Forført i Spanien

Hun rejste sig op, og tog alt tøjet af, imens tog manden over og suttede videre på min pik og slikkede mine boller

Forfatter: Bonderøven fra 77

Sommeren 1992 var fantastisk af flere årsager, jeg var lidt tidligere på året blevet 15, og var nu med familien på sommerferie i Spanien.

vi var med et meget tidligt morgenfly derned og den første aften var de andre derfor gået i seng allerede kort tid efter aftensmaden.

Jeg var dog ikke særlig træt, det meste af dagen var således gået med at ligge i solen og bade i hotellets swimmingpool, så da de andre var gået i seng, blev jeg hængende i hotellets bar/lobby og købte mig en stor cola som jeg sad og drak mens jeg sad og kiggede mig lidt omkring.

Det var stadig temmelig varmt om aftenen, og jeg havde derfor kun shorts og en tanktop på.

Ellers var jeg en temmelig tynd knægt med langt lyst og let krøllet hår der gik mig ca til skuldrene, og en ret lang pik som målte godt 15 cm. i slap tilstand og ca. 20 som stiv men som dog ikke hørte til de tykkeste.

Da jeg havde siddet et stykke tid, kom der et britisk ægtepar på knap 40 år, og de spurgte om de måtte slå sig ned ved siden af mig, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til.

De forsatte med at snakke til mig, og det viste sig at de var både søde, sjove og meget lette at snakke med.

Mens jeg drak min cola hældte de begge et par drinks ned, og de spurgte om jeg ikke også havde lyst til lidt alkohol, og fortalte de havde et par flasker oppe på deres værelse.

Da vi kom derop hældte de hurtigt en vodka med juice op til os alle tre, det var lidt lunkent, men smagte ellers fint, og vi fortsatte med at snakke og havde det både sjovt og hyggeligt.

Da jeg fik hældt den anden vodka/juice op var der derfor rigtig god stemning og snakken begyndte så småt at tage en lidt frækkere drejning.

Jeg havde allerede prøvet lidt af hvert, men et gift ægtepar var ikke noget jeg havde erfaring med, men de spurgte ret bramfrit om alt muligt, hvad jeg havde prøvet før osv.

De sad nu på hver sin side af mig, og pludselig kunne jeg mærke hendes hånd begyndte at kærtegne mit ene lår, og kort tid efter mærkede jeg også hans hånd mod mit andet lår. Det var dejligt og pirrende og jeg kunne mærke min pik begyndte at blive halvstiv, hvilket jeg ikke så let kunne skjule, da jeg ingen underbukser havde på under mine shorts.

Der gik nu ikke længe før hun lænede sig ind over mig og begyndte at kysse mig med et dybt og vådt tungekys, mens hendes hånd gled længere op i mine shorts, til hun nåede mine svedige nosser der hang mere end normalt i sommervarmen.
Hun nulrede dem blidt et stykke tid før hun tog fat om min pik og begyndte at køre den langsomt af. Imens trak manden min tanktop af og mens jeg kyssede videre med hende slikkede han mig på brystet og under den ene armhule, og jeg blev ligesom dem mere og mere liderlig.

De tog næsten samtidig fat i kanten på mine shorts, og trak dem langsomt ned om mine ankler, min nu helt stive pik var nu fuldstændig blottet og de smilede begge til mig og sagde det var en lækker stor pik for sådan en tynd ung fyr.
Der gik kun få sekunder så tog hun den i munden og suttede mig lækkert og grådigt. Efter et par minutter rejste hun sig op, og tog alt hendes tøj af, imens tog manden over og suttede videre på min pik og slikkede mine boller.

Jeg nåede lige at tænke on jeg nu skulle kneppe hende og om de mon havde kondomer, men da hun var helt nøgen satte hun sig ned over min pik som trængte langsomt op i hende og hun begyndte at ride min nøgne pik.

Det var himmelsk, manden kyssede skiftevis hende og mig mens hun fortsatte med at ride mig. Hun var halvbuttet og vejede godt til ovenpå min spinkle drengekrop.

Manden havde fisket hans pik frem som han spillede af ved siden af os.
Jeg måtte sige jeg var tæt på at komme, og de sagde begge jeg bare skulle komme oppe i hende.

Kort efter kunne jeg ikke holde spermen tilbage, og jeg skød min ladning af oppe i hendes varme kusse mens hun fortsatte med at ride mig et kort stykke tid.

Derefter rejste hun sig op og de smilede begge til mig og takkede mig for en fræk aften og spurgte hvor længe vi skulle være på hotellet, jeg svarede en uge, og de smilte igen og sagde at det skulle de også.

Jeg gik herefter ned på mit og min brors værelse, låste mig ind uden at vække ham, klokken var jo blevet ret mange, så hvis han var vågnet ville han nok have undret sig over hvad jeg havde lavet så længe..

Da jeg lå i sengen kunne jeg dårligt sove og lå bare og tænkte på den frække oplevelse, og undrede mig over jeg fik lov at skyde spermen af oppe i hende uden gummi.

Men det var ikke helt tilfældigt skulle det vise sig.
Efter et stykke tid faldt jeg i søvn og sov dejligt til næste morgen

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (48har stemt 4,31 af 5)