Hyggesnak/Skriveskur 2025

Kombineret hyggesnak/skriveskur/ugens spørgsmål, hvor I kan skrive om alt hvad I har på hjerte. I kan søge korrekturlæsere, samarbejdspartnere, eller slet og ret bare hyggesnakke. Skriv et oplæg i kommentarfeltet KLIK HER!(og notér hvis du ønsker det som et nyt separat indlæg, feks. hvis det er et oplæg til debat, “Ugens spørgsmål”, eller lignende)

Har du lyst til at lave en afstemning, kan vi også klare det. Bare skriv dit spørgsmål, og list forskellige svarmuligheder, så opretter vi afstemningen.

14+

248 kommentarer

  1. Totalsex.dk

    16/12/2024 kl 15:47

    OBS! 🙂

    Der er lidt ekstra ventetid på udgivelse i øjeblikket, og derfor har vi udvidet listen over kommende noveller til at vise de næste 20 noveller, så forfatterne kan holde et øje på, at deres noveller er på vej. Der er pt. 40 noveller på vej, og de udgives med 3-4 timers mellemrum.

    4+
  2. Totalsex.dk

    11/12/2024 kl 18:57

    Hej folkens😁Vigtig besked herfra. I de kommende dage foretager vi små opdateringer af systemet. I vil næsten ikke kunne mærke det, og I kan læse og indsende noveller helt som normalt. Vi holder jer opdateret her, hvis der er funktioner som er midlertidigt ude af drift.

    Ratingsystemet kører igen 🙂

    5+
    • Læsehæsten

      12/12/2024 kl 6:22 - som svar på Totalsex.dk

      Ach nein! Hvordan skal mine læsere så skam-rate mine historier i løbet af opdateringen?? 🤣🤣

      3+
    • Totalsex.dk

      14/12/2024 kl 9:27 - som svar på Totalsex.dk

      Så kan der atter rates 🙂

      Tilgengæld vil vi allerede nu melde om en planlagt nedetid d. 18/12 i tidsrummet  mellem kl. 22.00 – 06.00, grundet serverskift.

      4+
  3. Totalsex.dk

    31/10/2024 kl 13:26

    Halløj, folkens 🙂

    Der er i øjeblikket længere ventetid på udgivelse af noveller, da vi har modtaget rigtig mange den seneste tid. Ca. 3-5  dage, skal man regne med.

    Vi har udvidet listen over kommende noveller, så man nu kan se de kommende 10 noveller (normalt 5), så jer forfattere bedre kan holde øje med, om jeres novelle er på vej.

    OG vent nu ikke af den grund med at indsende jeres historier. De udgives stadig i den rækkefølge som de indsendes 🙂

    3+
    • Damernes Ven

      31/10/2024 kl 14:31 - som svar på Totalsex.dk

      GOD og FLOT info – og håber at listen over ‘kommende noveller/historier’ forbliver ved de 10 stk. Det er en god service, som jeg i hvert fald glæder mig over!

      TAK og fortsat god arbejdslyster her i det gode efterår 2024.

      PS: Synes at der er en fortsat god og fremmende kvalitets udvikling her på TS!

      Damernes Ven og brevven69@yahoo.dk

      2+
    • BBCMaster

      02/11/2024 kl 20:48 - som svar på Totalsex.dk

      Jeg synes også, at det er et godt tiltag med 10 kommende novelletitler vist på forsiden. 10 eller 12 er et godt antal. 5 var et lidt lavt antal…

      Min store bekymring for et par år siden, hvis jeg indsendte flere kapitler hurtigt efter hinanden, var at I så ville bringe dem hurtigt efter hinanden, men det kunne jeg så konstatere, at det gjorde I ikke. Dermed er det helt fint med mig, at I styrer tempoet, og jeg indsender bare hver gang jeg har noget færdigt og finpudset.

      5+
  4. Nikolaj

    19/10/2024 kl 17:14

    Hej jeg har nogle historier jeg overvejer at ligge op men jeg synes ikke de er erotiske nok. Er der nogen på siden der kan hjælpe med historien.

    2+
    • Damernes Ven

      19/10/2024 kl 18:39 - som svar på Nikolaj

      Vil gerne, gerne!

      Lover at passe godt på alle dine tekster!
      Send gerne til min mail:
      brevven69@yahoo.dk

      Tænker at du nok kender min profil for diverste kommentarer her på TS!

      TAK fra mig: Damernes Ven

      2+
    • Kaptajn Bligh

      19/10/2024 kl 19:54 - som svar på Nikolaj

      Hej Nikolaj.

      Jeg vil da gerne hjælpe dig, hvis jeg kan.

      Måske kan jeg begynde med at læse en af de noveller, du har lavet.

      Og så se, om der overhovedet er et problem.

      Efter min mening behøves novellerne ABSOLUT IKKE være fyldt med sex fra første til sidstre side. MIN mening er, at en novelle er meget bedxre, hvis den OGSÅ rummer en spændende handling og troværdige person beskrivelser.

      NOGLE skriver tekster, som  KUN er seksuelt ophidsende. Og det er så fint for dee forfattere. ANDRE skriver tekster, hvor andreee elemter OGSÅ er vægtet højt. Og det er da lige så godt.

