex

                Jeg ville ønske, at I blev bedre til at publicere de indsendte noveller. Det ville hjælpe lidt også, hvis I giver besked, hvis de er for korte.

                0
                • Totalsex.dk

                  11/11/2018 kl 18:02 - som svar på SWO

                  Bedre til at publicere noveller?? Vi publicerer ca. 4 noveller dagligt (hvilket er det maksimale ønskelige antal). Du har selv fået publiceret to noveller indenfor de sidste 7 dage, så vi er altså HELT uforstående overfor dit ønske.

                  0
          • Anonym

            10/08/2018 kl 9:28 - som svar på

            Din pointe kan man ikke være uenig i! Men oplægget fra FT handler ikke om at være aktiv i det sociale liv på TS, men om noget så simpelt som at skrive “tak” til de læsere som ikke bare nøjes med at læse noveller, men som også tager sig tid til at skrive en opmuntrende, eller taknemmelig kommentar til forfatteren.

            1+
            • Læsehæsten

              10/08/2018 kl 9:39 - som svar på

              Jeg er ikke uenig i, at det er en simpel og ikke særlig krævende gestus at sige tak, men hverken du, jeg eller FT kan vide, om en given forfatter blot skriver sine historier, sender dem i en mail og får dem udgivet på TS, uden nogensinde at besøge hjemmesiden. Der er en mulighed for, at en given forfatter slet ikke er klar over eller følger med i, hvilke likes og kommentarer, der kommer på vedkommendes noveller.

              [TS, hvorfor “glemmer” hjemmesiden mine oplysninger mellem hver kommentar? Det plejer den ikke at gøre.]

              1+
              • Anonym

                10/08/2018 kl 10:18 - som svar på Læsehæsten

                Hvis man gør som du dér beskriver, så er man selvfølgelig undskyldt, ligesom der kan være mange andre gode grunde til ikke at deltage, selv ikke med et enkelt “tak”. Som forfatter må det dog alligevel være væsentligt, at blive gjort opmærksom på hvordan det KAN tolkes, hvis man mere eller mindre bevidst fravælger at takke sine læsere for deres kommentarer. Så kan man vælge at ignorere det, eller man kan handle på det, som et par stykker allerede har gjort, og mon ikke de har fået en masse flere kliks og læsere til deres historier, med den øgede fokus på dem? Det tror jeg!

                2+
                • Totalsex.dk

                  10/08/2018 kl 10:41 - som svar på

                  Vi kan i hvert fald bekræfte, at hvis en novelle ligger øverst på oversigten over nye kommentarer (ude i højre side) så giver det næsten lige så mange kliks, som hvis novellen lå på forsiden af totalsex.dk. Med det forbehold, at der er udsving i forhold til titel, kategori, tidspunkt på dagen, osv. så ligger det mellem 200 og 1000 klik pr. time!

                  Der findes ganske enkelt ingen bedre reklame for en novelle, end en læserkommentar 🙂

                  En helt anden ting, som man måske ikke umiddelbart tænker over er, at jo mere kommentar-aktivitet en novelle har, jo bedre synes Google om den, og jo bedre placering får den i søgeresultaterne.

                  Så der er alt mulig grund til at værdsætte kommentarer til sine noveller 🙂

                  BEMÆRK: Ovenstående er bare til info. Vi tager ikke stilling til om forfatterne bør deltage i kommentartrådene.

                  3+
                  • Denkaadekyk

                    10/08/2018 kl 20:14 - som svar på Totalsex.dk

                    En del af den trafik er nok til kommentaren, for at læse den

                    0
                • Læsehæsten

                  10/08/2018 kl 11:37 - som svar på

                  Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor det må være væsentligt for en forfatter at være opmærksom på, hvordan det KAN tolkes, hvis man mere eller mindre bevidst fravælger at takke ens læsere for deres kommentarer. Til de noveller, som man gratis og uegennyttigt forærer til den brede offentlighed på en gratis hjemmeside, der ikke kræver, at man opretter sig med brugernavn eller andre oplysninger. Som enhver – uden at give det mindste! – kan klikke på og nyde efter forgodtbefindende, så ofte man har lyst til.

