Min dagligdag

tisser offentligtFor mig findes der intet bedre end at tisse, hvor jeg har lyst, og når jeg er i byen med nogen, finder vi gerne et godt sted at tisse

Forfatter: SWO

Mit navn er Jutta, jeg er 28 år og studerer statskundskab på Københavns Universitet, hvilket jeg er meget glad for. Mit halvlange sorte hår er enten sat op i en hestehale eller en fletning, og min fisse er altid glat og velplejet.

Om morgenen har jeg et særligt ritual, hvis man kan sige sådan. Jeg sover altid uden tøj på, og når jeg står op, leger jeg lidt med min fisse, mens jeg laver morgenmad, skiller jeg benene og tisser. Andre gange kan jeg finde på at tisse, mens jeg spiser morgenmad, eller mens jeg er på vej hen til køkkenet. Jeg møder på uni fra kl. 9-15 og står op kl. 7.30, og jeg kan også finde på at tisse, når jeg er i bad. Inden sengetid leger jeg også med min fisse, mest med fingere, men jeg har også en vibrerende dildo. Dette her lyder nok mærkeligt, men under min seng har jeg en gammel plastikæske, som jeg kan tisse i, hvis jeg skal op om natten, dog er det sket, at jeg ikke nåede at tage den frem i tide, så jeg kom til at tisse ud på gulvet.
Historien fortsætter under reklamen

Nu vil jeg fortælle lidt om mit studie. Vi lærer meget omkring de statslige myndigheder og institutioner, både nationalt og internationalt, og på stedet er man i gang med at planlægge en studietur til Strasbourg og Bruxelles, hvor vi skal besøge EU-Parlamentet og EU-Kommissionen. Det får vi mere at vide om senere. En af mine studiekammerater hedder Olifur, hans mor er islænding, og hans far er dansker, han selv taler både dansk og islandsk flydende. Han var ved at blive lidt forelsket i mig, fornemmede jeg, men tillagde det ikke større vægt, indtil han en dag spurgte mig: “Har du lyst til at tage med mig ud og spise i morgen aften, Jutta?” Jeg svarede, at det ville jeg gerne, hvis jeg måtte invitere ham med hjem bagefter, og det var han med på. Vi aftalte at mødes kl. 18 ved Nørreport dagen efter, og da jeg kom hjem fra studiet, tog jeg lige et bad, for mit hår trængte til at blive vasket. Da jeg havde kommet shampoo i, lod jeg det virke, mens jeg satte mig for at tisse, og præcis kl. 18 mødtes jeg med Olifur mellem de to 7-11-butikker, vi gik ind på den græske restaurant Samos og fik en lækker buffet, og bagefter tog vi hjem til mig, hvor jeg serverede en drink for os begge to. “Du er sgu en dejlig tøs, Jutta!”, sagde Olifur, da vi skålede, og han fortsatte: “Jeg får sådan lyst til at give dig et stort kys!” “Tak for de søde ord, Olifur, du må da meget gerne give mig et kys, men ud over kinden og munden vil jeg gerne have et kys et ganske bestemt sted”, sagde jeg til ham, og da han spurgte hvor, sagde jeg, at han lige skulle vente et øjeblik. Senere kom jeg ind i stuen iført badekåbe, og så tog jeg den af med et “Ta-da!”, for jeg var helt nøgen under badekåben. Så sagde han: “Det skal da være mig en fornøjelse at kysse dig lige på fissen, søde!” Han knælede ned foran mig og slikkede min fisse, og bagefter kyssede han mig i fisserevnen. Derpå tog han tøjet af, og jeg tog hans pik i munden. Vi så et par DVD-film og drak et par øl, og da vi gik i seng, lå vi i en 69’er. “Kunne du tænke dig at smage mit pigetis, Olifur?”, spurgte jeg og tilføjede, at han gerne måtte komme i munden på mig, og han svarede: “Det er en aftale, smukke!” Jeg suttede hans pik som en slikkepind, og lidt efter sagde han: “Nu kommer jeg!” Så mærkede jeg den salte smag af hans sæd, mens jeg tissede et helt vandfald i munden på ham.

Dagen efter red jeg ham, og han slikkede min fisse, og mens han hentede morgenbrød hos bageren, dækkede jeg bord og lavede kaffe, mens maskinen bryggede, satte jeg mig i hugstilling og tissede; bagefter tørrede jeg op med et vådt håndklæde.

Ugen inden efterårsferien skulle mit hold og jeg på den planlagte studietur til Strasbourg og Bruxelles. Vi skulle køre med bus fra Hovedbanegården kl. 6 søndag morgen, så vi kunne nå til Strasbourg på én dag. Vores underviser og hans kone var med, og på færgen gav de morgenmad. Da vi kørte i land i Tyskland, sagde vores underviser: “Min kone og jeg har taget nogle DVD-film med, som jeg synes, vi skal se, mens vi kører. Dog kan det godt være, at vi lige stopper filmen, hvis en af os har noget at fortælle. Jeg tænker, at vi skal se noget underholdende, så hvad siger I til en omgang Mr. Bean?” Det var der stor enighed om, så vi flækkede af grin, da han skulle være frisør, og da hans bil er ved at blive stjålet, men han har jo taget rattet med. Undervejs holdt vi en frokostpause, og sammen med min veninde Lisa gik jeg hen bag et træ for at tisse. Efter en lang køretur og to mindre pauser kom vi til vores hotel, der hed Hotel Pax, og der var kaffe til os som velkomst. Jeg skulle dele værelse med Mitzi, som jeg holdt meget af – lige så meget som Lisa – der var i det hele taget ikke nogen på mit studie, som jeg ikke brød mig om. Inden vi gik op på vores værelser, sagde Jørgen, vores underviser: “Klokken er ca. 16.30 nu, I får 2 timer til at gøre jer lidt i stand, og så mødes vi i foyeren og kører til restauranten, hvor vi skal spise kl. 19.”

