bondage udstyr

Martin 13 år 2

Forfatter: Jøsse
Læs forrige afsnit

Jeg slår øjnene op liggende badet i sved på luftmadrassen i teltet sammen med Martin. Solen er for længst stået op, derfor er teltet så varmt, så også Martins unge, nøgne spinkle krop er helt blank af sved inde i det lille alt for tætte telt.

Jeg lukke lynlåsen i teltet op for at få lidt frisk luft ind, og lægger mig tilbage på madrassen for at betragte den smukke dreng der ligge ved siden af mig, og smuk det er han som han ligger der lige som gud har skabt ham og med morgenstivert på, og ja, jeg er forelsket i ham, kan slet ikke holde mine hænder fra ham, kysser ham blidt i nakken da han ligger med ryggen imod mig, lægger min højre hånd omkring ham og nulrer den lille stiven morgenpik og hans nosser og visker ham i øret at det er morgen og vi skal op, men han grynter bare lidt, rykker sig lidt på madrassen og sover vider, han er vis ikke indstille på at han skal op nu.

Jeg putter mig tættere ind til ham, så tæt at min morgenstivert glider ind mellem hans baller og lår imens jeg kæler for han pik.

Historien fortsætter under reklamen
DILDO MASTURBATOR SEXMASKINE

Han grynter lidt, men vågner ikke helt, vender sig om og putter sig ind til mig så vi ligger og gnider vores stive pikke mod hinanden et øjeblik, og så begynder jeg at kysse mig ned over han brystkasse, ned til pikken som jeg sluger i en mundfuld og en finger op i røven på ham for at stimulere udløsningen, for jeg trænger til en gang morgensperm. Det tager ikke lang tid før jeg mærker han spænder i kroppen, pikken spjætter i munden på mig, og så fylder han min mund. Tror nok jeg kom til at trykke lidt på hans morgenfyldt blære, for det jeg får i munden smager lige så meget af tis som af sperm, men det generer mig ikke, sådan en gang morgentis smager herligt, så jeg sluger det hele.

Martin undskylder mange gange at han kom til at tisse mig lidt i munden, men jeg overbeviser ham om at jeg godt kunne lide det, og så slapper han af. Han fortæller mig også at han engang har prøvet at drikke sit eget tis og godt kunne lide det, men var lidt bange for at det var giftigt. Jeg fortæller ham at det ikke er spor giftigt hvis man er sund og rask, og hvis han har lyst skal han bare drikke alt det han har lyst til, det sker der ikke noget ved.

Jeg spurgte ham om han tissede i et glas og så drak det, eller hvordan han bar sig ad. Glemte lige han var gymnast og utroligt smidig, men han viser mig lige hvordan han kan krænge sin underkrop op over ansigtet når han ligger på ryggen, så meget at han kan nå at sutte på spidsen af sin egen pik, og det viser ham mig lige, og det var utroligt frækt at se på, især da jeg på hans synkebevægelser kunne se at han drak sit eget tis, han var sgu godt nok noget af en lille fræksak. Jeg hørte pludselig min kone kalde og siger der er morgenmad, så vi må skynde os at få noget tøj på og komme ud af teltet inden hun kommer og afslører os.

Min kone skulle til København og hente Martins lillesøster Lisbeth som er 3 år yngre end Martin, som også skulle være på ferie hos os, så Martin og jeg skulle være alene hjemme det meste af dage i dag, hvilket egentligt passede mig meget godt, for så kunne jeg jo mere frit dyrke min lille drengekæreste, men glædede mig da helt bestemt også til at se Lisbeth, hende har jeg altid haft et godt øje til, lige siden hun som 3 årrig var på ferie hos os for første gang. Hun er en sand lille skønhed med lang mørkt krøllet hår, brune dådyrøjne og en lille petit krop jeg ikke kunne få nok af at kigge på. Jeg husker tydeligt den første sommer hvor hun som 3 årrig rendt rundt ude i have kun ifør et par små trusser som blev helt gennemsigtige når hun hoppede i badebassinet og gav mig ståpik, det var første gang jeg nok opdagede jeg var pædofil anlagt.

Jeg stillede mig bag en busk som om jeg skulle tisse (min kone var jo også i haven) men jeg var simpelthen nød til at tage trykket af så jeg kunne være i haven uden at gå rundt med konstant ståpik.

Det er ikke meget jeg har set til Lisbeth siden den dag, ud over til familiefester hvor hun et par gange har siddet på skødet af mig og selvfølgelig krammerne jeg fik til goddag og til farvel, så jeg glædede mig til at se hende igen.

Umiddelbart efter morgenmaden kørte min kone, og Martin og jeg skulle så klare os resten af dagen indtil hans søster kom, og det kunne vi helt sikkert sagtens klare.

Aldrig så snart hun var ude af døren foreslog jeg Martin at vi skulle leget nudister og gå nøgne rundt hele dagen, og den var han med på, så vi smed kludene på en stol i køkkenet og startede vores nudisttilværelse. Jeg benyttede enhver chance til at tage ham lidt på røven og på pikken fordi jeg var konstant liderlig og gik rundt med halvstiv pik hele tiden, jeg fik jo ikke udløsningen i morges lige som ham, og var indstille på at der snart skulle ske noget.

Vi skulle plukke jordbær den dag og smide i fryseren, og det var faktisk hyggeligt og anderledes, at kravle rundt i jordbærrækkerne nøgne, og på et tidspunkt faldt jeg helt i staver og bare sad og nød

Martins nøgne krop, så jeg rejste mig, gik hen til ham og stiller mig lige foran ham og begynder at spille min pik så den bliver helt stiv, og siger han skal sutte på den, men i første omgang siger han nej, men da jeg fortæller ham at når han kan sutte på sin egen pik og endda tisse sig selv i munden, så kan han sgu også sutte på min pik, og den ikke smager hverken værre eller bedre end hans.

Han kigge lidt på mig, men tager så fat om min pik og rækker tungen ud og smager prøvende på mit pikhoved. Smagen bliver åbenbart godkendt, for så åbner han munden og tager den helt ind og sutter på den som var det en slikkepind, og hold da kæft hvor var det dejligt. Udover at jeg hørte fuglene pippe i haven kunne jeg nu også høre englene synge. Jeg lægger mine hænder om nakken på ham for at støtte hovedet og så går jeg i gang med at kneppe ham i munden, så dybt jeg kan uden han brækker sig.

Meningen er også at jeg kan holde ham lidt fast når den går på mig så hen ikke kommer til at trække sig væk fra mig. Jeg er tæt på at komme, så jeg tager godt fat i nakken på ham og presser ham mod pikke, lige i det øjeblik den går på mig, og jeg pumper og pumper hans mund fuld af sperm, og da jeg har pikke i munden på ham er han nød til at sluge det hele for ikke at blive kvalt i det. Jeg slapper af i mit greb om hans nakke, men han bliver ved med at sutte og slikke min pik til den er helt ren for sperm.

Da han er færdig siger han at det ikke smagte meget grimt som han havde regnet med, så jeg giver ham en ordentlig krammer og siger han er en skat, lægger mig på knæ, tager hans stive pik i munden og sutter ham til han sprøjter i min mund og får ham til at slutte af med en lille tissetår som jeg også drikker.

Resten af jordbærene bliver plukket, græsplænen slået og mange andre småting bliver gjort. En tur til stranden når vi også inden vi skal lave aftensmad til hele familien. Min kone er på vej hjem med
Lisbeth, så vi skulle gerne være klar til de kommer. Præcis kl. 20 ruller de ind på gårdspladsen og kan gå direkte ind til hjemmelavet burger med alle de dejlige friske ting fra haven og mine hjemmelavede vegetarbøffer.

Det var vildt dejligt at se Lisbeth igen, som ganske langsomt skal til at gå i gang med at blive en kvinde, for selvfølgelig lagde jeg mærke til som noget af det første i hendes stramme T-shirt at hendes bryster var en anelse hævede. Vi fik en lang dejlig aften ud af det inden vi skulle i seng, og meningen
var at Martin og jeg skulle sove i telt, og Lisbeth skulle skove sammen med min kone, men da Lisbeth hørte vi skulle sove i telt insisterede hun på at det ville hun også, og da der sagtens kunne være en voksen og 2 børn i teltet blev det sådan for husfredens skyld.

Da vi nu var blevet en ekstra i teltet behold Martin og jeg vores underbukser på, og til min overraskelse tog Lisbeth også alt sit tøj af på nær trusserne, der faktisk var for små til hende, sad i hvert fald beget stramt om hendes lille lækre røv, og strammede sig ind i tisserevnen, og det syn satte i hvert fald gang i min pik der ret hurtigt fyldte mine underbukser godt og vel op, teltet i teltet.

Jeg lagde også mærke til hendes bryster som egentligt bare var areola der lidt havde skiftet farve og var hævet lidt, men jeg kunne ikke få øjnene fra dem og komplimenterede dem over for hende at sagde at det var meget dejlige at kigge på og de var pæne, samtidig med at jeg strøg blidt over den ene vorte der straks voksede sig stiv. Hun havde ikke noget imod det, så jeg fortsatte bare at nusse hende på og omkring vorterne.

Da jeg ikke var helt tryg ved at hun så min ståpik drejede jeg mig lidt imod Martin, jeg lå i midten og havde en unge på hver side, nok noget at det dejligste jeg længe havde oplevet. Jeg piller min pik ud af underbuksebenet så jeg kunne komme til at lege med den, men Martin tog det som invitation til at være med, så han tog fat i den og begyndte at lege med den. Jeg kigger på Lisbeth og må konstatere, at hun ikke lå med lukkede øjne af nydelse over jeg nussede hendes bitte små babser, nej hun sov, så jeg lod Martin lege med min pik og jeg trak underbukserne af ham og legede med hans lille stive pik.

Vi lå nu alle 3 på ryggen, Martin og jeg spillede pik på hinanden, og Lisbeth sov. Min frie hånd listede jeg forsigtigt ind under elastikken på hendes små stramme trusser og direkte ned til revnen der er helt tør, så jeg kæler lidt forsigtigt for hendes skamlæber som jeg skiller lidt af, og finder tappen som jeg nulrer forsigtigt i håb om at gøre hende lidt våd.

Pludselig vågner Lisbeth med et sæt, og jeg trækker hånden til mig. Hvad laver du onkel spørger hun sådan lidt forskrækket, og jeg skynder mig at sige jeg bare nusser hendes tissekone lidt fordi jeg godt kan lide hende og jeg elsker små tissekoner. Hun kigge lidt mistroisk på mig men opdager nu at Martin og jeg ligger og spiller hinandens pikke.

Ej altså, hvad er det i har gang i vrisser hun lidt?

Vi hygger bare fordi vi ka li det, vil du ikke være med.

Nej, men må jeg kigge på kommer det så lidt genert fra hende.

Ja da siger jeg, lægger min hånd omkring hende og trækker hende lidt hen over mig så hun er tæt på, samtidig med at jeg nusser hendes lår lidt, men hver gang jeg kommer for tæt på hendes fisse flytter hun min hånd, til min store ærgrelse. Jo mere liderlig jeg bliver jo mere får jeg lyst til hende, og så stikker jeg bare hånden i hendes trusser og holder hende fast ved at presse min hånd mod hendes underliv, samtidig med at min ene finger finder ind i revnen. Hun spræller lidt i starten og siger, stop nu onkel, men jeg overhører hendes brokken og piller videre og konstaterer hun er begyndt at blive våd og hun slapper mere og mere af for bare at lade det ske.

Et pindsvin høres pusle i krattet uden for teltet og det kommer til at forskrække Lisbeth, som forer sammen i et sæt, og jeg kommer derfor til at stikke den finger jeg har i revnen op i hende.

Jeg får Martin til at vende sig med røven mod mig og med min finger oppe i fissen læner Lisbeth sig lidet hen over mig for at se jeg boller ham. Jeg forsøger efter bedste evne at styre alt det jeg har gang i, bolle Martin, fingerkneppede Lisbeth, men det er lige lidt for meget, så jeg får Lisbeth til at tage fat i sin storebrors stive pik og spille den.

Jeg mærker på Martin at han virkelig nyder lillesøsters bløde hånd om sin pik, og der går ikke mange sekunder før han sperme på luftmadrassen og på søsters hånd, og næsten samtidig går jeg i røven på ham, og jeg mærker også Lisbeths skede krampe om den finger jeg har oppe i hende, en tripel orgasme sammen med to dejlige unger, kan man ønske sig mere.

Historien fortsætter under reklamen

VAGINAL KUGLER SEXDUKKER SEXGYNGER DILDO

Det jeg troede var et pindsvin der puslede i krattet var ikke et pindsvin, for jeg hører min kones meget bestemte stemme sige, kom lige med ind, der er noget vi skal ha snakket om.

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (104 har stemt, 4,20 af 5)