      Men hvis du sender en af dine tekster til min mail, som du kan finde i enhver af mine noveller, så læser jeg den, og sender dig nogle kommentarer.

       

       

      1+
  5. BBCMaster

    08/10/2024 kl 8:04

    Under min korrekturlæsningsproces opdager jeg ofte, at jeg har brugt det samme alt for iøjenfaldende ord to gange tæt på hinanden, hvor jeg så ender med at udskifte det ene ord med et passende synonym. Og groft sagt, så er det nok egentlig 67% hvis ikke 75% af min korrekturtid, der går med at forsøge at spotte netop den ene type fejl.

     

    At fejlen forekommer så hyppigt skyldes min ikke-helt-linære skriveproces, men jeg synes det ville være fedt, hvis jeg kunne blive mere effektiv, kunne slippe godt fra at bruge færre timer pr kapitel.

     

    Findes der gratis software, f.eks. AI-baseret, der kan opfange sådanne fejl i danske tekster? Og som er sikkert at bruge, selv om man skriver erotisk fiktion hvori heltinderne langt fra er buksemyndige? Og som er tåleligt at bruge, fordi det ikke kammer over og brokker sig over en hel masse ting, som IKKE er et problem, sådan at man bare bliver mega-irriteret og holder op med at bruge det igen?

    1+
  6. Aamand

    02/10/2024 kl 17:53

    Er der nogen måde hvor man kan se hvor mange der har læst ens novelle? Jeg håber da det er flere end de der har ulejliget sig med at sætte stjerner.

    3+
    • BBCMaster

      02/10/2024 kl 21:00 - som svar på Aamand

      Men hvad tæller som “har læst”?

       

      Jeg klikker måske ind på en novelle, hvorefter jeg meget hurtigt konstaterer, at jeg ikke har lyst til at læse den, f.eks. fordi sproget er dårligt, fordi figurerne er alt for unge, eller fordi der er noget tema, som jeg ikke er interesseret i, eller at den er skrevet af en forfatter, som jeg har valgt fra.

      Hvis jeg ikke engang scroller ned forbi den første 1/4 af novellen, tæller det så som, at jeg har “læst” den?

       

      Det er et generelt problem, der også gælder f.eks. YouTube, Facebook og mange andre websider (i mindre grad apps, såvidt jeg ved, for der kan man måle på mere), mht. at definere en tærskel for, hvornår noget tæller som en “visning”.

      2+
      • OnkelWaldo

        03/10/2024 kl 7:27 - som svar på BBCMaster

        Avgjort en gyldig innvending,  BBCMaster, jeg har tenkt på akkurat det samme. Men muligens kan et slikt «telleverk» kombineres med et tidsur, som begynner å løpe når man er inne og ser på novellen, men som ikke registrerer  noe besøk før det har gått — f.eks. ett – eller kanskje to minutter? Om dette lar seg gjøre, rent teknisk, aner jeg ikke!

        1+
    • OnkelWaldo

      03/10/2024 kl 1:56 - som svar på Aamand

      Jeg tror faktisk at det finnes et slikt «telleverk» tilgjengelig. Før jeg begynte å skrive her på TS, utga jeg noen historier på en svensk «sajt», og der ble det oppgitt hvor mange som hadde vært innom og sett på dem. I tillegg kunne man gi karakter for både språk og innhold – pluss en ting til, tror jeg, men det har jeg dessverre glemt!

      Dette var så langt tilbake som før 2015. Denne «sajten» er forlengst nedlagt.

      2+
  7. Den unge far

    09/09/2024 kl 12:00

    Til redaktionen totalsex/gratis-sexnoveller.dk

    Jeg kunne forestille mig, at flere end jeg har gået med dette spørgsmål? 😃

    Når man, som du/I sidder og læser historierne igennem, bliver man så ikke drøn liderlig hele tiden?😜

    Onanerer du/I meget, grundet de indsendte noveller?😋

    Hvor mange sidder og redigerer novellerne til en passende og pæn udgivelse?

    2+
    • Totalsex.dk

      09/09/2024 kl 16:51 - som svar på Den unge far

      For at starte med det sidste spørgsmål: Vi er i øjeblikket to personer, men oftest er vi tre, af og til kun en enkelt, som er aktive her på sitet.

      Jeg tror ærlig talt, at vi efterhånden alle er blevet lidt immune overfor effekten af sexnoveller. Vores fokus er på redigering og udgivelse, men det er da sket mere end en gang, at en saftig historie har haft en positiv indvirkning på lysten 🙂