Mitzi sagde, at hun trængte til et bad, det samme gjorde jeg, så vi smed begge to tøjet og gik i bad på skift. Så satte Mitzi sig til at tisse, mens hun slikkede min fisse, og da jeg skulle tisse, slikkede jeg hendes. 5 minutter før aftalt tid mødtes vi i foyeren og kørte hen til en hyggelig restaurant, hvor vi fik lækker mad, drikkevarerne skulle vi selv betale.

Mandag morgen vækkede jeg Mitzi ved at føre min vibrerende dildo, som jeg havde taget med, op i hendes fisse, hun gøs lidt og stak den derefter op i min fisse, sammen gik vi ud på badeværelset for at tisse, jeg satte mig foran toilettet, og Mitzi satte sig i håndvasken. Efter morgenmaden kørte vi til EU-Parlamentet, hvor vi skulle møde nogle af medlemmerne og høre om deres arbejde. Mange af dem var lidt trætte af hele tiden at skulle pendle mellem de to byer. Så skulle vi overvære en debat i den store sal for at opleve, hvordan de debatterede. Vi spiste frokost i gæstekantinen, og derefter fik vi en rundvisning af det danske medlem, Christel Schaldemose. Om aftenen spiste vi igen ude, og da vi var kommet tilbage til hotellet, blev Mitzi og jeg enige om at invitere et par af fyrene ind på vores værelse. Min studiekammerat Jesper delte værelse med Hector, så jeg bankede på og spurgte, om de ville med ind på vores værelse, og det ville de gerne. Vi havde det utrolig hyggeligt: Jeg lå i doggy med Jespers pik i enden, og samtidig legede han med min fisse, Mitzi og Hector lå i en 69’er og tissede hinanden i munden, bagefter tog jeg Jespers pik i munden og tissede i brusekabinen.

Dagen efter var vi på sightseeing i Strasbourg, det var en hyggelig by.

Om aftenen inviterede Jesper og Hector Mitzi og mig ind på deres værelse. Hector og jeg lå i en 69’er, og han kom i munden på mig, mens jeg tissede. Mitzi sad på sengekanten med løftede ben, og Jesper slikkede hende, til hun tissede i munden på ham. Han stak bagefter sin pik ind i hendes fisse. Næste morgen lå Mitzi og jeg i en 69’er med mig nederst, og jeg begyndte at tisse, da Mitzi tissede i munden på mig. Efter morgenmaden forlod vi hotellet for at køre mod Bruxelles, og undervejs sagde Jørgens kone, Grete: “Godmorgen, håber I har sovet godt og nydt turen indtil videre. Jeg foreslår, at vi holder en frokostpause i Luxembourg og besøger Europa-Rådet der, inden vi kommer til Bruxelles.” Det syntes vi, var en god idé, og efter et par timers kørsel nåede vi frem, vi havde 1,5 time til at spise i, inden vi skulle til Europa-Rådet. Der fik vi en interessant rundvisning, og så gik turen videre.

I Bruxelles skulle vi bo på Hotel Hampshire, og nogle af os skulle bo tre på et værelse, jeg skulle dele værelse med Lisa og Karla, og så kaldte vi os JKL. Jesper og Hector delte værelse med Buster. I vores værelse var der en dobbeltseng og en enkeltseng, og dersom vi også skulle bo tre nætter der, blev vi enige om at sove i enkeltsengen på skift: Først mig, så Karla og til sidst Lisa. Om aftenen tog vi hen på en mexicansk restaurant og fik en lækker mexicansk buffet. Grete gav en omgang på Grande Place, inden vi skulle tilbage til hotellet.

Vi tre piger var næppe kommet ind på værelset, da Lisa sagde: “Nå tøser, lad os smide kludene, for jeg skal bare SÅ meget pisse!” Karla sagde: “Du er vist ikke den eneste, der er lige ved at pisse i bukserne, er hun vel, Jutta?”, og jeg svarede: “Næ, det er også lige op over byen hos mig!” Da vi var helt nøgne, fandt vi forskellige steder at tisse: Jeg tog skraldebøtten i badeværelset, Karla satte sig midt på gulvet, og Lise tissede stående i brusekabinen.

Næste dag stod jeg op lidt før de andre og krøb langsomt op på dobbeltsengen, der stak jeg en finger op i fissen på Karla og Lisa, og de gav et lille gisp fra sig, så sagde Lisa: “Sikke en dejlig måde, du vækker os på, Jutta!”, og mens Karla slikkede mig i enden, slikkede og fingerkneppede Lisa min fisse. Ude på badeværelset slikkede jeg Lisas fisse, mens jeg tissede, så satte Lisa sig til at tisse, mens hun slikkede Karlas fisse, og til sidst tissede Karla og slikkede min fisse.

Efter morgenmaden gik turen så til EU-s hovedkvarter, hvor vi først blev vist rundt i Parlamentet, og senere havde vi et møde med den danske kommissær, Margrethe Vestager. I gæste-kantinen spiste vi frokost, inden vi mødte nogle af de andre kommissærer og blev vist rundt i bygningen. Vi spiste aftensmad på en græsk restaurant og kørte derefter tilbage til hotellet, hvor det nu var Karlas tur til at sove i enkeltsengen. Men inden da inviterede vi Jesper, Buster og Hector ind på vores værelse, og Buster førte sin pik op i enden på mig og lagde begge hænder på min fisse, Hector og Karla lå i en 69’er – Karla tissede lige i munden på ham, da han kom i munden på hende, og Lisa satte sig til at tisse i brusekabinen med Jespers pik i munden. Den næste dag vækkede Karla Lisa og mig ved at fingerkneppe mig og slikke Lisas fisse, bagefter blev jeg slikket og Lisa fingerkneppet. Da vi havde spist morgenmad, skulle vi på sightseeing i Bruxelles, og der var jo meget at se, bl.a. var vi oppe i Atomium-bygningen, vi besøgte kongeslottet, Mini-Europa og NATO-bygningen. Da vi kom tilbage til hotellet, fik vi et par timer til at gøre os i stand, og så skulle vi ud og spise italiensk. Vi tre skiftedes til at gå i bad, og så skulle der være fest om aftenen.