                  De kommentarer, der er tale om, er ofte tilkendegivelser af taknemmelighed overfor forfatteren og dennes indsats og bidrag til TS’ udvalg af noveller. Bør en forfatter virkelig være bekymret for, hvordan det påvirker dennes image eller omdømme, hvis ikke han eller hun skriver [b]tak[/b] eller indsætter en smiley for læsernes tak…?

                  Hvis man vender den om, hvad så med alle de læsere, der læser noveller på TS uden nogensinde at give stjerner eller sige tak til forfatteren? For de historier, som vedkommende har brugt timer, måske endda dage eller måneder, på at skrive, for så at få dem udgivet uden den mindste udsigt til vinding. Udover læsernes (potentielle) tak og anerkendelse, selvfølgelig. Hvordan skal forfatterne tolke dét? Er de anonyme, tavse læsere, der bare suger den ene novelle efter den anden, uden at give den mindste anerkendelse, overhovedet klar over, hvordan det KAN tolkes?

                  Jeg er med på, at udveksling af anerkendelse og debat i kommentarfeltet på éns historier er med til at fremhæve novellen og give den flere læsere, mere hæder og flere hits via google… Men hvad nu, hvis det flintrende lige meget for den enkelte forfatter? Hvad nu, hvis éns primære formål med at skrive er, at man bare har brug for at få afløb for de tanker, fantasier og historier, der fødes og udvikler sig i éns sind? At deling og publicering af arbejdet blot er en sekundær biting, fordi man gavmildt tænker, at andre måske også kan have fornøjelse af det? Og at hæder og anerkendelse slet ikke spiller ind?

                  Nu kan jeg godt selv lide at være en del af livet og det sociale omkring TS og novellerne, men hvis andre af den ene eller anden grund har lyst til eller brug for at være forfatter eller læser på TS uden at give eller modtage anerkendelse, så fred være med det. Det er sjovere, hvis vi er flere, der bidrager til snak, debat og fjollerier, men behøver vi at kalde forfattere såvel som læsere for padder, arrogante, latterlige eller lignende, fordi de ikke deler samme lyst eller behov for at ”lege med”? Er det tanken, at det skal give de tavse brugere på TS [i]lyst[/i] til at deltage i det sociale?

                  Det kan man mene om, som man vil, men min holdning er fortsat, at man skal engagere sig i det omfang, man har tid og lyst til, uden skam eller bekymring for, hvordan det kan tolkes, uanset om man er læser eller forfatter.

                  [/rant]

                  3+
                  • Anonym

                    10/08/2018 kl 12:00 - som svar på Læsehæsten

                    Folk må sgu da gøre som de vil! Hvis man er ligeglad med lovpris og kommentarer, så lader man bare være med at deltage. Det har stadig INTET med det sociale liv på TS at gøre, så hvorfor bliver du ved at blande det ind i sagen? Det her handler om forfattere og deres læsere, ikke om alt det andet ligegyldige pludren som foregår i kommentarsporene. Hvis man er en forfatter som gerne vil have sine noveller læst af flest muligt, så er der god grund til at besvare læsernes respons. Hvis man er ligeglad, så er man ligeglad. Nok også med at blive kaldt arrogant mv. og fred være med det.

                    2+
                    • Læsehæsten

                      10/08/2018 kl 12:13 - som svar på

                      Det lyder grundlæggende som om, at vi er enige.

                      1+
                    • X

                      10/08/2018 kl 15:05 - som svar på Læsehæsten

                      Bare med forskellige grader af engagement ?
                      Det er nok også begrænset hvor mange af de der skriver en kommentar, går tilbage og ser om der er respons på den? Personligt synes jeg bare at det kun giver mening at skrive en kommentar, hvis jeg kan se at forfatteren faktisk læser den. Andre skriver måske kommentarer mere eller mindre for egen skyld, nogle er også direkte umulige at respondere på, stadig undrer det mig dog, at man udgiver noget, og så bare glemmer det?
                      Men sådan er der så meget ?

                      2+
                    • X

                      10/08/2018 kl 15:33 - som svar på X

                      Eventuelt og lige fra hoften:
                      A: Man skriver for at blive bedømt, berømmet og komme i dialog.
                      B: Samme, med tilføjelse af berøring ?
                      C: Man skriver helt for egen fornøjelse (men lægger det ud til…?) ?
                      D: ?

