gratis dating sexdating

Nabopigen

tis i naturenhun lagde sig på græsset og begyndte at spille sin fisse, derefter løftede hun sine ben og tissede ud på græsset

ADVARSEL: Mindreårig

Forfatter: SWO

Hej med jer. Mit navn er Jesper, og jeg bor sammen med mine forældre i Greve, og så er jeg 20 år gammel. Vi havde for et stykke tid siden fået ny nabo, det var et ægtepar med deres 15-årige datter, Christiane, hun er noget af en skønhed med slank figur og krøllet hår. Vi besøgte ofte hinanden og havde det hyggeligt; hun gav mig et kys en gang imellem, og en sommerdag hvor mine forældre ikke var hjemme, sad jeg ude på vores terrasse i shorts og bar overkrop med en kold øl, jeg kunne kigge lige ind i naboens have, hvor Christiane kom ud uden en trævl på kroppen, hendes forældre var øjensynlig heller ikke hjemme, hun lagde sig på græsset og begyndte at spille sin fisse, derefter løftede hun sine ben og tissede ud på græsset.

Min pik begyndte at vokse ved synet af hendes glatte fisse, og hun måtte have opdaget, at jeg så det, for hun kom hen til det lave hegn og spurgte: “Nå, kunne du lide, hvad du så?”, og jeg svarede: “Ja, i den grad! Du så guddommelig ud!” Hun hoppede over hegnet og gik hen til mig, hvorefter hun trak mine shorts ned og begyndte at sutte min pik, mens jeg fingerkneppede hende. Så bød jeg på en øl, og bagefter slikkede jeg hendes fisse, til jeg fik hendes pigetis i munden.

En dag kom hun over til mig og spurgte, om jeg havde lyst til at tage med hende og hendes forældre op til deres ødegård i Sverige, og det havde jeg utrolig meget lyst til, så vi fire kørte af sted, og da vi var kommet over broen, købte vi lidt øl og sprut samt lidt lækkerier. Da vi kom derop, sagde Christianes far, Erling: “Nå, velkommen, Jesper. Lad os få lidt frokost!”

Vi nød en dejlig frokost, og bagefter tog Christianes forældre på indkøb til aftensmad og andre ting. Ødegården lå i Småland og kunne godt ligne Katholt fra Emil fra Lønneberg, selvfølgelig mere moderne, men der var et toilethus ved siden af. Christiane sagde: “Det toilethus bruger jeg kun, når jeg skal stort! Jeg elsker at tisse i naturen!”, og jeg svarede: “Ja, det har jeg opdaget!”

Hun klædte sig helt af, og jeg smed også tøjet og førte min pik ind i hendes fisse, som jeg slikkede bagefter. Så gik vi om bag toilethuset, hvor hun tog min pik i munden og satte sig til at tisse, mens hun tissede, kom jeg i munden på hende, og så slikkede jeg hendes tisvåde fisse ren. Senere spiste vi aftensmad på terrassen, og derefter så vi lidt fjernsyn. Christianes mor, Kirsten, var utrolig god til at lave mad. Inden sengetid tog Christiane og jeg en 69’er, og mens jeg kom i munden på hende, fyldte hun min mund med sit varme ungpigetis, bagefter stak jeg pikken op i hendes fisse, inden jeg slikkede hende.

Næste morgen vækkede hun mig ved at ride mig, til jeg kom i hende, og hun sagde, at det ikke gjorde noget, fordi hun var på p-piller. Udenfor bollede jeg hende i enden, mens hun tissede stående. Vi tog på forskellige udflugter i området og var der to hele dage mere, inden vi kørte hjem.

En anden gang inviterede mine forældre Christiane og hendes forældre med op i vores sommerhus. Der var plads nok til alle 6, for vi havde to soveværelser ud over mit, og i mit værelse kunne der sagtens ligge to. Christiane skulle tisse, og da hun satte sig på toilettet, tog hun min pik i munden og suttede, til jeg tissede i munden på hende. Bagefter slikkede jeg hende ren. At slikke Christianes fisse, lige efter hun har tisset, er noget af det bedste, jeg ved. Mens vores forældre var på indkøb, kom bagboens børn hen til os, de var 13 år og tvillinger, og de hed Kenneth og Mee. Vi hyggede os med hinanden i nøgen tilstand, og Mee satte sig ind over min mave og begyndte at tisse, hvorefter jeg slikkede hendes glatte ungpigefisse. Kenneth lå i onvendt 69’er med Christiane og drak hendes pigetis.

De kommende dage gik med udflugter og hygge, og aftenen inden vi skulle hjem, besluttede vi os for at være nøgne alle sammen. Jeg stak min pik op i enden på Kirsten og fingerkneppede hende, til hun tissede, Christiane tissede og suttede min fars pik, hvorefter han slikkede hende, Erling stak sin pik ind i min mors fisse, og bagefter lå de i en 69’er og tissede hinanden i munden.

Så besøgte jeg Christiane på et tidspunkt, hvor hendes forældre ikke var hjemme, og ude på græsset lå vi og kneppede. Lidt efter løftede Christiane sine ben og begyndte at tisse sig selv på maven; jeg satte munden til og drak, som var det vand fra en fontæne, så førte jeg to fingre ind i hendes tisvåde fisse og slikkede hende. Bagefter stak jeg min pik ind i enden på hende og fingerkneppede hende.

Da hun var hjemme hos mig, lå vi i en 69’er på mit værelse, og hun suttede mig, til jeg både kom og tissede i munden på hende, og imens fik jeg endnu engang hendes varme pigetis i munden og på maven. “Christiane, du har virkelig en dejlig flot fisse!”, sagde jeg og fortsatte: “Du ser så dejlig fræk ud, når du tisser!” Hun gav mig et kys og sagde: “Tak for de søde ord, Jesper. Jeg nyder at have din pik op i mig og sutte dig, mens jeg tisser; for slet ikke at tale om, hvor meget jeg nyder at blive slikket, når jeg har tisset.” Jeg kvitterede med at kysse hende lige i fisserevnen.

Der gik nogle uger, mens jeg var ved at tage kørekort, og da jeg fik det, ringede jeg til Christiane og sagde: “Hej, jeg vil lige fortælle dig, at jeg har fået mit kørekort, og det vil jeg gerne fejre ved at invitere dig på ferie til Berlin. Hvad siger du?” Christiane blev henrykt og sagde: “Kun dig og mig?”, og jeg svarede: “Jep, kun os to alene.” Jeg fik lov til at låne mine forældres bil, og så kørte vi af sted mod Gedser, hvor vi kørte om bord på færgen, der sejlede kl. 9, jeg gav morgenmad, og efter ca. 2 timers sejlads kørte vi fra borde og hen til bordershoppen, hvor vi købte øl, vand og lækkerier, og efter 2,5 times kørsel inklusive en kaffepause kom vi til Hotel Holiday Inn ved Alexander Platz og fik et skønt værelse med udsigt til pladsen. Vi købte et 3-dages kort til undergrundsbanen, så vi kunne køre Berlin rundt med det. Så vendte vi tilbage til værelset for at puste lidt ud, og der drak vi en øl og en vand; ude på badeværelset satte Christiane sig til at tisse foran toilettet, og da hun var færdig, bad hun mig komme og slikke hende. Om aftenen spiste vi i Galeria Kaufhof, og inden sengetid lå vi og kneppede hinanden, både liggende og stående – først stående ude på badeværelset, hvor jeg bollede hende i enden og fingerkneppede, til hun tissede, bagefter lå vi på sengen, hvor jeg kneppede hendes meget tisvåde fisse og slikkede hende.

Efter den lækre morgenmad tog vi til DDR-Museet, Brandenburger Tor og Checkpoint Charlie, vi spiste frokost i en restaurant på Unter den Linden og tog bussen til Europa Center og Kurfuerstendamm. Hver aften hyggede vi os seksuelt: Pludselig satte Christiane sig op på det runde bord og tissede ud over bordpladen, jeg satte munden til hendes våde fisse, så hun kunne tisse i munden på mig, så blev hun slikket ren.

Næste morgen gik vi i bad, hun satte sig til at tisse med min pik i munden. Vi fortsatte vores rundgang gennem byen, og om aftenen gik det igen heftigt for sig.

Den sidste morgen vækkede jeg Christiane ved at slikke hendes fisse, til hun tissede i munden på mig, og hun førte straks min pik op i sin fisse, som jeg slikkede bagefter. Så suttede hun mig, til jeg kom i munden på hende. Efter morgenmaden checkede vi ud og kørte hjemad. Undervejs holdt vi en frokostpause, og bagefter satte Christiane sig til at tisse omme bag toilethuset. På færgen gav hun frokost som tak for turen.

Da vi kom hjem, kyssede hun mig farvel og gik ind til sine forældre.

Det hele endte med, at Christiane og jeg blev rigtig kærester.

Og sådan slutter min fortælling om nabopigen.

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (40har stemt 3,03 af 5)