Livas liv som gadeluder

Emma sad i hugstilling og tissede, mens hun slikkede Tulles fisse og fik hendes pigetis i munden ..

Forfatter: SWO

Jeg hedder Liva og er en 25-årig mørkhåret tøs med glat fisse. Til daglig arbejder jeg som sekretær for en salgs- og marketingchef, hvilket jeg er rigtig glad for. Men i mit tidligere virke før dette har jeg arbejdet som gadeluder, og det er det, jeg vil fortælle om.

Da jeg var gadeluder, arbejdede jeg for et hyggeligt bordel inde ved Istedgade sammen med et par andre unge piger. Når vi stod på gaden, var vi udstyret med et synligt skilt som bevis på, at vi havde tilladelse til dette. Det var mest i sommerperioden, at jeg havde dette arbejde, og når jeg havde kunder, foregik det i hyggelige rum på bordellet. Ofte stod jeg iført tøj med blonder og blottet kavalergang, og andre gange stod jeg med blottet fisse.

På min første dag blev jeg indviet i, hvordan jeg skulle gebærde mig på gaden, hvad jeg måtte og ikke måtte sige til eventuelle kunder, hvem jeg måtte og ikke måtte tage samt hvad jeg måtte tage i maksimum-pris. Der var fem andre piger på stedet, og hver pige havde deres faste rum, som de overnattede i. Jeg var under uddannelse som cand.merc., men havde så fri fra midten af juni til midten af september. På stedet havde jeg også mit eget rum, og der var fælles bad og toilet. I hvert rum var der en håndvask, og ofte brugte vi den til at tisse i. Der var en lille spisesal, hvor vi piger spiste morgenmad, enten iført undertøj eller helt nøgne. Når vi spiste morgenmad, fortalte vores bordel-mutter os, hvor de bedste steder at hverve kunder var henne, og udstyret med sexet undertøj og vores skilte tog vi hen til de steder.

Med en cola i hånden stod jeg på et hjørne i nærheden af en skole. Min kavalergang var blottet, og jeg havde et sort sæt undertøj og bh på samt en rød tyll-kjole. Så kom en fyr hen til mig og spurgte, hvad prisen var, og jeg svarede: “2000 kr for 1 time og 3000 for 90 minutter inklusive alt hvad jeg tilbyder.” Han accepterede prisen for 1 time og tog mig i hånden. Han betalte med kort, og jeg viste ham ind i mit rum, hvor vi begge lagde tøjet. Han havde en meget stiv og stor pik, som jeg tog i munden, mens han stak en finger op i min fisse. På sengen slikkede og fingerkneppede han min fisse, og så gav jeg ham et kondom på og red ham. Så tog vi en 69, hvor han kom i munden på mig, mens jeg tissede i munden på ham.

Da vi var færdige, fulgte han mig tilbage til mit hjørne. Mens jeg stod og ventede på en ny kunde, kunne jeg mærke, at jeg skulle tisse igen, og da jeg ikke rigtig kunne tisse på gaden ved højlys dag, gik jeg ind på en skoles legeplads, hvor jeg diskret satte mig til at tisse. Så gik jeg tilbage til mit hjørne. Efter en dag med et par spændende kunder sad jeg sammen med de andre fem og spiste aftensmad sammen med bordel-mutter. “En af mine kunder pissede i munden på mig, mens jeg pissede på et håndklæde!”, sagde Stine, mens vi spiste, og så sagde Emma: “En af mine kunder kom ud på min mave, mens jeg pissede i håndvasken!” Vi snakkede lidt om vores kunder, og efter middagen fortsatte vi med at hverve kunder.

Næste morgen stod jeg op og børstede tænder, mens jeg tissede – jeg nyder at tisse overalt i mit rum, det har vi fået at vide, at vi godt må. Ved morgenmaden fik vi at vide, hvor vi måtte stå, og vi stillede os derhen. Det var en varm dag, så jeg stod med blottet fisse. En fyr kom gående forbi mig og sagde: “Nydelig fisse du viser frem der, smukke. Hvor meget skal du have?” Jeg gav ham prisen for de forskellige timer, og han accepterede prisen for 90 minutter. På mit værelse startede han med at stikke en finger op i min fisse, og bagefter tog jeg hans pik i munden. Senere tissede jeg foran håndvasken med hans pik i munden, og på sengen slikkede og kneppede han min tisvåde fisse. Han tog mig også analt i doggy og og stak atter en finger op i min fisse, og så slikkede han mig, til jeg tissede i munden på ham. Mange af mine og de andre pigers kunder kan godt lide vores pigetis. Så gik jeg hen på mit hjørne igen.