                      1+
                    • Frække⛔Tanker

                      10/08/2018 kl 17:22 - som svar på X

                      Interessant emne… oplagt som Ugens Spørgsmål ? Desværre har jeg vist opbrugt min kvote på den konto for en tid ??

                      1+
                    • Anonym

                      10/08/2018 kl 17:50 - som svar på Frække⛔Tanker

                      Mon ikke de to første dækker det meste. Kan ikke se mennesker befriet af ego skrive sexnoveller ?
                      Eller svare ?

                      1+
                    • Frække🔥Tanker

                      10/08/2018 kl 18:19 - som svar på

                      Ikke utænkeligt… men måske er der mere kød på ? Kunne være spændende at høre individuelle motivationer. Min egen motivation er selvfølgelig udelukkende forankret i altruistisme ?❤️??

                      1+
                    • Frække🔥Tanker

                      11/08/2018 kl 5:20 - som svar på Frække🔥Tanker

                      AL?TRU?IS?ME? ?

                      0
                    • Anonym

                      11/08/2018 kl 9:18 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Altruisautisme? ?

                      0
                    • Denkaadekyk

                      11/08/2018 kl 9:33 - som svar på

                      Man går mere op i andres fremgang og velvære end sin egen

                      Men jeg kan godt lide F?T’s fortolkning, selv om den giver mere mening når jeg siger det ???

                      1+
                    • Frække🔥Tanker

                      11/08/2018 kl 13:39 - som svar på Denkaadekyk

                      Har nu ikke fortolket… blot
                      STA?VET? det rigtigt… via “klappemetoden” ?

                      0
    • Frække🔥Tanker

      10/08/2018 kl 15:54 - som svar på Frække🔥Tanker

      Vil da bare lige sige TAK for alle kommentarerne til mit indlæg ???

      Ifht min og andres mening kan det nok næppe siges mere præcist:

      /?

      4+
      • Sofie

        10/08/2018 kl 18:28 - som svar på Frække🔥Tanker


        ?

        4+
        • Frække🔥Tanker

          10/08/2018 kl 18:53 - som svar på Sofie

          Patata potato ?? ??

          1+
        • Anonym

          10/08/2018 kl 19:44 - som svar på Sofie

          3+
          • Sofie

            10/08/2018 kl 20:37 - som svar på Anonym

            ? … … .. HAHAHAHA det er noget af det sjoveste jeg nogensinde har set ??????! er flad af grin (iblandet lidt skræk)

            3+
            • Anonym

              11/08/2018 kl 10:29 - som svar på Sofie

              Opa Dei, når han ser der er nyt fra Sanne ?

              1+
              • Sofie

                11/08/2018 kl 15:16 - som svar på

                Fulstændig ? Extreme happiness???
                Tak for årets bedste grin ?. Jeg har vist den til alle jeg kender, de døde!

                2+
                • denkaadekyk

                  11/08/2018 kl 15:32 - som svar på Sofie

                  du har min medfølelse i denne for dig svære tid ……

                  2+
                • denkaadekyk

                  11/08/2018 kl 15:34 - som svar på Sofie

                  note
                  bed politiet om at have sørgekoret med, når de skal ud og anholde massemorderen Sofie

                  3+
                • Anonym

                  11/08/2018 kl 15:41 - som svar på Sofie

                  ? husk at donere deres nyre til Hannibal som tak ? ?

                  2+
                  • Sofie

                    11/08/2018 kl 16:43 - som svar på

                    ? Kun nyrerne? Hvad skal jeg så gøre med resten? ?

                    2+
                    • Anonym

                      11/08/2018 kl 17:34 - som svar på Sofie

                      ? Mads Mikkelsen er vist mindre kræsen, så vidt jeg husker. Og så var der noget med nogle grise.. bønderne mangler også foder her i tørken, og så kan du jo få dine venner til middag igen, julemiddag ?

                      1+
                    • Frække🔥Tanker

                      11/08/2018 kl 17:48 - som svar på Anonym

                      Få sine venner til middag… I dag ny begrebsopfattelse af dette hos mig ??