      8+
      • Den unge far

        09/09/2024 kl 18:49 - som svar på Totalsex.dk

        Må være jordens fedeste job 😄 Tak for jer! 🫶🏻

        6+
  8. Tom

    04/09/2024 kl 3:15

    Mrs.Curvy45: Hej i skriveskuret. Jeg har fulgt lidt med fra sidelinjen om hvordan mange prøver at diagnostigsere sig selv eller andre mht at være pædofile eller andet. Jeg tænder slet ikke på noget som helst med børn, overhovedet ikke. Men nu er det drejet ind på om man kan være en bøsse som ikke tør at springe ud, hvis man tænder på at se andre mænd i porno eller måske endda i virkeligheden i sexøjemed. Jeg har fundet ud af at jeg i fantasien kan tænde på at være / blive slave for en sort Master eller et M/K par som er meget dominerende og perverse eller hvis jeg fantaserer om at være sammen med en Kvinde som pludseligt vil have mig som sex-slave for hende og en veludrustet elsker hun lige har fundet. De ting indeholder bi seksuelle ting og omkring de ting der bliver sagt, så tror jeg absolut IKKE at jeg kunne blive bøsse eller forelsket i en mand fordi jeg kunne befinde mig i sådanne situationer jeg har beskrevet. Qva porno kan jeg nemt blive liderlig over at se store pikke og sperm, men jeg tænder mest på det hvis jeg bliver “tvunget” udi i dette som hanrejslave eller lignende hvor en kvinde også er med. Det lyder godt og frækt at du har prøvet så mange ting Mrs.Curvy45. Du skulle være klonet i mange eksemplarer. Mvh Tom  

    6+
    • Mrs.Curvy45

      19/09/2024 kl 23:58 - som svar på Tom

      Tak Tom 😘 og tak fordi du deler dine tanker og fantasier 😊

      2+
      • Tom

        20/09/2024 kl 13:56 - som svar på Mrs.Curvy45

        Selv tak Mrs.Curvy45. Ja, fordi man har fantasier er det jo ikke ens betydende med at de nødvendigvis skal udleves, selv i en verden hvor der “kun” er “voksne” mennesker indblandet, altså i fantasierne. Mvh Tom

        4+
  9. Den unge far

    01/09/2024 kl 15:33

    Pædo-tabu – Lær én at kende.

    Hvornår er man pædofil?Hvordan ser en pædofil ud, og kan pædofile være normale velfungerende mennesker?

    Hvor små børn kan en pædofil tænde på?

    Hej, jeg bliver kaldt ‘Den unge far’ og er skribent til 58 noveller herinde, hvoraf de fleste har et pædofilt tema.

    “Pædo? Jamen, går du så og piller på børn”? tænker du nok.

    NEJ! Bestemt ikke!

    “Jamen… så har du lyst til det… ik’ “?

    Både ja, og nej.

    Lysten er der selvsagt i fantasien, men lysten er der ikke fysisk.

    Da jeg var 13-14 år var den fysiske lyst der, men gjorde aldrig noget.

    HVORNÅR ER MAN PÆDOFIL?

    Nogle har den opfattelse, at selvom de tænder på børn/unge IKKE er pædofile, fordi de, ligesom jeg aldrig kunne finde på at røre et barn seksuelt.

    Her er jeg uenig.

    Er tænder du på børn og/eller unge, er du pædofil! Basta!

    Bliver du tændt på andre af dit eget køb, er du selvfølgelig også, enten bi eller homoseksuel.

    “Men det er da vidt forskelligt”, vil nogen måske mene…

    Den eneste forskel er i mine øjne, at du som bi eller homo kan udleve din fantasi både lovligt, og uden at gøre nogen fortræd.

    Det kan en pædofil ikke, hvorfor sidstnævnte også er årsagen til, at man skal holde fingrene for sig selv. For ikke at gøre fortræd!

    Hvordan ser en pædofil ud, og kan en pædofil være et velfungerende menneske.

    De fleste forestiller sig en middelaldrende/ældre mand, småfed, med fedtet hår, fedtede briller og med en rystende hånd i den lomme han har bolcherne i… Det er langt fra sandt, og i øvrigt er en pædofil ikke nødvendigvis en han… piger/kvinder er også pædofile…

    Personligt er jeg 29 år, 184 høj, og vejer 92 kg. da ret meget af mig er muskelmasse.

    Til daglig er jeg nedriver, i et større byggefirma, har sammen med min kæreste tre børn, hvor kun 2 af dem er mine egne.

    Den ældste på 17 er kærestens fra et tidligere forhold.

    Der er ingen fysisk pædofili i hjemmet!

    “Ved din kæreste godt, at du er pædo”

    Det gør hun, og har samme seksualitet.

    Under indflydelse af et par flasker gode druer kom vi, på grund af et tv-program med nøgne, afrikanske drenge til at snakke, for et par år sidden.

    Det viser sig, at også hun render rundt med pædo-fantasier, som hun heller aldrig kunne finde på at fører ud i livet.

    Hun er sygeplejerske med stor empati, og her tvivler jeg ikke på hendes oprigtighed!

    Hvor små børn tænder I på?

    Der er stor forskel på pædofile!

    Nogle tænder på alt fra baby-stadiet og op.

    Det gør jeg ikke!

    Jeg synes at piger begynder at være tiltrækkende fra 7-8 -års alderen, og da jeg er pædo-bi, at drenge er frække fra 11 -års alderen.

    “Ville jeg kunne stole på dig som børne passer”?

    -200% – Jeg ville beskytte dit barn med mit liv!

    “Men ville du ikke tænde på mit barn mens du passer det”?

    -Nej, der ville mine tanker slet ikke ligge!!

    Når jeg er kommet hjem, kan det være at jeg får fantasier, hvis altså barnet/den unge lever op til min smag… Heller ikke en pædofil tænder på alt og alle, og smag er forskellig, lige som i livets andre facetter.