Da jeg vågnede dagen efter, gik jeg i bad sammen med Stine, og mens Stine sad i hugstilling og tissede, slikkede hun min fisse, til jeg tissede i munden på hende. Efter morgenmaden gik vi så hen på vores gadehjørner igen, og atter stod jeg med blottet fisse. Jeg stod med en kop kaffe fra 7-11 og nød den, og på et tidspunkt skulle jeg virkelig tisse, så jeg holdt koppen ind under min fisse og tissede i den. En fyr der gik forbi mig, kiggede nedladende på mig og sagde: “Nå, du er en af de der billige duller, der viser sig frem? Og pisser for at få opmærksomhed? Klamme sæk!” Jeg kogte indvendigt, da han sagde dette og sagde: “Nu ikke være flabet, min herre. Her har du lidt at hygge dig med!” Derefter løftede jeg koppen og kastede indholdet lige i krydderen på ham, så han løb af sted. Så kom en anden fyr forbi, og han havde åbenbart set optrinet, så sagde han: “Jeg så, hvad der skete, søde. Du klarede det fint. Hvad skal du have?”

Jeg gav ham priserne, og han bad om 1 time. Han slikkede min fisse, og jeg gav ham et kondom på og førte hans pik op i min våde fisse. Da jeg tissede med hans pik i munden, kom han i munden på mig. Vi havde fri i weekenderne, og en fredag aften mødtes vi alle seks iført vores almindelige tøj uden vores skilte. Vi var ude at få lidt at drikke og hyggede os, og da vi forlod baren for at gå videre til næste, skulle Emma og Fie tisse, så de satte sig ved siden af trappen til Toga og tissede vandfald ud på fortovet. Vi gik videre, og i passagen ved Magasin satte Stine og Clara sig til at tisse, og bagefter tissede Tulle og jeg mellem to biler på den anden side af vejen.

Bagefter tog jeg hjem til mine forældre og min bror, Emil. Han omfavnede mig, trak tøjet af mig og slikkede min fisse. Lørdag morgen tog jeg hans pik i munden, mens jeg tissede, og så stak han sin pik op i min våde fisse. Vi spiste morgenmad sammen med vores forældre, og de spurgte, hvordan det gik på bordellet. Så skulle vores forældre på lidt indkøb, og så snart de var taget af sted, smed Emil og jeg tøjet og lagde os i en 69. Han stønnede sin orgasme ud i munden på mig, og jeg tissede i munden på ham. Vores genbos børn, Allan og Nina, kom på besøg, og vi hyggede os med hinanden. Allan slikkede min fisse, mens Nina suttede Emils pik, og bagefter stak Allan sin pik op i enden på mig og stak samtidig en finger op i min fisse, mens Emil stak sin pik op i Ninas fisse. Så tissede jeg i brusekabinen med Allans pik i munden, mens Nina tissede stående med Emils pik i enden.

Vi seks piger fik ferie fra bordellet og tog på telttur, og bordel-mutter havde lejet tre tomandstelte til os. Vi fordelte os således: Clara/Fie, Emma/Stine og så mig/Tulle. Gennem AVIS havde vi lejet et rugbrød med to chauffører, og således tog vi af sted. I nærheden af Rold Skov slog vi de tre telte op. Det var i nærheden af en café, hvor man kunne få noget at spise og gå i bad. Det var stadig varmt, så vi besluttede at sove nøgne i teltene. Men først tog vi hen for at få noget at spise i den nærliggende restaurant, hvor vi fik et lækkert måltid mad og en god øl til. Da vi havde betalt, hyggede vi os lidt i baren, inden vi gik tilbage til vores telte. Undervejs på turen havde vi hver især købt lidt at hygge os med i teltene, og inde i vores telt drak Tulle og jeg et par øl i nøgen tilstand. “Hvad gør vi, hvis vi skal pisse i løbet af natten?”, spurgte Tulle, og jeg sagde: “Så går vi ud af teltet og sætter os til rette, eller også pisser vi i munden på hinanden!”