                      0
                    • Denkaadekyk

                      11/08/2018 kl 17:55 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Mad med menesker, giver menesker mad

                      1+
                    • Sofie

                      11/08/2018 kl 20:25 - som svar på Anonym

                      ? Så giver julen pludselig mening igen ?

                      2+
                    • Denkaadekyk

                      11/08/2018 kl 17:35 - som svar på Sofie

                      Spis dem

                      Ellers
                      Først base
                      Så syre

                      1+
                    • Sofie

                      11/08/2018 kl 20:19 - som svar på Denkaadekyk

                      Tak! Jeg har dog to principper jeg lever efter:
                      1. Ikke dyrke sex med sine venner.
                      2. ikke spise sine venner.

                      Så det må blive denne løsning (dog med plastic)

                      2+
                    • Jimz

                      14/08/2018 kl 14:04 - som svar på Sofie

                      Tillykke ??? Du har fundet det klammeste klip overhovedet fra den serie?

                      2+
                    • denkaadekyk

                      14/08/2018 kl 14:32 - som svar på Sofie

                      du kunne også bruge glas 😉

                      0
                    • Frække🔥Tanker

                      14/08/2018 kl 16:17 - som svar på Sofie

                      Jeg synes det er rigtigt god info ?? Særligt hvis man bor i lejlighed. Lidt hensyntagen til underboen har aldrig skadet ?

                      0
                • Frække🔥Tanker

                  11/08/2018 kl 15:47 - som svar på Sofie

                  Apropos “Boblen”…

                  5: Du må ikke slå ihjel (heller ikke med et weird Anthony Hopkins youtube klip) ??

                  4+
                  • Frække🔥Tanker

                    11/08/2018 kl 16:02 - som svar på Frække🔥Tanker

                    Kilde: ‘Det vamle testamente’ ?

                    1+
                  • Sofie

                    11/08/2018 kl 16:51 - som svar på Frække🔥Tanker

                    😀 ??? åh ups jeg troede lige der var en undtagelse i De TO bud.. Det skal jeg nok huske til en anden gang ?

                    2+
                    • Frække🔥Tanker

                      11/08/2018 kl 17:05 - som svar på Sofie

                      (Hvad har du egentlig skrevet her, Sofie… ud over ‘Sex med Læsehæsten’? Vil ritti ritti gerne læse, men kan ikke finde noget ?)

                      2+
                    • Anonym

                      11/08/2018 kl 19:21 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Det er lidt tøset ikke at have en profil. På den anden side; ville The dude? ?

                      0
                    • Sofie

                      11/08/2018 kl 21:17 - som svar på Anonym

                      Er det mig du skriver om?til?

                      1+
                    • Anonym

                      11/08/2018 kl 23:32 - som svar på Sofie

                      Mest The dude og sådan generelt, men lidt dude er vi vel alle ?

                      0
                    • Sofie

                      11/08/2018 kl 20:10 - som svar på Frække🔥Tanker

                      åhr ikke noget nævneværdig. Det er så længe siden og du er virkelig ikke gået glip af noget! 😀 Jeg betragter mig som læser, ikke forfatter. Men jeg hænger ud her bl.a. i håb om at blive inspireret 🙂

                      3+
                    • Frække🔥Tanker

                      12/08/2018 kl 3:17 - som svar på Sofie

                      Okay ☺️ Jeg kan ellers ofte finde kvalitet i ‘det ikke nævneværdige’ ?

                      Håber du finder den rette inspiration ?

                      1+
                    • Sofie

                      12/08/2018 kl 20:11 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Tak åh tak Frække og Oprah ??
                      (Billedet burde på forsiden af TS, så alle kan få Oprahs guddommelige inspiration)

                      2+
                    • Frække🔥Tanker

                      12/08/2018 kl 20:48 - som svar på Sofie

                      Nu ligger den her og “oser” stille og roligt ud til alle på TS ❤️? Som en røgbombe, med positiv effekt, kastet ind ad et vindue… driver den folk mod tastaturet og tvinger dem til at skrive ?