    Den unge far

    7+
    • Mrs.Curvy45

      01/09/2024 kl 17:39 - som svar på Den unge far

      Der er en væsentlig forskel på at tænde på børn, man ser på gaden,bor sammen med eller f.eks. er pædagog for .. eller at tænde på erotiske noveller med et pædofilt tema. Er du enig i det? Jeg har aldrig tændt på et barn i virkeligheden. Når jeg er liderlig, kan jeg sagtens tænde på ting, som på ingen måde har noget med min virkelighed at gøre f.eks. børn, fisting, ydmygelse eller dyr. Alt sammen noget der bevæger sig i et tabubelagt område. Jeg er mor til både børn og dyr og forbinder ingen af dem med noget seksuelt, ligesom jeg heller ikke har lyst til at få en knytnæve i numsen – eller at se andre få det 😄

      6+
      • Den unge far

        01/09/2024 kl 19:54 - som svar på Mrs.Curvy45

        I min optik, er der egentlig ikke forskel på, om du tænder på børn og dyr på gaden, eller om du alene tænder på det via skrift.

        Det at kunne tænde på et barn/ungt menneske, et dyr eller  eksempelvis sit eget køn, betegner jo den seksualitet man har så, som jeg ser det… Kan man tænde på tanken om sex med eksempelvis et barn, så har man en pædo-seksualitet, uanset i hvilken sammenhæng man tænder på det.

        Det tog mig mange år, at indrømme overfor mig selv, at… jeg er sgu pædofil i min seksualitet.

        Inden sagde jeg gentagende til mig selv, at det var jeg ikke, fordi jeg aldrig har haft lysten til, at afprøve det fysisk… men gransker jeg min lyst, og min samvittighed må jeg indrømme overfor mig selv, at… jeg er sgu pædofil, når blot jeg tænder på at læse -og skrive pædo-historier.

        At være pædofil, at tænde på dyr, bdsm, fisting mv. er jo ikke noget vi har bedt om at kunne… De fleste af os ville måske endda have valgt vissetændings-punkter fra, havde det været muligt… men sådan er vi bare.

        Vi bestemmer ikke selv hvad der tænder os. Jeg har blit valgt at være ærlig overfor mig selv 🙏🏻

        1+
        • Max

          02/09/2024 kl 16:57 - som svar på Den unge far

          Det er et betændt emne og kan bestemt godt se dit dyns punkt. Vi havde i min vennekreds en diskussion om emnet for lidt tiden siden og det er måske på denne side, hvor man nemmest kan stille spørgsmålet. Hvad er folks holdning til sex dukker der ligner børn? De er jo forbudt! Men hvis nu, det bare at have en kan holde dig fra at gå “længere”! Ville det så ikke være det værd. ? På den anden side er der jo chancen for det leder til mere? Men ved ikke hvor meget forskning der er i det!

           

          Det sagt så ja. Ordet i sig selv er måske ved at miste sin værdi og nu kan bare se i porno industrien hvor mange der efterhånden ser sindssygt unge ud. Så desværre sælger det. Men som folk har sagt her så der jo milevidt forskel på hvad folk tænder på i fantasien og hvad de gør virkeligt.

          2+
          • Den unge far

            02/09/2024 kl 19:44 - som svar på Max

            Godt skrevet Max.

            Ja, en ting er, at tænde på noget, et andet er at føre det ud i livet.

            Jeg har efter mange års tanke-slåskampe med mig selv endelig set indad, og konkluderet at jeg i seksualiteten en pædofil.

            Jeg besidder ikke den fysiske lyst til, at ‘lege’ med børn/unge, men jeg tror… for igen, der er ikke forsket tilstrækkeligt i emnet, at vores skrevne pædo-fortællinger og ‘børne’-sexdukker i mange tilfælde kunne være tilstrækkelig for de, som har den fysiske lyst til børn.

            Igen vil jeg mene, at selvom man ikke har lyst til seksuel, fysisk kontakt med børn, men stadig tænder på fantasien… allerede dér må man betegnes ‘pædo’ 🤗

            4+
      • Marie50

        23/11/2025 kl 21:31 - som svar på Mrs.Curvy45

        Jeg eg er igså kvinde og har det på samme måde. Har aldrig mødt et barn, der har tændt mig eller vækket de tanker. Men herinde bruger jeg det en del, og I hlj grad fordi det taler til min egen seksualitet som barn – jeg identificerer mig med den del. Og som du også fantasier om dyr, særligt mænd, der har sex med en hunhund. Den liderlighed, der ikke kan styres, er omdrejningspunktet for mig.

         

        Marie.

        2+
    • SubMissen

      01/09/2024 kl 22:45 - som svar på Den unge far

      Jeg tror ordet pædofil er ved at miste sit værd.

      Lidt ligesom med ordet psykopat, som er ved at forsvinde ud af de lægefaglige ordbøger, da ordet i dag, har karakter af skældsord.

      Læser du op på de seksuelle afvigelser, vil du se at pædofile har en bestemt aldersgruppe, de er til.

      Hebefile er til teenagere.

      Google ordet kronofil og se, hvad de enkelte betegnelser dækker over.