Da vi havde drukket ud, lagde vi os oven på vores soveposer og stak en finger op i hinandens fisser. “Lækkert at ligge splitternøgen i et telt med en finger oppe i fissen!”, sagde Tulle, mens hun kørte sin ene pegefinger rundt i min fisse og jeg i hendes. Lidt efter stod vi op, gik ud af teltet og satte os til at tisse. Da vi gik tilbage, sad Emma i hugstilling og tissede, mens hun slikkede Stines fisse og fik hendes pigetis i munden. Næste morgen kiggede vi ud af vores telt og så, at Clara og Fie tissede stående og slikkede hinanden rene. Så tog vi tøj på og gik hen for at få morgenmad. Der mødte vi seks fyre, hvor to af dem var brødre og hed Ivan og Martin, de to andre var fætre og hed Egil og Axel, og de to sidste, Casper og Theo, var venner. Vi fortalte dem, hvem vi var, og vi blev enige om at besøge hinanden i teltene. Ivan og Martin besøgte mig og Tulle, og jeg lå i en 69 med Martin og tissede i munden på ham, da han kom. Tulle suttede Ivans pik og tissede, da han kom.

Så besøgte Clara og Fie Egil og Axel og lavede firkant med hinanden. Egil lå på græsset med Fie mellem benene og hun tog hans pik i munden. Så satte Clara sig ind over hans ansigt og tog Axels pik i munden, mens Egil slikkede hendes fisse. Da Axel kom i munden på Clara, tissede hun i munden på Egil, der kom i munden på Fie, mens hun tissede ud på græsset. Bagefter slikkede Axel Fies fisse. Emma og Stine fik besøg af Casper og Theo og lavede firkant med dem. Theo stak sin pik op i enden på Stine, der førte Caspers pik op i sin fisse, mens Emma stak en finger op i enden på Casper og tissede ud i græsset. Så suttede Stine Caspers pik og tissede, og bagefter stak Theo sin pik op i Emmas fisse og slikkede hende, mens Casper slikkede Stines fisse. Sammen med vores to chauffører, Arne og Ole, kørte vi en tur til de nærliggende byer og spiste frokost. Derefter hyggede vi os i caféen sammen med vores seks nye venner.

Da vi havde spist aftensmad, gik vi en tur i skoven, så længe det var lyst, og så vendte vi tilbage til vores telte. Så skulle Tulle og jeg tisse, så vi gik ud af teltet, hvor jeg lagde mig i græsset og slikkede Tulles fisse. Da hun tissede i munden på mig, tissede jeg ud i græsset, hvorefter hun slikkede min fisse. Da vi stod op, sad Clara og Fie og tissede ved et træ, mens Emma tissede og slikkede Stines fisse, og så byttede de plads. Efter en lækker morgenmad kørte vi videre mod Sønderjylland, nærmere betegnet Rømø, hvor vi slog teltene op. Vi nød et lækkert måltid mad og hyggede os i vores telte. Tulle og jeg snakkede lidt om vores kunder. Så sagde Tulle: “Jeg prøvede noget, som jeg aldrig havde prøvet før. Nemlig at sutte en grønlænder-pik!” “Kom han i munden på dig?”, spurgte jeg, og Tulle svarede: “Ja, han både kom og tissede i munden på mig, mens jeg selv pissede!” Vi lo begge to højt og gik ud for at tisse.

Clara og Fie var også gået ud for at tisse, og bagefter fulgte Emma og Stine. Ved morgenmaden næste morgen blev vi enige om at lave trekanter med hinanden fordelt på den måde, at vi hvis navne endte på a, var det ene hold, og de andre var det andet hold. Clara lagde sig i græsset med mig mellem benene, og Emma satte sig ind over hendes ansigt. Jeg slikkede Claras fisse, mens hun slikkede Emmas, og da Emma tissede i munden på Clara, tissede Clara i munden på mig, mens jeg tissede ud i græsset. Tulle stod oprejst, og Stine stak en finger op i enden på hende og tissede, mens Fie tissede og slikkede Tulles fisse, og så tissede Tulle i munden på Fie. Så slikkede Emma min fisse, Tulle slikkede Stines fisse, og så slikkede Stine Fies fisse.

Så kørte vi lidt rundt på øen og til andre steder i Sønderjylland, og mens vi spiste frokost, snakkede vi om vores kunder. “Skulle vi tage endnu en bytur, når vi har fri næste fredag?”, foreslog Stine, og Emma sagde: “God idé, vi starter med fredagsrock i Tivoli og morer os bagefter!” Det blev vedtaget, og bagefter kørte vi tilbage til pladsen. Der var en indendørs swimmingpool, hvor vi kunne gå i bad, og det trængte vi til, så vi gik derind alle seks. Tulle og jeg tissede stående, og mens Clara og Fie slikkede vores fisser, begyndte de at tisse. Så tissede Emma og Stine, mens de slikkede Clara og Fie rene, hvorefter Tulle og jeg slikkede Emma og Stine.

Så benyttede vi os af de øvrige faciliteter på stedet og faldt i snak med andre gæster på stedet. Om aftenen havde en af de andre gæster fødselsdag og betalte alle drikkevarer. Vi seks fik en del indenbords, og knap nok var Tulle og jeg faldet i søvn, før vi skulle tisse. Det var begyndt at småregne udenfor, så Tulle satte sig i teltåbningen og tissede ud i græsset, hvorefter hun slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende. Næste morgen så vi, at Clara og Fie tissede stående, og imens tissede Emma og Stine ude foran deres telt.

Fra Rømø kørte vi videre mod Esbjerg for derfra at tage færgen til Fanø. Vi fandt en god plads ved Sønderho og slog teltene op der. Så rokerede vi lidt rundt, så det blev mig og Fie, Emma og Tulle, Clara og Stine. Vi ankom ved aftentid og gik ind og fik lidt at spise. Så gav Arne og Ole en omgang, og bagefter gik vi tilbage til vores telte. Fie gned sin fisse, mens jeg stak to fingre op i min, og lidt efter sagde Fie: “Der findes næsten ikke noget bedre end at pisse til offentlig skue!” “Næ, det skulle lige være at sutte pik på en tilfældig forbipasserende fyr, mens man pisser!”, sagde jeg, hvorefter vi gik ud af teltet og satte os til at tisse.

Næste morgen da vi kiggede ud af vores telt, lå Emma og Tulle i en 69, hvor Emma tissede ud i græsset, mens Tulle tissede et helt vandfald i munden på hende. Stine tissede i munden på Clara, der tissede ud i græsset. Efter morgenmaden tog vi lidt rundt på øen, og på pladsen snakkede vi med andre gæster. Om aftenen fik vi at vide, at dagen efter var lokal nøgendag, så der skulle vi alle være nøgne. Det glædede vi os til. Ud på natten skulle både Fie og jeg tisse, og det blev til, at Fie lagde sig på græsset, og jeg satte mig ind over hendes ansigt. Hun slikkede min fisse og tissede ud i græsset, da jeg tissede i munden på hende, og bagefter slikkede jeg hendes fisse. Da vi stod op næste morgen, kiggede vi indenfor hos Clara og Stine, og de lå i en 69 på et håndklæde med Clara nederst. Hun tissede ud på håndklædet, mens Stine tissede i munden på hende.

Emma sad i hugstilling og tissede, mens hun slikkede Tulles fisse og fik hendes pigetis i munden. Nu var det jo den lokale nøgendag, så alle på pladsen var nøgne – også ved morgenmaden. Da vi havde spist, så vi os lidt omkring på pladsen og snakkede med andre gæster, blandt andre tre broderpar, som kendte hinanden i forvejen. Fie og jeg besøgte det ene broderpar, som hed Michael og Adam, Clara og Stine besøgte det andet par, Simon og Jesper, mens Emma og Tulle besøgte det tredje par, Torsten og Henrik. Jeg skulle tisse og satte mig i hugstilling med Adams pik i munden, og da han kom, tissede jeg ud i græsset.

Michael stak sin pik op i enden på Fie og holdt en hånd under hendes fisse, da hun tissede, og så stak han sin pik op i hendes fisse, mens Adam stak sin pik op i min. Simon spillede sin pik og slikkede Claras fisse, til hun tissede i munden på ham, og så stak han sin pik op i hendes tisvåde fisse. Stine lå i en 69 med Jesper og tissede lige i munden på ham, da han kom. Emma red Torstens pik, og bagefter lagde hun sig på knæ mellem hans ben og suttede hans pik, mens hun tissede. Henrik lå på knæ foran Tulle og slikkede hendes fisse, til hun tissede.

Vi gik hen og fik lidt at drikke, og ved et af bordene snakkede vi med 3 søsterpar fra Fyn. De havde også glatte fisser og inviterede os seks hen til deres telte. Det ene søsterpar hed Sandra og Anne, det andet par hed Nana og Signe, og det tredje par hed Yrsa og Helle. Jeg slikkede Annes fisse og tissede, da hun tissede i munden på mig. Så slikkede Sandra Fies fisse og tissede, og så byttede de plads. Clara og Signe tissede stående over for hinanden og holdt en hånd under hinandens fisser. Stine og Nana sad ved siden af hinanden og tissede op ad et træ, Helle tissede i munden på Emma, der tisse ud i græsset, og Tulle lå nederst i en 69 med Yrsa, der tissede i munden på Tulle, som tissede ud i græsset.

Dagen efter pakkede vi vores telte sammen og kørte hjemad med passende pauser undervejs. Da vi blev sat af ved vores bordel, takkede vi for turen, og vores bordel-mutter tog godt imod os med kaffe og kage. Så gik jeg ind i mit rum, smed tøjet og lagde mig på sengen med en vibrerende dildo oppe i min fisse. Jeg stønnede højlydt af liderlighed og gik hen og tissede i håndvasken. Mandag morgen spiste vi morgenmad i nøgen tilstand og blev bagefter sendt af sted, denne gang to og to. Det blev Stine og mig, Clara og Tulle, Emma og Fie.

Stine og jeg stod henne på vores hjørne, jeg med blottet kavalergang, hun med blottet fisse. Vi stod i nærheden af en port ind til en gård og snakkede. “Det bliver spændende, hvem vi hiver fat i!”, sagde Stine, og jeg nikkede. Mens vi snakkede, nød vi en cola-slushice fra 7-11. Så lagde jeg mærke til, at Stine stod lidt uroligt, og jeg spurgte, hvad der var galt. “Jeg skal pisse!”, grinede hun, og da jeg også skulle, gik vi ind i porten, hvor Stine tissede stående, mens jeg satte mig ved siden af hende. På vej tilbage til hjørnet fik vi fat i et par gutter og tog dem med op på Stines værelse. Der lå jeg i en 69 med den ene fyr, Johnny, og da han stønnede sin orgasme ud i munden på mig, tissede jeg i munden på ham, hvorefter han stak sin pik med kondom op i min våde fisse. Den anden fyr, Henry, slikkede Stines fisse, til hun tissede i munden på ham og førte bagefter sin pik med kondom op i hendes fisse. Bagefter suttede hun hans pik, til han kom.

Da de havde betalt, gik vi hen på hjørnet igen. Om aftenen snakkede vi om, hvordan dagen var gået. Så sagde Clara: “Tulle og jeg sad og pissede, da to fyre kom forbi!”, og Tulle tilføjede: “Og mens vi pissede, røg vi en smøg!” Så sagde Fie: “Både Emma og jeg stod med blottet fisse, og inde i en port til en køkkengård pissede vi stående!” Emma tilføjede: “Det var bare så tiltrængt!” De næste dage gik deres vante gang, og fredag aften tog vi i Tivoli til fredagsrock med TV-2 og fik lidt at drikke. Næppe havde vi forladt Tivoli efter koncerten, før Stine og jeg skyndte os om hjørnet og hen til en bænk, hvor vi satte os til at tisse. Henne ved H.C. Andersen-Slottet satte Fie og Tulle sig og tissede vandfald, og da vi havde fået mere at drikke på Pub & Sport, gik Clara og Emma hen i den første sidegade, hvor de tissede bag en bil. Da jeg kom hjem, smed Emil mig på sengen og kneppede mig godt igennem, og næste morgen tissede jeg med hans pik i munden, hvorefter han slikkede min våde fisse.

På et tidspunkt fik vi seks piger at vide, at stedet måtte lukke grundet lejemålets ophør, og det kunne desværre ikke forlænges. Men vi seks piger holdt stadig sammen, og jeg ses med dem den dag i dag. Efter dette søgte jeg almindeligt arbejde, og noget tid efter blev jeg ansat der, hvor jeg arbejder nu.
Historien fortsætter under reklamen

Emil bliver stadig meget liderlig, når han ser mig uden tøj på, og jeg bliver også stadig meget liderlig, når han ligger med pikken lige i vejret.

Med disse ord vil jeg afslutte min fortælling.

GIV STJERNER:
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (78 har stemt 3,82 af 5)