                      3+
    • Ond Stedfar

      11/08/2018 kl 8:14 - som svar på Frække🔥Tanker

      Der er sikkert lige så mange årsager, som der er forfattere der ikke svarer. Jeg er selv skyldig i en vis grad, og det er der mange gode grunde til og undskyldninger for, men istedet for at liste dem, vil jeg tage din opsang til efterretning. Synes den er helt på sin plads her blandt skribentkolleger ?

      Oplever faktisk ofte at læse en fremragende novelle, som jeg ønsker at give en positiv kommentar, men undlader hvis jeg ser at forfatteren ikke har besvaret de kommentarer som allerede er kommet. Ikke fordi jeg antager at vedkommende er arrogant, men snarere at han/hun ikke læser kommentarer, og så vil jeg ikke skrive endnu en til bunken. Jeg er sikker på, at mange andre ræssonerer på samme vis, og der sløjfes mange kommentarer på den konto. Det er da værd at tænke over, hvis man ellers godt kan lide at få kommentarer på sine noveller ?

      5+
    • Jimz

      12/08/2018 kl 12:15 - som svar på Frække🔥Tanker

      Er det okay at skrive et samlet svar til alle? Det har jeg nemlig selv gjort 😀

      2+
  6. Totalsex.dk

    22/07/2018 kl 12:40

    OBS! OBS! OBS! 🙂

    Kære folkens,

    Vi har været nødt til at ændre lidt på udseendet af forfatterprofilerne, så der nu ikke længere er to spalter, men kun én. Dette skyldes, at det stykke kode som lavede “spalter”, ødelagde linksene til novellerne på mobile platforme.

    Vi vurderer, at det er vigtigere at linksene virker, end at der er to spalter 🙂

    Giv endelig lyd, hvis I oplever problemer med links eller andet.

    2+
  7. Frække🔥Tanker

    16/07/2018 kl 19:35

    Dejligt vejr ? Men er bekymret for global opvarmning ? Og Polen! ?? ? Nu med voldsom svinepest ??

    (men eh, er altså vild med Lie Kaas – sjov, sød og ret lækker ? Så what the fuck med klimaforandringer ?)

    https://www.youtube.com/watch?v=FKn6cMg3Vpk

    6+
  8. Frække🔥Tanker

    07/07/2018 kl 7:21

    TS skilter med over 7000 noveller. Det er ikke falsk PR. Her er i følge mine beregninger 13.518 noveller. Mofibo go home ?

    4+
    • Totalsex.dk

      07/07/2018 kl 7:32 - som svar på Frække🔥Tanker

      😀 Vi vil hellere reklamere med for få end for mange 😀 . Det helt korrekte tal nærmer sig de 9000. Hvis man tæller sammen ved hjælp af antallet i hver kategori, snyder det lidt, da nogle noveller er kategoriseret i flere kategorier.

      3+
  9. Frække🔥Tanker

    07/07/2018 kl 0:10

    Så blev det lige tid til lidt myreknepperi herfra ???

    Tænker ofte på, hvad grunden er til at I, i titler, skriver med versaler i starten af hvert ord, TS?

    Ex: Luderleg På Højloftet En Forårsdag I April

    Det er primært på engelsk man bruger versaler i titler (dog ikke i ord som ‘of’ og ‘and’)… men da ikke på dansk ??

    De skal jo også have lidt morskab de “søde” små ❤️??❤️

    3+
    • denkaadekyk

      07/07/2018 kl 3:08 - som svar på Frække🔥Tanker

      myreknepperi – det er godt nok stramt

      1+
    • Totalsex.dk

      07/07/2018 kl 3:14 - som svar på Frække🔥Tanker

      Ja, det er faktisk et problem 🙂 . Det skyldes det “Theme”* vi bruger, som automatisk laver forbogstavet i hvert ord i overskriften om til versaler. Det er aldrig lykkedes os at finde ud af hvor dette defineres, og derfor har vi ikke kunnet rette det 🙁

      (Et “Theme” er det som definerer udseendet på sitet. Bagrund, farver, skrifttyper, overskriftsstørrelse, layout, etc.)

      3+
      • Frække🔥Tanker

        07/07/2018 kl 3:26 - som svar på Totalsex.dk

        OK, tænkte nok det var noget teknisk ?️ Men der er en løsning et sted ?? Det er jeg sikker på. Det irriterer mit øje, men det er jo dybest set mit problem ??