      Jeg tror ikke at der er så mange negative fordomme overfor folk, der forstår at holde der seksuelle afvigelser til fantasierne.
      Spørg kvinderne der tænder på voldtægtsfantasier.
      De går jo heller ikke ud og stiller sig til rådighed vel.

       

      Med hensyn til, hvordan en pædofil ser, så tror at mange lige pt får et billede af Philip West på nethinden, når de hører ordet.
      Tror personlig også at når den næste sag ser dagens lys, så vil den ændre sig i takt med eksponeringen heraf.

      3+
      • Mrs.Curvy45

        02/09/2024 kl 21:06 - som svar på SubMissen

        God pointe med at tænde på voldtægt når det gælder porno/noveller og ikke i den virkelige verden 😊

        Pædofili er en diagnose hvor man fortrinsvis tænder på børn istedet for voksne. Lad os passe på med at diagnosticere hinanden fordi vi læser erotiske noveller med et tabubelagt indhold.

        Fedt for dig unge far, at du har fundet ud af hvor du står henne seksuelt, og at du også tager emnet op herinde 🙏

        3+
        • Den unge far

          03/09/2024 kl 6:19 - som svar på Mrs.Curvy45

          Mrs.Curvy45 Så du mener ikke, at en m/k, som ikke fortrinsvis, men &så tænder på børn, er pædofil?

          Som jeg læser dine gode argumenter, så mener du heller ikke, at man er pædo hvis man tænder på skrift og tanken om børn, hvis man ikke har lyst til at ‘lege’ med dem fysisk?

          Her kommer så 2 spørgsmål 🙃

          1) Hvis eksempelvis en dreng/mand tænder på kvinder, og seksuelt holder sig dertil, men sidder og spiller pik til bi, eller homo -fortællinger / -porno, er han da så heller ikke bi-seksuel?

          Det er han i min optik, ligesom jeg betegner mig selv og andre, som tænder på pædo stuff, for pædo’er.

          🥰

          Du skrev i et tidligere indlæg, at du kun tænder på pædo-stuff når du er liderlig, ellers ikke.

          Respekt for det – Jeg har det på nøjagtig samme måde, men når du så ér liderlig og tændt, hvad er det for fantasier du så gør dig i pædoverdenen?

          Hvad ville du synes kunne være rigtig nice at læse om?

          1+
          • Mrs.Curvy45

            03/09/2024 kl 21:50 - som svar på Den unge far

            Pædofili er som sagt en diagnose, hvor det at man fortrinsvis tænder på børn frem for voksne er essentielt. Jeg tænder IKKE på børn. Jeg har aldrig set et barn og er blevet seksuelt opstemt af det. Jeg tænder heller IKKE på en ko på marken eller vores hund! Jeg bliver heller ikke liderlig, når jeg hører om kvinder, der er blevet voldtaget eller udsat for krænkelser. Jeg tænder på voksne mennesker – fortrinsvis mænd, men jeg kan også finde en kvinde tiltrækkende, uden at jeg dog får lyst til at have sex med hende. NÅR jeg så en gang imellem onanerer, hvis min mand er træt, eller jeg ikke har lyst til at bolle, så kan jeg finde på at læse/skrive erotiske noveller eller se porno. Her er det tydeligt for mig, at jeg ikke får orgasme af noget med et vanilla tema. Jeg tænder på de ting, der er forbudte og tabubelagte. Det kan være pædofili, dyresex, ydmygelser m.m. Det er VIGTIGT for mig, at jeg ved, at det IKKE er virkeligt, det jeg læser/ser!! Dvs. når jeg ser porno, er jeg helt bevidst om, at det f.eks. IKKE er en stedfar og en steddatter – men at det er roleplay! Ligesom jeg også forventer, at det jeg læser herinde er fantasi!! Mine egne noveller er en blanding af fantasi og virkelighed. Dvs. at når Trine føler sig tyk, eller har store tunge bryster..kan jeg relatere..men jeg kan ikke relatere til at blive fistet af sin stedfar 😄

            Som svar på dit spørgsmål, så tænder jeg på velskrevne historier med mange forskellige tabu-temaer 😊

            Det kunne være interessant at finde et validt link, der kan opklare, hvad der er op og ned i den her snak. Bilder du dig ind, at du er pædofil uden grund? Bilder jeg mig fejlagtigt ind, at jeg ikke er det? 🤷‍♀️

            4+
            • Den unge far

              05/09/2024 kl 8:10 - som svar på Mrs.Curvy45

              Mrs.Curvy45 

              Jeg elsker dit sidste spørgsmål: ‘Bilder du dig ind, at du er pædofil uden grund? Bilder jeg mig fejlagtig ind, at jeg ikke er det?’

              Altså, for at være ærlig så ved jeg det ikke?

              Måske er det en simpel identitetskrise for mit vedkommende, for der er jo ingen, som bryder sig om at betegne sig selv som pædo, og havde man som menneske valget, at vælge det fra, tror jeg at de fleste ville gøre det.

              Og måske ér man først pædo når man besidder den egentlige fysiske lyst til børn, og ikke når man, som vi, alene tænder på skrift og fantasier om emnet.

              I så fald er vi det jo ikke, trods en sideløbende fantasi, til det ‘normale’, vi også, og mere tænder på.