På vejen derhen sagde Jørgen: “Middagen i aften er helt på min og Gretes regning – også drikkevarer.” Det var utrolig lækker mad, og vi kunne næsten ikke få nok. Vi var helt flade, da vi kom tilbage til vores hotel, og det var nu Lisas tur til at få enkeltsengen; vi skulle lige til at tage tøjet af, da det bankede på vores dør. Udenfor stod Buster og spurgte, om vi ville med ind på deres værelse, og det ville vi gerne. Hector gned sin pik, mens han slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på ham, Lisa red Hector med enden og tissede ud over hans mave, og Karla tissede foran brusekabinen, mens Jesper tissede i munden på hende.

Næste morgen vækkede Lisa mig ved at tisse på min mave, samtidig med at hun havde en finger oppe i Karlas fisse, jeg begyndte at tisse, mens jeg slikkede Lisas fisse, og stadig mens jeg slikkede hendes fisse, sendte Karla en tissestråle i munden på hende. Så forlod vi Bruxelles for at køre mod Danmark igen, vi kunne ikke nå hjem på én dag denne gang, så vi måtte overnatte et sted i Tyskland, og det blev så et sted i Bad Oldesloe i nærheden af Hamborg. Der skulle vi igen bo to og to, og jeg fik lov til at dele værelse med Buster. Efter en lækker aftenbuffet et sted i byen vendte vi tilbage til hotellet, og på værelset sagde Buster: “Jutta, du har den mest henrivende kvindekrop, jeg har set længe. Sikke en dejlig flot fisse du også har.” Jeg takkede for de søde ord og gik ud på badeværelset, hvor jeg tissede med hans pik i munden, og næste dag vækkede han mig ved at føre sin pik ind i min fisse, vi endte i en 69’er, hvor han kom i munden på hende, da jeg tissede lige i munden på ham. Da vi kom tilbage til Hovedbanegården, ønskede vi hinanden en god efterårsferie.

Efterårsferien

Mine forældre og jeg skulle tilbringe efterårsferien hos onkel Eiler og tante Lisette. Min fætter Thorvald er 5 år ældre end mig, og jeg har altid haft et godt forhold til ham; onkel Eiler er bror til min far. De havde lige arvet fra Lisettes far og for de penge havde de købt en hyggelig gård, som de brugte som en slags sommerhus. Da vi kom derop, blev vi modtaget af onkel, mens tante lige var et par ærinder i byen, og deres puddelhund Happy hoppede op ad os, hun er så kælen. Lidt efter kom tante sammen med min fætter, og mens vi andre snakkede lidt, lavede tante mad, sikke noget lækker mad vi fik!! Mine forældre sov i det ene gæsteværelse, og jeg delte det andet gæsteværelse med Thorvald. Vi blev enige om at sove nøgne, selvom vi var fætter/kusine, for Thorvald havde ikke noget imod det. “Du har en flot fisse, Jutta!”, sagde Thorvald og fortsatte: “Må jeg få lov til at slikke din fisse?” Jeg svarede: “Meget gerne, fætter!” Han satte tungen til min fisse, og jeg nød det. Da jeg ud på natten stod op for at tisse, gik Thorvald med, og jeg fik lov til at sutte hans pik samtidig. Da vi vågnede næste morgen, lagde han en hånd på min fisse, mens jeg greb om hans pik, og så kaldte Lisette fra køkkenet, at nu var der morgenmad.

Vi var på nogle hyggelige udflugter, og en gang gav mine forældre frokost, og en anden gang gav onkel og tante kaffe og kage. Thorvald og jeg hyggede os inde på værelset, hvor han tog mig analt i doggy og nussede min fisse, vi tog også en 69’er, hvor han kom i munden på mig, da jeg tissede ham i munden. Om søndagen tog jeg og mine forældre hjem igen, da mit studie jo begyndte om mandagen. En af dagene skulle vi på rundvisning i Folketinget, hvor vi mødte nogle af politikerne, og vores underviser er til rød blok, hvilket jeg og min familie også er, men vi skulle selvfølgelig møde nogle fra alle partier – undtagen DF.

Jeg vil lige sige, at jeg nyder mit studie og mine studiekammerater, og jeg nyder også min lejlighed. Så begyndte jeg på noget lidt frækt: Jeg sad foran min seng med min vibrerende dildo oppe i fissen, og da jeg kunne mærke, at jeg skulle tisse, satte jeg mig på kanten af sengen, løftede benene lidt og tissede en buet stråle ud på gulvet, hvorefter jeg tørrede op med et vådt håndklæde.
Historien fortsætter under reklamen

Mitzi inviterede mig hjem til sig en dag, for hun var rigtig i snakkehjørnet, og vi havde det også hyggeligt. Vi sad i hendes køkken i nøgen tilstand og drak kaffe, så rykkede hun lidt frem på stolen, jeg satte mig i hugstilling og slikkede hendes fisse, mens jeg selv tissede, og lidt efter tissede Mitzi i munden på mig, og vi skiftedes til at slikke hinanden rene. Senere kom hendes bror, Villy, på besøg, og han var et par år ældre end Mitzi, han lå mellem hende og mig og fingerkneppede Mitzi, mens han slikkede min fisse, bagefter slikkede han Mitzis fisse og fingerkneppede mig. Han spurgte, om vi ville være med i en trekant med ham i midten, og det ville vi gerne, så blev det til, at Mitzi slikkede ham i enden og tissede, mens jeg tissede og suttede hans pik, så førte jeg hans pik op i min fisse.

For mig findes der intet bedre end at tisse, hvor jeg har lyst, og når jeg er i byen med nogen, finder vi gerne et godt sted at tisse, hvor vi bliver set af forbipasserende. Det skete engang, da min veninde Ane og jeg havde været i biffen og set en helaftensfilm, og vi havde fået lidt rigeligt med cola. Vi gik ned ad Strøget, og Ane sagde til mig: “Jeg skal sådan pisse, hvad med dig, Jutta?” Jeg svarede, at jeg også var ved at sprænges, så vi ledte efter et passende sted, det blev så henne ved indkørslen til parkeringshuset ved Illum, og der satte vi os og sagde til hinanden, mens det plaskede ud på fliserne: “Ah, det lettede!” To fyre kom forbi og fik lov til at slikke os rene.

En dag i frokostpausen på studiet kom en af mine andre undervisere, Albert, hen til mig. Han underviser i erhvervsøkonomi og sagde, at han gerne ville snakke med mig, når jeg var færdig med at spise, og det ville jeg da gerne. Han var 50 år, så han var dobbelt så gammel som mig. Da jeg havde spist, bankede jeg på døren til hans kontor, og han lukkede mig ind og sagde: “Hej Jutta. Lad mig lige høre, om du kunne tænke dig en kop kaffe?” Det kunne jeg, og da jeg havde fået den, fortsatte han: “Jutta, du er en af de bedste studerende, jeg har oplevet i dette semester. Flittig, dygtig og arbejdsom. Jeg vil belønne dig for det på en særlig måde, men sig det ikke til nogen, for så bliver jeg fyret på stedet.” Når han sagde det på den måde, vidste jeg nøjagtig, hvad han mente, og jeg lovede ikke at nævne det for nogen. Han knappede sine bukser op og vippede sin pik ud, og jeg hev ned i bukserne og blottede min fisse, som han begyndte at slikke. Så tog jeg hans pik i munden og førte hans pegefinger op i min fisse, jeg kunne mærke, at min fisse var blevet godt våd, og hurtigt trak jeg hans skraldebøtte frem og satte mig til at tisse ned i den, mens jeg havde hans pik i munden, så førte han sin pik ind i min sjaskvåde fisse og gav mig til sidst et kys på kinden.

Men selvom jeg selv gjorde meget ud af ikke at sige noget om det, var det alligevel kommet nogen for øre. Det viste sig, at en studerende fra et andet hold havde installeret et skjult kamera på Alberts kontor, så det hele var blevet filmet, og Albert måtte jo så krybe til korset og indrømme. På baggrund af denne indrømmelse fik Albert lov til at blive, mens den studerende, der havde installeret kameraet, blev smidt ud af studiet.

Før weekenden fik jeg en opringning fra min barndomsveninde Malou – egentlig hedder hun Marie Louise, men er altid blevet kaldt Malou. Hun syntes, det var længe siden, at vi havde set hinanden sidst og spurgte, om ikke vi skulle mødes i byen, og det ville jeg da glæde mig til. Vi gik ud og spiste på hendes regning, og bagefter tog vi på bar, mens vi fik os en drink, sagde hun: “Skal vi tage hjem til mig, Jutta?” Det ville jeg da gerne, og ud på de små timer begav vi os på vej hjem til hende; da vi var kommet indenfor, hentede hun to øl, som vi hyggede os med, og så var vi efterhånden godt trætte, så vi besluttede os for at smide tøjet og gå i seng. Malou har lige som jeg en glat fisse, og inden vi lagde os til at sove, pillede vi hinandens fisser. Klokken var omkring 4, da jeg kunne mærke, at jeg virkelig skulle tisse, så jeg stod op og holdt mig mellem benene, og da jeg kom til badeværelset, kunne jeg mærke, at det var på vej, så jeg satte mig på kanten af badekarret, tog hånden væk fra skridtet og begyndte at tisse, så tog jeg et lille håndklæde og gjorde det vådt, så jeg kunne tørre op. Næste morgen slikkede jeg Malous fisse, og hun slikkede min, mens hun tissede.

Nu havde jeg juleferie fra studiet, og juleaften kom onkel Eiler, tante Lisette og fætter Thorvald, så vi var seks til middag. Thorvald var den heldige vinder af mandelgaven og delte den med os andre. Det var nemlig en stor dåse Quality Street.

I det nye år fik vi et nyt fag, nemlig erhvervsret/jura. Det gik på, hvad man må og ikke må, og hvad man kan kræve og ikke kræve, vores underviser Timmie kom med nogle eksempler på aftaler med f.eks. en håndværker, hvor han sagde: “Forestil jer, at I engagerer en tømrer til at bygge et cykelskur, I beder om et tilbud og accepterer prisen. Tømreren går i gang, men han synes lige, at den ene gavl også skal udskiftes og går i gang med det også. Så kommer spørgsmålet: Når han så kræver betaling for både cykelskur og gavl, skal I så betale for begge dele?” Jenny rakte hånden i vejret og sagde: “Nej, vi skal kun betale for cykelskuret, for udskiftning af gavlen var ikke en del af tilbuddet.” Timmie sagde: “Helt rigtigt, Jenny! Han har udført noget ud over det, der var aftalt, så skal man kun betale for cykelskuret.” Så kom han med et andet eksempel, som gik på, at hvis der i aftalen stod, at han skulle udføre to opgaver, men kun udførte den ene og krævede betaling for begge dele, skulle man så betale for begge opgaver? Til det svarede jeg: “Man skal kun betale for det, der står i aftalen, ikke udført arbejde skal man ikke betale for. Heller ikke for forkert udført arbejde.”