        1+
        • Totalsex.dk

          07/07/2018 kl 6:48 - som svar på Frække🔥Tanker

          Det irriterer absolut også vores øjne 🙂 Men vi har nok vænnet os til det med tiden.

          Der er helt bestemt en nem løsning, som vi bare ikke har fundet endnu. Og det er nok snarere CSS’en vi skal kigge i, og der har vi endnu ikke fundet ‘den skyldige’.

          1+
          • Frække🔥Tanker

            07/07/2018 kl 7:11 - som svar på Totalsex.dk

            Lidt en øjenbæ ? Vænner mig nok aldrig til det ? Gad godt have fingre i den udfordring ?

            2+
            • Totalsex.dk

              07/07/2018 kl 7:26 - som svar på Frække🔥Tanker

              Helt enig! 🙂 Vi kigger lidt på det igen. Og ellers har vi længe planlagt en opdatering af siden med helt nyt “theme” – vi har bare ikke fundet det helt rigtige endnu.

              2+
              • Frække🔥Tanker

                07/07/2018 kl 7:27 - som svar på Totalsex.dk

                Spændende ?

                1+
              • Frække🔥Tanker

                10/09/2018 kl 23:19 - som svar på Totalsex.dk

                I har fundet løsningen ??? Kommer der så ikke nyt theme?

                0
                • Totalsex.dk

                  11/09/2018 kl 7:27 - som svar på Frække🔥Tanker

                  Whaat?! Det var vi slet ikke klar over 😀 Det er længe siden vi opgav at finde en løsning, efter at have rettet i CSS’en uden resultat, og så har det åbenbart løst sig selv. Hmm må være fordi vi slettede noget cache her den anden dag 😉 Tak for hjælpen i så fald 😀

                  Men jo, vi leder stadig efter det helt perfekte theme, og det har vi gjort i flere år, men har endnu ikke fundet det.

                  0
                  • Frække🔥Tanker

                    11/09/2018 kl 18:32 - som svar på Totalsex.dk

                    Nogen gange løser problemer sig selv sådan lidt tilfældigt hen ad vejen ? Jeg synes det nuværende theme er ok. Det perfekte finder I nok aldrig. Men held og lykke med søgningen ?

                    PS. Det var bedre med den ventreholdte “penis” (Alive Dr No Dildo sugekop) frem for centreret ? Synes jeg ?

                    0
                    • Totalsex.dk

                      11/09/2018 kl 20:40 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Vi er rigtig glade for vores nuværende theme, som vi har kørt med de sidste 5-6 år, derfor er det også svært at finde en afløser. Heldigvis fungerer det stadig fint på alle platforme, så vi har god tid, indtil videre.

                      PS. Du har helt ret i, at penis er bedst venstreholdt 😀 Det skulle gerne være rettet nu.

                      0
                    • Frække🔥Tanker

                      11/09/2018 kl 21:18 - som svar på Totalsex.dk

                      ???

                      Så er der fed ventrebåret penis til alle… ???

                      (HVORFOR FIK DE IKKE DEN AWARD I SØNDAGS?! ??)

                      2+
                    • Totalsex.dk

                      11/09/2018 kl 21:30 - som svar på Frække🔥Tanker

                      ?? Vi kører den ind med fed venstrestillet penis ?

                      1+
                    • Sofie

                      12/09/2018 kl 12:47 - som svar på Frække🔥Tanker

                      Lækker læder røv ?
                      Åhh de er så grineren?. Elsker stylingen af dem alle ?

                      1+
                    • Frække🔥Tanker

                      12/09/2018 kl 16:28 - som svar på Sofie

                      Jaaaaaaah ??

                      Og Poul og Fritz ?

                      1+
                    • Sofie

                      12/09/2018 kl 16:36 - som svar på Frække🔥Tanker

                      De er så skideHAMrende dejlige ?

                      1+
      • Frække🔥Tanker

        07/07/2018 kl 3:30 - som svar på Totalsex.dk

        Men kan det ikke rettes direkte i HTML’en? Selvfølgelig lidt besværligt..

        1+

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *