Landsbyer – 1.

“Den hedder Gigolo!”, grinede hun og stak den op i Utas fisse, mens hun fingerkneppede sig selv..

Forfatter: SWO

Jeg er en ung kvinde på 30 år og hedder Augusta. Mit hår er halvlangt og mørkebrunt, og jeg har en glat og velplejet fisse. Til daglig arbejder jeg som udviklingsassistent hos Danida i Udenrigsministeriet, et arbejde som jeg holder meget af. Nu skal jeg fortælle om nogle af mine oplevelser.

En dag kom min chef hen til mig og sagde: “Augusta, jeg har en opgave til dig. Du skal tage 3 uger til Ghana og besøge nogle landsbyer, vores udviklingskonsulent derovre, Dickson, vil møde dig i lufthavnen i Accra. Det koster dig 7000 kroner for det hele, men vi betaler det halve, så du kun skal betale 3500 kroner. Det er en meget stor opgave og en stor ære, og jeg ved, at du kan klare det.” Jeg sagde, at den opgave ville jeg gerne påtage mig, og jeg indbetalte beløbet dagen efter. Ugen før afrejse fik jeg flybilletter og andre infos, jeg skulle flyve med British Airways til London H og videre derfra til Accra. Min chef fortalte, at jeg skulle bo på et godt turisthotel, og at jeg også skulle besøge forskellige familier i landsbyen. Så fortalte han, at han havde kendt Dickson i mange år, og at Dickson talte dansk.

Så kom dagen, hvor jeg skulle af sted, og jeg glædede mig som et lille barn. Inden jeg skulle om bord i maskinen, gik jeg lige på toilettet, hvor jeg legede lidt med min fisse, inden jeg satte mig. Efter 2 timers ophold i London fløj jeg videre til Accra, det tog 7 timer, og da jeg havde fået min bagage, mødtes jeg med Dickson ude i ankomsthallen. Det så helt forkert ud, at jeg som hvid stod ved siden af en, der havde samme farve som mørk chokolade; men jeg har ingen fordomme. Han kørte mig til mit hotel, hvor natmaden ventede, og så viste han mig mit værelse. Det så rigtig pænt ud, der var det, der skulle være. Jeg trængte til et bad og smed tøjet. Mens jeg stod under bruseren, stak jeg en finger op i min fisse, jeg elsker det hjemme hos mig selv, og der bruger jeg kun toilettet ved stort. Jeg tissede i badet og tørrede mig, og så gik jeg i seng.

Da jeg havde spist morgenmad næste morgen, mødtes jeg med Dickson i foyeren, og så kørte vi en tur ind til Accra, for at jeg kunne se byen, inden arbejdet begyndte. Han gav frokost, og derefter kørte vi ud til en landsby, hvor folk boede i lerklinede huse, og Dickson fortalte, hvem jeg var og om min mission i byen. Første besøg var hos en familie med to børn, en dreng og en pige, og de var meget imødekommende; faderen var ud over sin kone den eneste, der kunne engelsk, børnene havde ikke lært det endnu. De fortalte, at de havde det godt, men godt kunne tænke sig bedre sanitære forhold, pigen viste mig det sted, de brugte ved lille toiletbesøg, og så var der et skur, som de brugte ved stort, sagt på jævnt dansk var det et gammeldags lokum. Pigen der var 10 år gammel, gik hen og satte sig til at tisse – hun havde en rigtig sød pigefisse. Jeg blev godt beværtet, og senere kørte Dickson mig tilbage til hotellet. På mit værelse inviterede jeg Dickson på en kop kaffe, og han spurgte, om han måtte se og røre ved min fisse, og det sagde jeg ja til mod, at jeg så hans pik; han accepterede og sagde: “Men vi holder det for os selv, kommer det nogen for øre, bliver vi begge to fyret.”

Vi tog begge vores tøj af, og jeg tog hans pik i munden – det er første gang, at jeg har haft en afrikanerpik i munden, hehe! Men jeg nød det, og jeg blev helt liderlig af det, at jeg begyndte at tisse. Dickson førte sin pik op i min våde fisse og slikkede mig ren. Da han var gået, gik jeg i seng og sov godt. Inden morgenmaden næste dag legede jeg lidt med min fisse og gik ud for at tisse. I den næste landsby mødte jeg en norsk udviklingskonsulent, og vi blev enige om at samarbejde. Hun hed Elma og var på min alder, hun boede på samme hotel som mig. Sammen med Dickson besøgte vi en familie med 3 børn, 2 drenge og 1 pige, hun var tvilling til den ene af drengene. De kunne alle fem engelsk, så det var ikke noget problem at tale lidt med dem. Også der kunne de sanitære forhold være bedre, pigen fortalte mig, at de havde en bruser udenfor, som de tog bad ved.