Om fredagen var jeg lige kommet hjem, da Olifur ringede. Han ville høre, om jeg ville med ham og hans forældre på skiferie i Norge i vinterferien, og det ville jeg gerne, så jeg spurgte, hvor vi skulle hen, og han sagde: “Vi skal bo i Hornsjø, og derfra tager vi til nogle berømte ski-steder, bl.a. Holmenkollen, Trysil, Lillehammer, Hafjell og Nordseter, måske også til Geilo.” Jeg er ikke den bedste skiløber, men man kan jo altid starte med langrend.

Den efterfølgende lørdag fløj vi med SAS til Oslo, hvorfra vi skulle med tog til Hornsjø. Vi boede på et højfjeldshotel, hvor morgenmad og aftensmad var inkluderet. Jeg glædede mig til at sove sammen med Olifur igen, for jeg kunne som tidligere nævnt godt lide ham. På hotellet spiste vi aftensmad, og derefter gik Olifur og jeg op på vores værelse, hvor vi lavede en kop kaffe, som vi drak i nøgen tilstand. Han stillede sig bag ved mig og førte langsomt sin pik ind i enden på mig, mens han fingerkneppede mig, og han holdt begge hænder under min fisse, da jeg begyndte at tisse; jeg satte mig i hugstilling og tog hans pik i munden, og inden vi lagde os, slikkede han min fisse. Da vi vågnede næste morgen, gik vi i bad, hvor jeg satte mig til at tisse med Olifurs pik i munden. Vi havde nogledejlige dage i Norge og fik trænet vores langrend, og den sidste morgen lå Olifur og jeg i en 69’er og tissede i munden på hinanden.

Min far fortalte mig en dag, at jeg faktisk havde en halvbror, som han havde adopteret. Jeg sagde, at ham ville jeg da gerne møde, og min far sagde, at han kom på besøg snart. Han hed Laust og fortalte, at min far havde adopteret ham, før jeg blev født, og at han havde været bortrejst i mange år. Men jeg følte mig ikke rigtigt tilknyttet ham.

Jeg nød mit studie, og så kom påsken, hvor jeg sammen med tre af mine studiekammerater ville på påskeferie. Jeg, Tina, Poul og Sam valgte at tage til Lalandia og bo i et sommerhus der. Morgen- og aftensmad samt entré til Lalandia var inkluderet, og vi valgte at tage det værelse, hvor der var en dobbeltseng og en køjeseng, og så blev vi enige om, at jeg og Sam tog dobbeltsengen, mens Tina og Poul tog køjesengen for de første to nætter, derefter byttede vi. I den dertil hørende restaurant spiste vi aftensmad, og i huset hyggede vi os med medbragte drikkevarer i nøgen tilstand. Tina sagde: “Vi bruger kun toilettet ved stort, ikke?” Vi andre nikkede. Tina rejste sig og gik hen i køkkenet og gav sig til at tisse, bagefter slikkede Poul hendes fisse. Sam slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på ham.

Inden morgenmaden næste dag gjorde vi os lidt i stand, Poul og jeg gik i bad, han stod bag ved mig og tog mig på fissen, og jeg blev meget tændt af det, så begyndte jeg at tisse. Da Tina og Sam gik i bad, suttede hun hans pik og tissede. Vi gik ind i Lalandia og ind i hvert vores omklædningsrum, og inden brusebadet gik Tina og jeg ind på et af toiletterne, mens jeg forrettede min nødtørft, slikkede jeg Tinas fisse, og hun slikkede min, mens hun besørgede.

Vi havde en dejlig dag der og nød en let frokost i cafeen, og da vi gik derfra, tog vi ind til Rødby centrum og hyggede os der. Ved aftensmaden snakkede vi om at tage en endagstur til Tyskland dagen efter, og det blev så Lübeck. I huset hyggede vi os med øl og lækkerier, og inden sengetid lå vi i en 69’er med hinanden, Sam kom i munden på mig, da jeg tømte min blære i munden på ham, og mens Tina tissede Poul i munden, tissede han også i munden på hende. Dagen efter tog vi færgen over til Tyskland og kørte med tog til Lübeck, hvor vi havde en dejlig dag, vi købte en masse slik, som vi hyggede os med om aftenen, og vi blev efterhånden lidt småfulde. På et tidspunkt rejste Tina sig op for at hente noget i køkkenet, og på vejen tilbage satte hun sig pludselig ned på gulvet med bøjede ben og tissede en buet stråle ud på gulvet. “Det må I undskylde!”, sagde hun og fortsatte: “Jeg skulle sådan!”

Poul sagde: “Det gør da ikke noget, Tina! Nu skal jeg slikke dig ren!” Jeg skulle også selv, så jeg gjorde hende kunsten efter, dog i hugstilling, og Sam slikkede mig ren. Så tog Sam og jeg køjesengen med mig øverst. Der er ikke noget bedre end at få slikket fisse, når den er så dejlig tisvåd. Næste morgen klatrede Sam op til mig og stak sin pik ind i min fisse, og Poul lå på knæ foran sengen og slikkede Tinas fisse, til hun tissede i munden på ham. Der var nogle spil i huset, som vi kunne hygge os med, så vi tog en hjemmedag. Midt i det hele sagde Sam: “Ved I hvad, piger? Jeg ved ikke noget bedre end at slikke jeres fisser og få jeres lækre pigetis i munden! Hvad synes du, Poul?” “Jeg kan kun give dig ret, Sam! Det er også skønt at have pikken oppe i en dejlig tisvåd fisse!”, lød det fra Poul. Sam og jeg byttede plads i køjesengen, så jeg lå nederst. Vi hyggede os ekstra godt den aften, og ud på natten skulle jeg tisse så skrækkeligt meget, at jeg vidste, at jeg ikke kunne nå hen til køkkenet eller badeværelset, så jeg lænede mig op ad sengen og tissede i hugstilling.