              Når jeg har bragt hele denne debat op, er det fordi min tøs og jeg har debatteret emnet mangfoldigt, og ikke er kommet frem til, om vi er pædo’er, alene ved fantasien om børn/unge.

              Dejligt at få nogle andre synspunkter ind fra I andre ✊🏻

              4+
          • Mrs.Curvy45

            03/09/2024 kl 22:01 - som svar på Den unge far

            Jeg glemte dit spørgsmål om bi/homo/hetero..

            Jeg tænker, at en mand sagtens kan være heteroseksuelt med homoerotiske lyster. Dem har jeg mødt flere af i livets løb 😉 Mænd der godt kan lide at blive taget med strap, der godt kan lide at blive kysset af kvinden, når hun lige har suttet ham og har hans sperm i munden,mænd der også kan lide at spille pik til bi-porno. Mænd der forelsker sig i, tænder på og lever med kvinder.

            Men jeg har også mødt biseksuelle mænd. De har fortalt, at de har haft seksuelle erfaringer med mænd, men de  bliver ikke forelsket i mænd, og ser ikke sig selv som kærester med en mand. Om det er fordi de er bange for at springe ud eller reelt ikke bliver forelsket i mænd, kan jeg jo ikke vide med sikkerhed 😊

            1+
            • Den unge far

              04/09/2024 kl 5:40 - som svar på Mrs.Curvy45

              Mrs.Curvy45 >> Jeg er selv bi, og forelsker mig ikke i gutter. Tænder på, men forelsker mig ikke.
              Jeg har så lært, at de som både forelsker sig i, og tænder på begge køn kaldes panseksuelle.
              Tænker, at hvis man tænder på at tøsen stopper noget op i røven på en, og man nyder det, og at hvis man eks.vis nyder at snowball’e med tøsen om sin egen sperm (tungekysse mens hun har ens egen sperm i munden), men aldrig har lyst til fysisk kontakt med mænd, så er man stadig heteroseksuel.
              Men hvis man tænder på mænd og har lyst til mænd, omend man ikke udlever det, så er man i mine øjne stadig biseksuel.

              Skulle man samtidig kun være pædo, hvis man har en diagnose, så er jeg ikke pædo… Men igen, ér man (jeg) det, i det øjeblik man tænder på mindreårige, også selvom den fysiske kontakt kun er i fantasien og ikke et fysisk ønske.

              Med andre ord kalder jeg mig pædo, alene fordi jeg tænder på fantasien… måske bør det hedde pædo-nysgerrig i stedet?

              1+
        • Læsehæsten

          03/09/2024 kl 10:03 - som svar på Mrs.Curvy45

          Helt enig. Debatten er interessant, og meningerne kan være delte, men at diagnosticere hinanden som pædofile i kommentarfeltet på en hjemmeside for erotisk litteratur er nok at tage det for langt. 😊

          6+
          • Den unge far

            03/09/2024 kl 17:11 - som svar på Læsehæsten

            Så har jeg udtrykt mig misforståeligt Læsehesten.

            Jeg er ikke hverken læge, psykolog eller psykiater og diagnosticere ikke.

            Jeg giver alene udtryk for mit personlige syn på emnet.
            Iflg. Mrs. Curvy45 er jeg (og andre) ikke pædo fordi jeg alene tænder på fantasier om sex med mindreårige, og ikke har den fysiske interesse i børn, og det ville da være en mega fed lettelse, hvis jeg kunne overbevise mig selv om, at jeg så ikke er pædo ✊🏻

            Dog siger min egen logik mig, at tænder du på noget, må det være det der betegner din seksualitet, hvad enten du bruger den fysisk eller ej?

            Tænder man, som m/k på sit eget køn, er man vel pr. definition enten bi -eller homoseksuel… tænder man på dyr, er man vel zoofil, og tænder man på mindreårige, må svaret vel være pædo?
            Eller hvordan ser I på det?

            2+
            • Max

              03/09/2024 kl 17:59 - som svar på Den unge far

              Vil ikke kalde mig selv bi, da jeg pt ikke har og ikke umiddelbart lader til at få muligheden for det, men er bi nysgerrig. Vil ikke mene det 100% kategorisere mig som bi.  Men der er selvfølgelig overlap. At tænde på eller fantasere om børn er forkert men ikke noget du 100% selv kan styre. Ens hoved kan være sindssyg. Jeg kan godt lide fantasier om hård sex og spanking engang imellem, men kan knap slå en flue ihjel de fleste dage.

              Der hvor du aktivt søger på børn eller mastubere til samme så du nok der hvor du er pædo. Men svær balancegang til tider. Og så vidt de artikler jeg har læst, VIRKELIG svært at få hjælp anonymt

              1+
              • Den unge far

                05/09/2024 kl 7:39 - som svar på Max

                Hej Max 🤗

                Det ér en svær balancegang, du skriver: ‘Der hvor du aktivt søger på børn eller  masturbere til samme så du nok der hvor du er pædo’. >> Men er der i din optik, så forskel på, om du alene masturberer til ‘fortællinger om børn’ (som jeg), og de, som aktivt sidder på en bænk på en legeplads med den ene hånd i lommen, (hvis det sker) samt de som søger efter den ulovlige børneporno?

                Personlig anser jeg mig ikke værende ‘sindsyg’, i og med, jeg aldrig har haft den fysiske lyst til børn.