Jeg spurgte, om jeg lige måtte låne det, og pigen sagde, at det måtte jeg da gerne, for hun ville også gerne have et bad, så lidt efter stod jeg og pigen splitternøgne under bruseren, og pludselig begyndte pigen at tisse, og det gjorde jeg også. Senere så jeg, at den ene af drengene stak sin pik op i enden på pigen, og hendes tvillingebror førte sin pik op i hendes fisse. Da vi kom tilbage til hotellet, inviterede Elma mig på kaffe inde på sit værelse, og vi snakkede om forskellige ting. Vi gik på toilettet, hvor hun satte sig og slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende, så slikkede jeg hendes ren bagefter. Så gik jeg i seng og førte to fingre op i min fisse. Næste morgen vækkede Dickson mig og spurgte, om jeg havde sovet godt, hvilket jeg sagde ja til. Han smed hurtigt tøjet, og vi tog en 69’er med hinanden, han kom i munden på mig, mens jeg tissede i munden på ham.

Så gik vi til morgenmad, og jeg checkede ud af hotellet, for nu skulle vi videre til næste by, en by der hed Kumasi, på vej dertil fortalte Dickson, at den tidligere FN-generalsekretær Kofi Annan kom fra den by. Der blev jeg indkvarteret på Encom Hotel, hvor jeg fik et godt værelse med jacuzzi. Jeg var i det frække hjørne, så jeg fyldte lidt vand i jacuzzien og satte mig på et af “trinene”, løftede benene lidt og tissede. Dagen efter besøgte vi en væver-familie, og også der traf jeg Elma. Vi snakkede lidt med familiens “overhoved”, han gav os hånden og bød os indenfor i hytten, hvor hans kone lavede mad. Deres børn var to kønne piger på ca. 10 år, og de sagde, at de godt kunne ønske bedre toiletforhold. Den ene af pigerne viste mig to steder, hvor de besørgede, det ene og det andet. Den anden pige trak ned i bukserne og satte sig til at tisse, og jeg fik lov til at slikke hendes fisse ren, mens jeg selv tissede.

Ghana er et spændende land, og det er en hyggelig befolkning. Deres valuta hedder cedi, og 1 cedi svarer til ca. 50 øre. Elma og jeg blev enige om, at hun rykkede ind på mit værelse, og der havde vi det rigtig hyggeligt. Hun fortalte, at hun også tit lå og legede med sin fisse om aftenen, og jeg fyldte jacuzzien med varmt vand, og lidt efter sad vi nøgne over for hinanden med en øl i hånden, senere rejste Elma sig op og stillede sig foran mig, hvorefter hun tissede på min mave, jeg lod det meste af vandet løbe ud, så satte jeg mig i hugstilling og tissede, mens jeg slikkede Elmas fisse, ig hun slikkede min bagefter. Vi drak en øl mere og lagde os på vores senge med en finger oppe i vores fisser.

Næste morgen inden vi gik til morgenmad, lå vi i en 69’er med mig nederst ude på badeværelset, jeg tissede ud på gulvet, mens jeg fik Elmas pigetis i munden. Så tog vi ud til en landsby, hvor befolkningen lavede sheabutter, som fremstilles af shea-nødder, de hænger på træer, så man kan plukke dem. Det siges, at det er godt for tør hud eller brandsår. De lavede også forskellige mælkeprodukter af mælk fra zebuer, en slags pukkelrygget okse med meget store horn. Vi besøgte en lidt større familie fordelt på to lerklinede huse, i det ene boede en familie med tre børn, 1 dreng og to piger, og i det andet boede børnenes mormor og morfar, deres farmor og farfar var døde. Drengen viste mig deres “toilet”, som de brugte ved stort toiletbesøg samt et hjørne, som de kaldte “tissehjørnet”. Den ene af pigerne gik derhen for at tisse.

Vi vendte tilbage til hotellet, hvor Elma og jeg gik i bad og sæbede hinandens fisser ind, hvorefter Elma satte sig til at tisse, mens hun slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende, så slikkede jeg hendes.

Vi besøgte flere landsbyer, og den sidste uge holdt vi fri, hvor vi sammen med Dickson besøgte bl.a. Cape Coast Castle og “Christiansborg”, nogle af de danske efterladenskaber. Vi var også i byen Techiman og Mole Nationalpark.

Så skulle vi flyve hjem, først til London H, og der udvekslede Elma og jeg telefonnumre, for jeg skulle jo til København, og Elma skulle til Oslo.

Da jeg mødte på arbejde igen, fortalte jeg min chef om mine oplevelser. “Du har gjort et flot stykke arbejde, Augusta!”, sagde han og fortsatte: “Det ser ud til, at jeg også fremover kan betro dig den slags opgaver.” “Det kan du, boss!”, sagde jeg kækt.

Jeg fandt ud af, at jeg tændte mere og mere på at tisse synligt, så jeg kontaktede en af mine veninder, Merle, for at høre om hun ville med i byen en aften, så kunne hun overnatte hos mig. Det ville hun gerne, og vi mødtes på Hovedbanegården og tog i Tivoli og prøvede lidt forskelligt. Bagefter besøgte vi nogle pubs og snakkede lidt med hinanden der. Merle tændte også på at tisse offentligt, og da vi havde fået en del at drikke, ledte vi efter et passende sted at tisse, henne ved det gamle postmuseum satte vi os med ryggen mod muren for at tisse. To gutter passerede os og fniste lidt, og vi smilede. Så tog vi hjem til mig og drak lidt mere, hvorefter vi gik nøgne i seng og stak en finger op i hinandens fisser, Merle har en glat fisse lige som mig. Næste morgen lå vi i en 69’er med Merle nederst, og da hun begyndte at tisse, sendte jeg en kraftig stråle i munden på hende, og så lavede jeg lidt morgenmad.

Min næste opgave bestod i landsbybesøg i Nepal, og også der betalte min arbejdsplads halvdelen af rejsen. Min chef fortalte, hvordan jeg skulle flyve, først til Delhi med Indian Air, derefter med samme flyselskab til Kathmandu dagen efter. Også det så jeg frem til, og jeg spurgte, om jeg måtte tage nogen med, for jeg har en søster, som hedder Uta, min chef sagde, at det var i orden. Vi skulle flyve kl. 9.30, så vi skulle være i lufthavnen to timer før, Uta og jeg aftalte, at jeg overnattede hos hende, da hun boede i nærheden af lufthavnen. Uta er min lillesøster og arbejder i et fritidshjem, så har hun en flot og glat fisse.

Dagen før afrejsen mødte jeg op hos Uta med kuffert og det hele, og vi fik os en kop kaffe. Om aftenen gik vi tidligt i seng, og inden vi lagde os til at sove, gik vi lige på det lille hus, hvor jeg slikkede min søsters fisse, mens jeg tissede FORAN toilettet! Så fik jeg Utas pigetis i munden, og hun slikkede min fisse. Næste morgen tog vi metroen fra Øresund station til lufthavnen og checkede ind, og da vi var kommet sikkert igennem security, gik vi hen og spiste morgenmad på min regning. Vi skulle flyve i 7 timer og stille uret 4,5 time frem, så vi landede kl. 21 lokal tid og fik både frokost og aftensmad på flyveren. I ankomsthallen blev vi mødt af en herre i sorte bukser og blå skjorte og hvid turban på hovedet, han præsenterede sig som Kabir og førte os hen til en bil, der skulle køre os til vores hotel, Hotel Lotus Temple. Der fik vi et lækkert værelse, og vi tog straks vores tøj af og gik på badeværelset for at tisse, Uta satte sig i bideten og slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende, så slikkede jeg hendes fisse.

Dagen efter blev vi kørt til lufthavnen og checkede ind. Flyveturen til Kathmandu tog 1,5 time uden tidsforskel. I Kathmandu blev vi afhentet af en lille tæt mand, der hed Arun, han talte glimrende engelsk. Vi blev kørt ud til en landsby, hvor vi besøgte en familie, der levede af at sælge ris fra deres rismarker. Familien bestod af et ægtepar med to børn, en dreng og en pige, de var tvillinger og var ca. 11 år gamle. Jeg spurgte, om der var godt salg, og faderen sagde, at efter det voldsomme jordskælv i 2015 stagnerede det, men derefter steg det igen.

Børnene viste mig rundt i huset, som trods sin primitive opførelse var pænt indrettet, og de viste mig deres toiletrum, hvor der var et aflangt hul med et bræt over; pigen sagde, at de kun brugte det ved stort og viste mig et sted, hvor de gik hen, når de kun skulle tisse. Pigen skulle tisse, og hendes bror holdt hende i hænderne, mens hun tissede. Så blev vi godt beværtet, og de havde redt op til os i en slags gæsteværelse, hvor vi kunne sove. Min søster og jeg lagde os på vores primitive, men udmærkede senge og faldt straks i søvn. Dog vågnede jeg i løbet af natten, fordi jeg sådan skulle tisse; uden at vække Uta listede jeg hen til det sted, som pigen havde vist mig, trak ned i mine trusser og satte mig til at tisse. Så listede jeg tilbage igen. Næste morgen fik vi lækker morgenmad med te og brød med smør lavet af yakokse-mælk, det smagte lidt anderledes, men godt. Sammen med Arun besøgte vi en risbonde i byen, og han fortalte om høsten osv. Han kunne kun tale nepalesisk, så Arun oversatte til engelsk for os.

Tilbage hos familien fik vi te med søde kager til, som de selv havde bagt. Drengen sagde, at han gerne ville se en “skandinavisk fisse”, jeg grinede ad hans måde at sige det på, så jeg trak ned i bukser og trusser og blottede min fisse for ham, Uta blottede også sin, og drengen rørte lidt ved vores fisser. Den efterfølgende aften vækkede drengen og pigen mig, for de skulle begge to ud og tisse, jeg skulle faktisk også. Mens Uta og børnenes forældre sov videre, gik vi tre hen til det berømte sted, hvor først jeg tissede, så stillede pigen sig bag sin bror og tissede stående, mens hun holdt sin brors pik i hånden. Da vi var færdige, slikkede han os begge rene. Nepaleserne er hinduer, men herude på landet er de ikke særlig troende.

Dagen efter sagde vi farvel til vores værtsfolk og kørte videre sammen med Arun. Vi kørte til en landsby i nærheden af Nargakot, og der besøgte vi en enke, der havde to drenge. Hendes mand var blevet slået ihjel under demonstrationer mod afskaffelse af monarkiet. Hun levede af de penge, hun fik fra staten samt dem hun fik for salg af strikkede trøjer og syet tøj, og hun var omkring 50 år, hendes sønner var 17 og 19 år og talte fint engelsk. De syntes, at Uta og jeg så rigtig pæne ud, og at de lige ville vise os lidt rundt. Jeg skulle på toilettet, og det skulle Uta også, og drengene sagde, at de gerne ville se på, hvis vi ville sutte pik på dem, og det ville vi, hvis de så ville slikke os rene, det sagde de ja til. De tog os i hånden og førte os hen til deres “toilethus”, som lige som i Ghana mindede om et gammeldags lokum. Men det generede hverken Uta eller mig, så først satte jeg mig, mens jeg tog den 17-årige drengs pik i munden, og mens han slikkede min fisse ren, satte Uta sig til at tisse med den anden drengs pik i munden, og han slikkede hende ren.

Vi blev godt beværtet hos enken, og hun var tit ude for at få solgt nogle af sine ting på det lokale marked. Hun tog os med derhen, så vi kunne se hendes bod.

Så tog vi videre til næste landsby, hvor vi besøgte en bondefamilie, der solgte dyr deres mælk. Efter dette besøg holdt vi fri og kørte med Arun rundt i landet, og i en større by besøgte vi Aruns bror, Upendar. Han arbejder på en restaurant som kok. Han havde lavede rigtig god mad til os og serverede varm te. Upendar foreslog, at vi smed tøjet, så det gjorde vi, og jeg startede med at sutte Aruns pik, og han slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på ham. Uta lå i en 69’er med Upendar og tissede i munden på ham, da han kom i munden på hende. Arun sagde, at det stred lidt imod deres tro, men de var ikke rettroende som så mange andre.

I lufthavnen i Kathmandu sagde Uta og jeg farvel til Arun og takkede ham for hans tid med os. I lufthavnen i Delhi tog Kabir igen imod os, for han ville gerne invitere os på middag, inden vi skulle flyve videre mod København. Det tog vi imod. På restauranten fik vi traditionel indisk mad, og inden vi kørte tilbage til lufthavnen, gik Uta og jeg lige på det lille hus, det er jo en “tradition”, at piger går på toilettet sammen. Jeg satte mig og slikkede Utas fisse, og så slikkede hun min.

Vi fløj kl. 23.15 lokal tid, dvs. kl. 18.45 dansk tid , og så landede vi kl. 1.45, det var heldigvis natten til en lørdag, så jeg tog med Uta hjem og sov hos hende. Næste morgen lå vi i en 69’er med Uta nederst, og hun sagde, at hendes sengetøj trængte til at blive udskiftet og vasket, så da jeg begyndte at tisse i munden på hende, tissede hun ud på sengen. “Jeg udskifter det, når du gået”, sagde hun, og vi gik i gang med at lave morgenmad.

Jeg nyder mit udviklings-arbejde og er glad for mine kolleger. Hjemme nyder jeg at tisse andre steder end på toilettet, og jeg ligger gerne med en finger oppe i min fisse, inden jeg sover, og inden jeg står op. I weekenderne er jeg nøgen hele dagen, hvis jeg ikke skal noget.

Så skulle jeg deltage i en konference om udviklingen i Sydamerika, den varede fra fredag aften til søndag efter frokost – med alt betalt. Vi blev hentet i bus og kørt til kursusstedet Klinten, som ligger i Rødvig på Stevns, og der blev vi indkvarteret på eneværelser. Inden middagen blev der budt velkommen, og efter middagen havde man fri. Jeg tog et bad, og mens jeg lod hårshampooen virke, tissede jeg stående. Jeg sov godt om natten, og næste morgen satte jeg mig i hugstilling i brusekabinen, hvor jeg lige stak to fingre op i min fisse og tissede, så skyllede jeg efter med bruseren.

Efter morgenmaden begyndte det første foredrag, som handlede om prostitution i Brasilien. Pigerne stod frem med ansigt og fortalte om deres “arbejde”. Mange af dem arbejdede under slavelignende forhold og blev truet, hvis de ikke makkede ret. Så var der kaffepause med kage, og sammen med en mandlig kollega, som jeg havde et godt øje til, gik jeg på toilettet, hvor jeg fik lov til at sutte ham, til han kom i munden på mig, og så slikkede han min fisse ren. Det næste foredrag begyndte og handlede om lande som Guatemala og Costa Rica, og derefter var der frokostpause i en time. Dagens tredje foredrag handlede om slumkvarterer i nogle af de sydamerikanske lande og korruption. Så var der tid til at gøre sig lidt i stand inden festmiddagen, og jeg inviterede en mandlig medkursist ind på mit værelse, for jeg trængte pludselig til at få en pik op i min fisse. Han hed Ricki, og hans pik blev dunkende stiv, da jeg blottede min fisse for ham, og han slikkede mig straks.

På badeværelset satte jeg mig til at tisse med hans pik i munden, og så kom han. Til sidst førte han sin pik op i min våde fisse og slikkede mig. Så gik han, og jeg klædte mig om. Det var utrolig lækker mad bestående af forret, hovedret og dessert samt to genstande pr. person. Der var underholdning til middagen, og der blev festet godt igennem. Ved 1-tiden gik jeg tilbage til mit værelse, hvor jeg klædte mig af og satte mig på gulvet i badeværelset og tissede ind i brusekabinen. Søndag var der to foredrag inden frokost, og det ene handlede om Filippinerne, det andet om Caribien. Efter frokost blev vi hentet af bussen, som kørte os tilbage til Hovedbanegården.

Da jeg kom op i min lejlighed, skyndte jeg mig ud på badeværelset og trak bukserne ned og begyndte at tisse ud på gulvet, så tørrede jeg op med et vådt håndklæde.

Jeg fortalte min chef om konferencen, og han sagde: “Augusta, du har allerede din næste mission!” Den gik ud på, at jeg skulle til Brasilien og besøge nogle af de prostituerede der, først var jeg ikke meget for det, men min chef sagde, at det var det værd. Han havde en konsulent derovre, som hed Enho (udtales “ænju”), og han ville være min bodyguard. Så turde jeg godt!

Jeg skulle først flyve med TAP Portugal til Lissabon, og derefter med samme selskab til Rio de Janeiro. Selvom jeg til at starte med ikke var særlig begejstret, glædede jeg mig alligevel, for jeg havde jo en beskytter.

Så steg jeg om bord i maskinen mod Lissabon, en flyvetur på 3,5 time som føltes som 2,5 time, da Portugal er 1 time efter os. I lufthavnen der havde jeg to timer til næste fly mod Rio de Janeiro. Flyveturen tog 8 timer, og vi skulle stille uret yderligere 4 timer bagud. I ankomsthallen mødtes jeg med Enho, som kørte mig til mit hotel, der hed Hotel Copacabana – opkaldt efter stranden. Det var ikke et luksushotel, men der manglede ikke noget, et godt turisthotel. Det første jeg gjorde på hotellet var at tage et bad, for jeg var lidt svedig, der var en lille repos, som jeg satte mig på, så løftede og bøjede jeg benene og tissede en buet stråle. Enho og jeg spiste aftensmad sammen, og han fortalte mig om det miljø, vi skulle besøge dagen efter; jeg fortalte, at jeg havde været lidt skeptisk over for det, men han beroligede mig og sagde, at jeg ikke behøvede at være bange, for han havde vist andre rundt, og der skete ikke noget, når han var med, og det gjorde mig mere tryg.

Næste morgen gik jeg på badeværelset og tissede stående, mens jeg børstede tænder. Efter en lækker morgenmad kørte Enho og jeg ud til det område, hvor de prostituerede holdt til. Jeg kan godt love, at de unge kvinder så godt ud! Vi besøgte det ene “hus”, og der lå et par nøgne piger i 30-års alderen og ventede på deres kunder. De havde begge to flotte glatte fisser. De fortalte om deres “arbejde”, og at de selv havde valgt at være her, men de havde desværre oplevet, at nogle af deres kolleger var blevet tvunget ud i det. Den ene af pigerne skulle tisse, og jeg fik lov til at gå med, og da hun satte sig, slikkede hun min fisse, så skulle jeg tisse, og jeg fik lov til at slikke hendes fisse, og da vi kom tilbage til hendes veninde, lå hun i med en kunde, der slikkede hendes fisse og fik hendes varme pigetis i munden. Inden Enho og jeg takkede for besøget, så vi, at fyren stak sin pik med kondom op i pigens våde fisse.

Vi gik videre til næste hus og mødtes der med to piger på omkring 25 år, og de fortalte også om, hvorfor de var der, og at de selv ville det, den ene sagde blandt andet, at der bliver holdt skarpt øje med bagmænd, der forsøger at tvinge pigerne eller give/sælge stoffer. Den anden sagde, at det dog ikke var altid, at man fik fat i bagmændene, for de var ofte lidt for smarte, men hun håbede på bedre forhold. Så fortalte de, at når de havde kunder, gik de ikke på toilettet, når de skulle tisse, men i stedet tissede de deres kunder på maven eller i munden, for det kunne de godt lide. Jeg spurgte, om de også tog imod lesbiske kunder, og den ene af dem sagde, at de kun tog imod mandlige kunder, heller ikke bøssepar modtog de. Den anden pige gik med mig ud på toilettet og sagde, at jeg gerne måtte slikke hendes fisse, når jeg var gæst, og det gjorde jeg, for jeg kunne mærke, at jeg skulle tisse igen, og mens jeg tissede og slikkede hendes fisse samtidig, kom den anden pige derud. Stadig mens jeg slikkede hendes fisse, tissede hun i munden på mig, og den anden pige tissede og slikkede min fisse. Så spiste vi frokost i byen og foretog endnu et besøg. Der viste de os, hvad de gjorde med deres kunder og omvendt, og en meget køn kvinde på omkring 32 år viste os ind i et af rummene og bad os tage plads. Hun var chokoladebrun i huden, havde krøllet hår og en glat fisse og ventede på en kunde. Et par minutter efter kom kunden, og pigen præsenterede ham for os og os for ham, og da han havde taget sit tøj af, gik han i gang med at slikke hendes fisse og stikke en finger op i hende. Så suttede hun hans pik, mens han havde to fingre oppe i hendes fisse. “Now watch this!”, sagde hun til mig, og jeg kiggede. Hun suttede hans pik og tissede på hans mave, stadig mens hun tissede, slikkede han hende, så han fik hendes tis i munden.

Enho og jeg kørte tilbage til hotellet, hvor jeg på mit værelse tog toiletbørsten og stak den op i min fisse, bagefter tissede jeg ud på badeværelsesgulvet. Vi besøgte lidt af slummet dagen efter, og så kørte han mig tilbage til lufthavnen, hvor jeg fløj hjem med VARIG Airlines, direkte.

Min chef sagde, at nu trængte jeg vist til ferie, så jeg fik fat i min søster samt vores veninde Consuella, og sammen tog vi i min bil til Mosel-området i Tyskland og bookede os ind på et lækkert hotel der, og vi fik et værelse til tre personer. Der var en dobbeltseng og en enkeltseng, og vi skulle være der i tre nætter, inden vi skulle videre, og så aftalte vi følgende: Den første nat havde jeg enkeltsengen, den næste nat havde Uta enkeltsengen, og sidste nat havde Consuella enkeltsengen. Der var morgenmad med i prisen. Consuella havde en flot glat fisse, og vi klædte os alle sammen af. “Jeg har taget en dildo med, som jeg synes, vi skal prøve!”, sagde Consuella og trak en gummidildo op af sin taske. “Den hedder Gigolo!”, grinede hun og stak den op i Utas fisse, mens hun fingerkneppede sig selv. Så stak jeg den op i Consuellas fisse, og Uta stak den op i min.

Vi skulle alle tre tisse, så ude på badeværelset satte jeg mig foran toilettet, Uta satte sig i håndvasken, og Consuella satte sig i hugstilling i brusekabinen. Så slikkede jeg Utas fisse, hun slikkede Consuellas fisse, og Consuella slikkede min. Vi kørte ind til nærmeste by, Alf, for at spise på en restaurant ved navn Junk – bare rolig, man fik ikke junk-food, men utrolig lækker mad. Vi hyggede os på værelset og gik i seng. Næste morgen lavede vi trekant ude på badeværelset: Uta tissede og slikkede Consuella i enden, og jeg tissede, mens jeg slikkede Consuellas fisse, til hun tissede i munden på mig. Efter en god morgenmad kørte vi til kurbyen Bad Bertrich, en rigtig hyggelig by, og havde en god dag der. Vi spiste frokost i Cochem og så os omkring der, og Consuella gav kaffe og kage på et hyggeligt konditori.

Vi havde købt øl, vand og sprut i bordershoppen, så det hyggede vi os med – i nøgen tilstand naturligvis! “Ah, skønt at sidde her og hygge sig uden en trevl på kroppen!”, sagde Consuella og fandt Gigolo frem. Hun stak den op i sin fisse, så tog Uta den, og til sidst tog jeg den. Så lagde Uta og jeg os på to badehåndklæder ude i badeværelset med let bøjede og spredte ben, og mens vi tissede ud på håndklæderne, sendte Consuella en stråle ud på vores maver, og så slikkede vi hinanden rene. Den næste morgen lavede vi igen en trekant: Jeg tissede og slikkede Consuella i enden, og hun tissede, mens hun slikkede Utas fisse, så tissede Uta og slikkede Consuellas fisse. Vi tog på sejltur til en by ved navn Bernkastel, og vi spiste frokost om bord, så skulle vi igennem en sluse, hvor vi blev løftet, og i Bernkastel gav Uta is på en isbar. På tilbagevejen blev vi så sænket i slusen, og da vi kom tilbage til hotellet, gik vi i bad én ad gangen. Vi formåede alle tre at tisse i badet.

Det var vores sidste aften her, så vi spiste ekstra godt og hyggede os på værelset med vores helt specielle drink. Jeg tog et glas og kom lidt rom i, så åbnede jeg en Exotic og hældte lidt i, og til sidst tissede jeg lidt i glasset. De andre to gjorde mig kunsten efter. “Skål- nyd vores Mosel Special!”, grinede Uta, og vi drak og nød det.

Næste morgen betalte vi og checkede ud, så kørte vi mod Rhinen. Undervejs holdt vi et par pauser, og så tog vi ind på et hotel i Düsseldorf og ville bo der i 3 nætter. Pludselig var der én, der sagde: “Hej Augusta, det er sgu længe siden!” Det var Utas og min barndomsveninde, Gry. “Hvad søren, Gry! Hyggeligt at møde dig her!”, sagde Uta og spurgte, om vi kunne få et værelse til fire, det kunne vi. Gry og Uta tog den ene dobbeltseng, og jeg tog den anden med Consuella. Vi indviede vores værelse med en øl i nøgen tilstand, og Gry stak en finger op i sin fisse, hvortil Uta sagde: “Gry, du skal da lige prøve Gigolo!” “Hvem/hvad er det?”, spurgte Gry, og jeg svarede: “Det er en gummidildo, som Consuella har med!” Den ville Gry gerne prøve, så fik hun den og stak den op i sin fisse. “I aften skal vi have rom og cola special!”, grinede Uta, og da vi kom hjem efter at have spist i byen, smed vi tøjet og tog hver vores glas, som vi fyldte med rom, cola og vores pigetis. Så lagde vi en lap med vores navne på, så vi ikke tog vores egen, jeg tog Gry’s glas, hun tog Consuellas glas, hun tog Utas glas, og Uta tog mit. “Skål tøser!”, sagde vi i kor og bællede indholdet i os. Bagefter slikkede Consuella min fisse, jeg slikkede Grys fisse, hun slikkede Utas fisse, og Uta slikkede Consuellas fisse.

Om morgenen tog Consuella og jeg en 69’er med hende nederst, og jeg tissede lige i munden på hende, så slikkede Gry hendes fisse, til hun tissede i munden på Gry, og imens havde Uta lagt sig sådan, at Gry kunne tisse hende i munden, mens hun selv havde Gigolo oppe i sin fisse, og så tissede hun i munden på mig.

Vi tog en tur til Køln og havde en rigtig god dag der, og på værelset gik vi i bad to og to ad gangen. Først gik Consuella og jeg, og mens vi lod shampooen virke, satte Consuella sig i hugstilling og tissede, mens hun slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende. Gry og Uta gik i bad, og mens Uta stod bag Gry og tissede, lagde hun hænderne på Grys fisse og fingerkneppede hende, til hun tissede.

Da vi havde hygget os til ud på de små timer i nøgen tilstand, gik vi i seng. Consuella stak en finger op i min fisse, og jeg stak en finger op i hendes. Gry gned sin fisse op ad Utas mave, mens Uta havde en finger oppe i sin fisse. Ud på natten stod jeg op for at tisse, og Gry var også stået op, sammen gik vi på badeværelset og gik ind i brusekabinen, hvor jeg tissede og slikkede Grys fisse, til hun tissede i munden på mig. Så slikkede hun min fisse.

Dagen efter tog vi ind til den gamle hovedstad, Bonn og besøgte blandt andet Beethovens hus. Vejret var nogenlunde, og vi havde en hyggelig dag. På vores værelse sad vi atter med en god øl i nøgen tilstand, og jeg spurgte Gry, hvordan hun ellers havde det. Så fortalte hun: “Jo tak, jeg har det såmænd godt. I maj måned var jeg til Distortion på både Nørrebro og Vesterbro, det var sjovt. Sammen med en fra mit studie gik vi flere gange hen til tissehegnet for at tisse. I skulle prøve det!” Gry læser til farmaceut og er glad for det.

Det var vores sidste aften her i Düsseldorf, så vi besluttede at tage en tur i byen på en rigtig Bierstube – så kan det ikke være mere tysk. Vi havde ddt hyggeligt, og ved 24-tiden forlod vi stedet for at gå videre til en slags natklub. På vejen derhen satte Gry og Consuella sig med ryggen mod en mur for at tisse.

På natklubben fik vi lidt at drikke, og et par timer senere vendte vi halvfulde tilbage til hotellet. “Ved I hvad, tøser? Jeg skal sgu pisse igen!”, sagde Gry med et grin, og Uta sagde: “Det skal jeg også!” Vi gik alle fire ud på badeværelset og tissede ud over det hele.

Næste morgen skiftedes vi til at have Gigolo oppe i vores fisser, og da vi havde checket ud, kørte vi hjem til Danmark, Gry havde sin egen bil.

Gry inviterede på kaffe oppe i sin lejlighed, og bagefter satte jeg de andre af.

Læs næste afsnit

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (27har stemt 2,52 af 5)

Send kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

sexlegetøj til mænd diskret fisse vagina fleshlight