Mandag morgen efter morgenmaden gjorde vi huset i stand, så vi kunne aflevere det i samme stand, som vi havde modtaget det.

Det havde været en dejlige påskeferie, og jeg kan varmt anbefale Lalandia.

Da jeg kom hjem, trak jeg gardinerne for og tog alt mit tøj af. Så satte jeg mig på et badehåndklæde med min vibrerende dildo, det føltes så dejligt. Så rejste jeg mig op og begyndte at tisse stående og tørrede min fisse bagefter.

Studiet begyndte igen, og vi skulle nu lære om de forskellige parlamenter rundt om i Europa. Vi så blandt andet en udsendelse om åbningen af det britiske parlament.

Så skulle vi til eksamen i erhvervsjura, en mundtlig eksamen, hvor vi enkeltvis skulle løse en opgave, vi havde 20 minutters forberedelsestid. Senere skulle vi til en slags plenum-eksamen, hvor vi skulle stille hinanden spørgsmål ud fra nogle bestemte tekster. Derefter havde vi sommerferie, og sammen med en veninde og hendes søster tog jeg på Tinderbox Festival. Min veninde Mona havde et tremandstelt, som vi tog med, og jeg placerede mig mellem Mona og hendes søster Elsa. Det var dejlig varmt, så vi besluttede os for at sove helt nøgne.

Festen begyndte, og vi lyttede til forskellige bands, blandt andet var Bruce Springsteen der med sit E-Street Band. Vi hyggede os med mange andre gæster og fik en snak om alt muligt. Om aftenen var vi ved at være godt plørede, så vi vendte tilbage til teltet, men lidt efter tog vi lige vores trusser på og gik udenfor for at tisse. Mona havde næppe fået trusserne ned, før hun tissede ud på græsset, så satte jeg mig og til sidst tissede Elsa. Bagefter slikkede Elsa min fisse, jeg slikkede Monas fisse, og hun slikkede Elsas fisse til sidst, og inde i teltet fortalte hun, at de to søstre nød at have sex med hinanden, når de besøgte hinanden. Da vi vågnede næste morgen, nussede vi hinanden lidt, jeg stak en finger op i Monas fisse og slikkede Elsas, bagefter fik Elsa min pegefinger op i sin fisse, mens jeg slikkede Monas fisse. Så lyttede vi til nogle flere bands sammen med andre unge mennesker, og sammen med en pige, jeg ikke kendte, gik jeg hen ved nogle buske for at tisse. Ved et bord hvor vi spiste aftensmad, sad vi sammen med tre gutter, som præsenterede sig som Jan, Svend og Kim. De boede i hver deres telt, for de var ikke i familie med hinanden, bare venner. Vi tre skulle alle hen og tisse, så inde mellem nogle træer satte jeg mig og suttede Svends pik, Mona suttede Jans pik, og Elsa suttede pik på Kim. Derefter slikkede de tre gutter vores fisser rene, og vi fortsatte snakken. Lidt efter vendte vi tilbage til teltet. Næste morgen satte jeg mig til at tisse foran teltet, og de to søstre viste mig, hvad de kunne finde på, når de er sammen. Mona lagde sig i græsset med bøjede ben og tissede, mens Elsa satte sig ind over hendes mave og tissede. “Vi elsker at gøre det her!”, sagde Elsa pg og fortsatte: “Når Mona er hos mig, ligger hun ned, og jeg ligger ned, når jeg er hos Mona.”

Endnu en dejlig dag uden dramatik, men med masser af hygge og god musik og selvfølgelig masser af drikke- og madvarer.

Nogle uger efter var jeg i byen sammen med Mona og Elsa og deres veninde Lisbeth. Vi valgte at tage hjem til Lisbeth alle fire og hygge videre der. Inden vi gik i seng, fandt vi forskellige steder at tisse: Mona fik øje på en potteplante, der var ved at gå ud og satte sig til at tisse i den, jeg smuttede ud i køkkenet og tissede i vasken, Elsa satte sig midt på badeværelsesgulvet, og Lisbeth åbnede døren til altanen.

Dagen efter sagde vi farvel til hinanden, og da jeg var kommet hjem, gik jeg lige i bad, for det trængte jeg til. Der er en lille repos i min brusekabine, og der satte jeg mig og legede lidt med min fisse, så løftede jeg benene og begyndte at tisse.

Nu skal jeg fortælle om noget ubehageligt, som jeg oplevede. En aften havde jeg været i byen sammen med en veninde, der hed Oda, og vi var på vej hjem til hende, da to gutter kom gående imod os, og de spurgte, om vi ville med dem hjem. Vi sagde begge to nej på en kontant måde, men de to fyre begyndte at trække af sted med os og sagde, at det skulle vi, for ellers ville de voldtage os; vi fik revet os løs og ville løbe, men de indhentede os og skubbede os omkuld. Den ene skulle til at sætte sig oven på Oda, men hun gav ham et spark lige i bollerne, og den anden gut fik også et spark af mig. “Bliv liggende!”, sagde vi begge to, og inden de fik tænkt sig om, havde Oda og jeg trukket ned i bukserne og trusserne og og overtissede dem. Så kaldte vi på politiet, der hurtigt kom og anholdt de to. Det måtte vi lige komme os over, så vi gik ind på en hyggelig pub og fik noget at styrke os på.

Da vi gik videre, sagde Oda: “Der var vi nær blevet sexslaver, hva’?”, og jeg svarede: “Puha ja, det må du nok sige!” Vi kom hjem til Oda og smed tøjet med det samme, og så slikkede vi hinanden og gik ud på badeværelset, hvor vi satte os midt på gulvet og tissede hinanden på maven.