                Dér hvor et menneske har den fysiske lyst, og måske endda udøver fysisk, seksuel kontakt til børn, dér ville jeg mene, at det er et menneske, som har brug for hjælp.

                Og det er selvsagt nemt at få den fornødne hjælp, omend vedkommende ikke er anonym. Den henvisende læge, psykologen/psykiateren har dog alle 100% tavshedspligt, med mindre der ér begået en krænkelse af barnet.

                1+
            • Læsehæsten

              03/09/2024 kl 20:10 - som svar på Den unge far

              Sænk bare paraderne – jeg er ikke ude efter dig eller dine meninger. Du må hjertens gerne udtrykke dig og identificere dig med (eller tage afstand fra), hvad end betegnelse, du har behov for, og jeg har intet behov for at påtale eller diskutere, om terminologien eller det faktuelle er på plads. Jeg lever og lader leve. ☮️

              Jeg er her slet ikke for at diskutere, men ønskede blot at anerkende og bifalde Mrs.Curvy45s udsagn om pædofili, samt at vi skal være påpasselige med at diagnosticere hinanden. Vi er her trods alt blot for at lege og koble af fra virkeligheden. 😊

              3+
    • SubMissen

      01/09/2024 kl 22:50 - som svar på Den unge far

      Se bare på nutidens såkaldte pædofil jægeren, så elskelig eksponeret af Ekstra Bladet.

      Men tror generelt den brede befolkning har et skævt indtryk af ordet.

      Ikke mindst takket være Henrik Qvortrup og den serie han kørte for at få sin popularitet tilbage efter Se&Hør skandalen for et par år siden.
      Det var ren og skær teenagere, der var omdrejningspunktet og de går som bekendt ikke helt ind under pædofil kategorien,

      Men hey who cares, der var seertal nok til serien, som sjovt nok blev præsenteret til folk aftenskaffe og småkagerne.

      Lidt ligesom med reality tv, der er ikke skide meget virkelighed over det, men who cares bare der er seertal nok.

      2+
      • Den unge far

        02/09/2024 kl 14:13 - som svar på SubMissen

        Jeg kunne faktisk ikke være mere enig SubMissen ✊🏻

        0
    • Gerningsmanden

      07/09/2024 kl 22:30 - som svar på Den unge far

      Jeg ser lidt sort/hvidt på det her emne.

      Fantasier er toldfri.

      Jeg er lidt græsk/katolsk på, hvadend folk fantaserer om, sålænge det forbliver fantasi.

      Men jeg ser en temmelig grum sammenligning mellem voldelige unge mennesker og stigningen i internet porno, der involverer børn.

      De woke kvinder specielt med al deres peace love og harmonikamusik.

      Tesen om at gaming gør unge mennesker voldelig er noget så fejlagtig, som den overhovedet kan være. På samme måde med sexfantasier om børn.
      Det er ikke der problemet ligger.

      Problemet ligger i de kære mødre der opdrager deres børn til at hævn er forkert og sjovt nok er det bedste hævn at komme videre.

      Gu’ er det ej.

      Fantaserer om at slå vedkommende ihjel, der har gjort dig forkert. Gør det på mest drabelige vis i din fantasi. Snak med dine venner omkring det og inspirer hinanden i, hvordan det bliver bedst splatter agtigt. Det er okay, det er kun fantasi. Slip den løs.

      Det samme med sexnoveller.

      Dem der vil gå ud og bortføre børn og unge sidder ikke og  læser sexnoveller.

      Det kører rundt i deres biler, hvor gps’en er slået fra og kigger efter moment of opportunity.

      Hmm er det mon forkert at afsluttet med citatet:

      Let’s get real????

      2+
      • Sofie

        08/09/2024 kl 4:20 - som svar på Gerningsmanden

        For realz: jeg fatter ikke en skid af hvad du prøver at sige her.

        Hvad er det helt konkrete problem, som du mener ‘woke kvinder’ og ‘kære mødre’ er skyld i?

        5+
        • SWO

          08/09/2024 kl 8:14 - som svar på Sofie

          Jeg har også lige læst den kommentar, og jeg forstår den heller ikke.

          2+
        • 🔴

          08/09/2024 kl 10:24 - som svar på Sofie

          Sjovt hvordan det at være woke/woken up, som i at forholde sig til virkeligheden som den reelt er, volder så mange, forholdsvis mænd, kvaler. Face the fact, pussy 😄

          3+
        • Gerningsmanden

          08/09/2024 kl 10:51 - som svar på Sofie

          Det helt konkrete problem ligger i ikke at gå til problemstillingen fra roden af.

          Der er absolut ingen statistikker eller evidens for at computerspil gør unge mennesker mere voldelige.
          På samme måde, som der ingenting er, der beviselig viser at folks fantasier gør dem til sexforbrydere.

          At en mand sad varetægtsfængslet og samtidig skrev en sexnovelle, der indbefattede børn var ikke hans største problem i den sag.

          Så jeg tror generelt ikke at folk skal være så bange for deres egne fantasier.

          Slip dem løs og lad os andre nyde dem tillige.

          3+
  10. Den unge far

    29/08/2024 kl 19:10

    Hej medlæsere og medforfattere.