Så skulle der være fest på uni i anledning af en lektors 25 års jubilæum. Han havde lejet et lokale hos Amager Selskabslokaler, og alle var velkomne. Det blev en dejlig fest med lækker mad og taler, og senere var vi nogle fra mit studie, der tog i byen.

Når jeg besøger mine forældre, har vi det altid hyggeligt sammen, og jeg får tit lov til at sutte min fars pik, når jeg er på toilettet hos dem, og nogle gange slikker min mor min fisse.

Jeg besluttede at skille mig af med den plastikæske under min seng, for det var nemmere for mig bare at tisse og så tørre op med et vådt håndklæde.

Onkel Eiler havde fødseldag, og det ville han gerne fejre ved at invitere mig og mine forældre på forlænget weekend i Kristi Himmelfarts-ferien. Vi tog til Hotel Marina i Vedbæk, og jeg delte værelse med Thorvald. Vi startede med et bad, hvor han først førte sin pik ind i min fisse, derefter stak han pikken op i enden på mig og fingerkneppede min fisse, og da jeg satte mig til at tisse, tog jeg hans pik i munden og suttede, til han kom i munden på mig, så slikkede han min fisse ren. Næste morgen lå vi i en 69’er og tissede hinanden i munden, og efter morgenmaden tog vi på nogle udflugter. Ved aftensmaden mødte vi et ægtepar med to børn, der hed Allan og Donna. Allan var jævnaldrende med mig, dog et halvt år ældre, og Donna var to år yngre end Thorvald. Vi inviterede dem op på vores værelse, hvor Allan slikkede min fisse og gned sin pik, mens jeg tissede ud på ham. Donna tissede med Thorvalds pik i munden, og mens Allan slikkede min fisse ren, slikkede Thorvald Donnas fisse.

Næste aften var Thorvald og jeg inde på Donna og Allans værelse, og der stak Allan sin pik op i enden på mig og fingerkneppede mig, så lagde han den ene hånd på min fisse og holdt den anden under min fisse, da jeg tissede. Thorvald og Donna lå i en 69’er med hinanden, og han kom i munden på hende, da hun tissede i munden på ham.

Om lørdagen hyggede vi os på hotellet sammen, og på vores værelse var vi senere sammen med Allan og Donna, og jeg spurgte Donna, om vi skulle lave lidt pigesex, som drengene kunne se lidt på, og det syntes hun, var en god idé. Jeg slikkede og fingerkneppede hendes fisse, og bagefter var det hendes tur til at slikke og fingerkneppe mig. Så tog jeg en metaldildo frem og stak den op i hendes fisse, mens jeg tissede, Donna stak den op i min fisse og tissede. Imens sad Thorvald og Allan og spillede pik, de konkurrerede om, hvem af dem der kom først. Så førte Allan sin pik op i min fisse, mens Thorvald førte sin op i Donnas. Fra da af var min fætter og jeg meget gode venner med Allan og Donna.

Donna inviterede mig hjem til sig, for hun havde tænkt sig, at vi skulle prøve noget særligt, Allan kom også, sagde hun. Jeg tog hen til hende, og da vi havde fået lidt at drikke, tog vi tøjet af. Så lagde Allan sig mellem mine ben og slikkede min fisse, mens han havde en finger oppe i Donnas fisse, så slikkede han sin søster og fingerkneppede mig. Derefter slikkede Donna sin bror i enden, mens hun tissede på et håndklæde, og jeg tissede, mens jeg suttede hans pik.

Så blev jeg 29 år og holdt fødselsdag med mine forældre.

Jeg var kommet hjem fra studiet og skulle sådan tisse, så jeg greb håndklædet og satte mig på kanten af min seng, så tissede jeg i en bue ud på gulvet og stak en finger op i min fisse, inden jeg tørrede op.

Så begyndte jeg på noget ganske særligt, nemlig sexdating. Jeg oprettede en profil på en hjemmeside under profilnavnet “Doll House” og fortalte, hvilken form for sex jeg søgte samt, at jeg ikke var interesseret i mænd over 40 år. Der kom en henvendelse fra en fyr, der hed Sofus, og vi aftalte at mødes i byen og snakke over en kop kaffe. Han var 35 år og single, og han havde kun lidt sex-erfaring. Hjemme hos mig tog vi tøjet af undtagen underbukserne, og vi trak lod om, hvem af os der skulle smide underbukserne først, og det blev Sofus. Hans pik stod lige ud i luften, da jeg tog mine trusser af og blottede min fisse, og han gik straks i gang med at slikke og fingerkneppe mig. Ude på badeværelset satte jeg mig foran brusekabinen og suttede hans pik, mens jeg tissede. Jeg gav ham et kondom på og førte hans pik ind i min fisse. Han fik lov til at overnatte hos mig, og dagen efter lå vi i en 69’er, og jeg spurgte, om han ville have mit pigetis i munden, hvilket han svarede ja til. Da han kom i munden på mig, tissede jeg i munden på ham.

En anden sexdate hed Manni, og han inviterede mig hjem til sig, og der stak han sin pik med kondom op i enden på mig, mens han masserede min fisse og holdt begge hænder under min fisse,da jeg skulle tisse. Så red jeg ham, og derefter slikkede han min fisse ren.

Så var jeg i byen med en, der hed Torsten, og vi havde en fornøjelig aften og endte hjemme hos mig, hvor jeg sad på et håndklæde på spisebordet og tissede på Torstens mave, mens han gned sin pik.

Nu var jeg i gang med endnu et semester på studiet, det var det tredje. Også her var der planlagt en studietur, denne gang skulle den gå til Israel, hvor vi skulle besøge Knesset, det israelske parlament. Vi fløj med den store maskine fra Emirates kl. 10 og landede i Tel Aviv 6 timer senere, de er en time foran os, så der var klokken 17, og vi skulle bo på Hotel Rabin, opkaldt efter tidligere premierminister Yitzak Rabin, der blev skudt i 1995. Vi havde fået nogle nye studerende, og vi skulle bo to og to på hvert værelse, jeg skulle bo sammen med en, der hed Høgni. Han kom fra Færøerne og havde boet i Danmark i mange år, hans forældre boede stadig oppe i Torshavn. Der var velkomst-kaffe på hotellet, og senere spiste vi aftensmad, der bestod af en lækker buffet med al slags kød – undtagen svinekød, da jøder lige som muslimer ikke må spise svinekød.

Høgni var ikke uden humor, så han spurgte mig: “Tror du, der findes kannibaler blandt jøder og muslimer, Jutta?” Jeg svarede: “Det tror jeg ikke. Hvorfor?” Høgni sagde: “Jo, for så kunne vi sende Trump og Rasmus Paludan og den slags over til dem!” Jeg lo og svarede: “Den går nok ikke, jøder og muslimer må jo ikke spise svin!” Vi grinede begge to, og ude på badeværelset hev jeg ned i bukserne og begyndte at tisse af bar latter. Bagefter kom Høgni og slikkede min fisse.

Vi fik lækker morgenmad, og derefter skulle vi så besøge Knesset, hvor vi blev vist rundt af en herre med kalot på hovedet – han kunne næsten ikke se mere jødisk ud. Han talte meget fint engelsk og fortalte om parlamentets oprindelse. Senere besøgte vi præsidentpaladset udefra, og vi var på rundtur i centrum af byen.

Om aftenen lå Høgni og jeg i en 69’er, og da jeg senere gik ud for at tisse, tog jeg hans pik i munden og tissede, da han kom i munden på mig.

Vi kom til Jerusalem og Betlehem samt Masada-bjerget, inden vi skulle flyve hjem igen.

Jeg blev meget gode venner med Høgni, og i efterårsferien inviterede han mig med op til Torshavn, så jeg kunne hilse på hans forældre, bror og søster. Vi fløj derop og blev modtaget af hans far, mens hans mor var hjemme, og senere kom hans bror, Anfinn, på besøg, lidt efter kom hans søster Rannva. De boede begge to hjemme.

Vi havde nogle dejlige dage, og vi gjorde det, at når jeg skulle på toilettet, slikkede jeg Rannvas fisse, og hun slikkede min, mens jeg skiftevis havde Høgnis og Anfinns pik i enden.

Der skete noget, som jeg først var skeptisk overfor, men som jeg gerne ville prøve. Et escortbureau havde kontaktet mig for at høre, om det var noget for mig, og jeg kom til samtale og fortalte om mine lyster, og de antog mig. Jeg fik at vide, hvilken pris jeg måtte tage, og det varede ikke længe, før den første kunde ringede. Han hed Marius, og vi aftalte, hvor vi skulle mødes, og hvilket tegn han skulle banke.

Jeg rykkede ind på hotellet og afventede hans signal. 5 minutter før aftalt tid lød der 4 korte bank på døren, så vidste jeg, at det var ham, og han kom ind og omfavnede mig. “Nå, er du klar til en omgang?”, spurgte jeg, og han sagde, at han var klar, vi smed tøjet, og han begyndte at kæle med min fisse på forskellige måder; han nulrede min fisse og stak en finger op i revnen, og jeg kunne mærke, at jeg var ved at blive godt våd, og jeg greb hans pik og legede med hans pung. Derpå tog jeg hans pik i munden, mens han fingerkneppede mig, og så gav jeg ham et kondom på og førte hans pik ind i min fisse. Så lavede jeg en kop kaffe, som vi drak i nøgen tilstand, og derefter tog han mig analt i doggy, mens han nussede min fisse, og derefter lå vi i en 69’er, og jeg spurgte, om jeg måtte tisse i munden på ham, og han svarede: “Kom bare med det, søde!” Der gik ikke lang tid, før jeg tissede lige i munden på ham. Så slikkede han min tisvåde fisse ren, og om aftenen inviterede han mig på middag, og derefter inviterede jeg ham på bar.

Da vi kom tilbage til hotellet, hentede vi os en øl i minibaren og drak den i nøgen tilstand, og så red jeg ham bagefter. Han spurgte, om han måtte gå med mig på badeværelset, og det måtte han da gerne. Der satte jeg mig foran toilettet og tissede med hans pik i munden. Han tog et kondom på og stak pikken op i min fisse. Dagen efter vækkede jeg Marius ved at sutte hans pik omkring selve pikhovedet, og mens han gned sin pik, gned jeg min fisse op ad hans mave og blev ved, indtil jeg skulle tisse, så lå jeg på knæ med et ben på hver side af hans mave og begyndte at tisse.

Efter morgenmaden fik jeg min betaling, og vi checkede ud.

Så fik jeg gjort mit studie færdigt og havde nu en cand.polit.-uddannelse. Det skulle jo fejres med pomp og pragt, vi havde afslutning på uni med overrækkelse af eksamensbeviser og lækker mad. Så var vi nogle stykker, der tog i byen bagefter, og sammen med Lisa gik jeg hen i buegangen ved Rundetårn, for vi skulle begge to tisse temmelig meget, vi suttede pik på Buster og Hector samtidig.
Historien fortsætter under reklamen

Nu havde jeg sommerferie, og der skulle jeg mange ting, og jeg ville finde ud af, hvor og hvordan jeg kunne bruge min nyerhvervede uddannelse.

Med disse ord vil jeg slutte min fortælling.

Mange hilsener fra Jutta.

GIV STJERNER:
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (30 har stemt 2,70 af 5)