    Så længe der, i en tekst ikke opfordres til forbrydelse, og der ikke er tale om en virkelig ‘indrømmelse’, er ingen tekster i Dk, ulovlige, eller kan medføre retsforfølgelse.

    Når min næste fortælling bliver publiceret, vil det være min 58’ne historie.

    Omend der hist og her har sneget sig tastefejl ing, så går jeg med overvejelsen, om jeg skulle tage og korrekturlæse, og udgive mine historier i trykt/e-bogsform på et forlag… men så melder spørgsmålene sig…

    Er de gode nok til udgivelse?

    Om end jeg ville benytte forfatternavn, ville man kunne finde frem til mit sande jeg?

    Ville forlaget kunne blive hængt ud, for at udgive ‘sådan noget svineri’?

    Vil noget som helst forlag turde udgive dem, grundet emnerne ‘mindreårige’, ‘familiesex’-på kryds og tværs, og ‘sexuelt misbrug’ på flere måder?

    Hvad tænker I andre?

    Ville Danmark have godt af en kontroversiel ‘chock-udgivelse’, og er de fleste af historierne gode nok?

    3+
    • Fætteren

      29/08/2024 kl 20:04 - som svar på Den unge far

      Altså tror flere ville læse sådan en bog, men ville nok også komme i nyhederne, hvis en forlag gjorde det.

      men man kunne måske selv gøre det på en eller anden måde.

      1+
      • Den unge far

        29/08/2024 kl 20:28 - som svar på Fætteren

        Jeg tror &så mange ville læse samlingen af pædo/misbrugs/mv. historier.

        Det er min opfattelse, at der er langt flere skabs-pædoer i Dk… i verden, end der vil give sig til kende, da emnet endnu, om noget er dybt kontroversielt.

        Det er &så min opfattelse, at 98% af vi/de, som er pædoer i sexualiteten aldrig kunne finde på at røre et barn, aldrig vil fører det ud i virkeligheden.
        Det håber jeg dybt i hjertet.

        At man tænder på ‘enmet’ er fint nok… Det er ikke noget man selv har besluttet sig at gøre, det gør man bare automatisk, men at røre et barn forkert, er en beslutning, og den må aldrig tages.

        2+
    • Kaptajn Bligh

      29/08/2024 kl 21:40 - som svar på Den unge far

      Spændende tanke.

      Jeg arbejdede selv lidt, sammen med en anden forfatter, på at få enten de bedste af mine tekster, eller noget helt nyt, udgivet i bogform.

      Ikke pædofili, men hård BDSM.

      Det lykkedes ikke dengang. Jeg tror, at processen med at få noget udgivet er både lang og svær.

      Men jeg ønsker dig bestemt held og lykke med forsøget

       

      1+
    • Den unge far

      30/08/2024 kl 12:51 - som svar på Den unge far

      Det er kun dig, som afgører om mine fortællinger er pirrende og medrivende 😊

      1+
    • Mrs.Curvy45

      31/08/2024 kl 0:49 - som svar på Den unge far

      Jeg er vild med dine noveller, og har  “benyttet” et par stykker af dem en del gange! .. Så tak fordi du har delt herinde! 🙏🥰 Personligt ville jeg aldrig købe en bog med noveller med pædofili-tema..det er simpelthen kun os, der tænder på fantasierne og IKKE virkeligheden, der forstår at vi ikke er pædofile. Jeg ville aldrig kunne se min familie,kolleger eller fremmede i øjnene med en bog under armen, med et SÅ tabubelagt, forbudt og grænseoverskridende emne som jeg lige var på hjem og onanere til 😨

      10+
      • Den unge far

        31/08/2024 kl 7:58 - som svar på Mrs.Curvy45

        Mrs. Cirvy45

        Hvad hvis du kunne hente den som e-bog, og kun have den på iPad/tablet?

        2+
        • Mrs.Curvy45

          31/08/2024 kl 9:36 - som svar på Den unge far

          Jeg ville helt ærligt stadig ikke turde gøre det,hvis det var igennem “almindelige” boghandlere, podcastsider m.m. 🤷‍♀️ Jeg ville være nervøs for at opgive min identitet og bange for at det stod på min søgehistorik, kom op på Google eller der begyndte at komme reklamer op på min Facebook “Tænder du også på små børn, der bliver slikket i numsen? Så køb denne nye e-bog! Du få brug for mere end en pakke vådservietter 💦” 😄 HVIS der overhovedet skulle være en mikroskopisk chance for at jeg ville købe noget, så ville det være ind over Totalsex, Scor eller andre sider, hvor man godt ved, at jeg er helt normal, selvom mine fantasier når jeg onanerer ikke er helt stuerene 😊

          6+
    • SubMissen

      01/09/2024 kl 22:35 - som svar på Den unge far

      I nutiden metroseksuelle kønsdebat, hvor alle skriger tolerance overfor andres seksuelle præferencer vil du nok se at alle de tolerante ikke er så skide tolerante endda.

      Dernæst er der forlagets bevægegrundlag i økonomisk henseende.
      Såfremt det er en skide god forretning var der nok andre der allerede gjorde det.

      Tror simpelthen ikke at salgstallene ville være bøvlet værd for forlaget.

      1+

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *