gratis dating sexdating

Ferie på Samsø

urinsex slave bdsmEgil lå i en 69’er med min mor, hvor de tissede i munden på hinanden. Min far bollede Thora i enden og fingerkneppede hende, til hun tissede

Forfatter: SWO

Vi er en familie på 3: Jeg selv hedder Frida og er 12 år gammel, min far på 36 år hedder Kurt, og min mor på 35 hedder Sonja. Over for os bor Leif og Thora med deres søn Egil, som jeg synes godt om og går i parallelklasse med. Leif og Thora er et par år ældre end mine forældre, hhv. 39 og 38 år. De meddelte os, at de kunne fejre kobberbryllup, og at det skulle fejres i deres sommerhus på Samsø; i den forbindelse kan jeg fortælle, at Leifs morfar oprindeligt var fra Samsø, og at de brugte hans hus som sommerhus. Det havde tre værelser med dobbeltsenge, så vi kunne være der alle 6, og så kørte vi derop, jeg havde sommerferie fra skolen, så det var bare med at få brugt det fornuftigt, og det tog små 3 timer at køre dertil, så da vi kom derop, var vi godt trætte.

Mine forældre fik gæsteværelset, mens Egil og jeg sov i hans værelse, under aftensmaden sagde Thora: “Leif og jeg sover altid uden tøj, så det må I også gøre, hvis I har lyst.” Efter den lange køretur skulle jeg sådan tisse, så jeg skyndte mig ud på badeværelset, og Egil kom og slikkede min fisse ren. Inden vi gik i seng, spurgte Egil: “Frida, må jeg gerne se din fisse rigtigt?”, og jeg svarede: “Min sandten må du det, Egil! Hvis altså jeg så må se din pik rigtigt.” Det måtte jeg, og vi begyndte at klæde os af, jeg gav Egils pik et lille klem, og han kvitterede med at fingerkneppe mig. “Du har en rigtig sød og køn lille pigefisse, Frida!”, grinede Egil og kyssede mig mellem skamlæberne, lidt rød i hovedet svarede jeg: “Mange tak for komplimenten, Egil!”, hvorefter jeg tog hans pik i munden, bagefter førte jeg den op i min fisse. Vi hørte også, at de voksne havde sex.

Næste morgen vågnede jeg ved en kildende fornemmelse – det var Egil, der slikkede min fisse. Det var dagen, hvor Leif og Thora havde bryllupsdag, så Leif havde været henne hos bageren for at hente morgenbrød og en Othellokage til eftermiddagskaffen. Egil og jeg gik i bad, og jeg satte mig til at tisse med hans pik i munden. “Så er der morgenmad!”, kaldte Leif, og ved bordet sagde han til Thora: “Hjertelig tillykke med kobberbrylluppet, skat!”, hvorefter han overrakte en gave til hende: En middag for seks personer på Samsø Kro. Hun så på ham og sagde: “I lige måde, min egen. Her er en gave til dig.” Hun overrakte ham et rejsedokument med teksten: All inclusive i 14 dage på Hotel Knossos på Kreta. Det var meget flotte gaver, og da vi senere havde spist lagkagen, gjorde vi os i stand til kroen, hvor vi fik 3 dobbeltværelser.

Vi børn fik en kødsuppe til forret, mens de voksne fik pandekager med kogt laks, til hovedret fik vi helstegt ungstud med rødvinssauce, kartofler og ærter, og til dessert fik vi bananasplit. Det var et dejligt sted, og jeg havde fået lidt meget sodavand, så da vi kom op på vores værelse, skulle jeg så meget tisse, men Egil sagde, at jeg ikke skulle gå ud på toilettet, “hvad skal jeg så?”, spurgte jeg og holdt mig på fissen. Egil svarede: “Jeg har aldrig smagt pigetis, så jeg vil gerne have, at du tisser i munden på mig!” Det ville jeg gerne og tilføjede, at så skulle han gennemkneppe mig og slikke mig ren bagefter, hvilket han sagde ja til. Derpå lagde han sig på gulvet i badeværelset, jeg satte mig ind over hans mave, og lidt efter strømmede mit pigetis ind i munden på ham, han sank hver en dråbe, hvorefter jeg fik hans pik op i min tisvåde fisse, inden han slikkede mig ren.

Tilbage i sommerhuset tog vi på stranden og havde en dejlig dag der. Da vi kom tilbage fra stranden, sagde Leif: “Vi har haft det så hyggeligt, så nu synes jeg, at vi skal lege lidt med hinanden i nøgen tilstand.” Nu smed vi tøjet alle sammen og gik i lag med hinanden: Leif førte sin pik op i min fisse og kom ud over min mave, hvorefter jeg gav mig selv en orgasme og både kom og tissede ud på Leifs mave.Egil lå i en 69’er med min mor, hvor de tissede i munden på hinanden. Min far bollede Thora i enden og fingerkneppede hende, til hun tissede ud på hans hænder.

Et par dage efter skulle mine forældre hjem for at arbejde, og jeg fik at vide, at jeg gerne måtte blive en uge længere, for så kunne jeg bare køre med de andre hjem. Vi havde det hyggeligt alle fire, om aftenen så vi et par film og nød et par sodavand og øl samt lidt sødt. Næste morgen vågnede jeg ved, at Leif slikkede min fisse og sagde: “Jeg er ked af at sige det, Frida. Men sådan en køn lille pigefisse skriger ligefrem efter at blive slikket og få en pik op i sig!” “Tak søde Leif!”, sagde jeg lidt forlegen og suttede hans pik.

Da den uge var gået, kørte vi tilbage til Korsør, hvor vi boede. Der var stadig lidt tilbage af sommerferien, og mine forældre havde igen et par uger fri, og nu var det Egils forældres tur til at arbejde, så Egil fik lov til at tage med os på camping. Så vi tog tilbage til Samsø, hvor vi fandt en god campingplads, her slog vi vores telte op – Egil havde et med hjemmefra. Inde i teltet sagde jeg: “Nu ved jeg ikke med dig, men jeg gider altså ikke vade helt hen til toiletterne i nat, hvis jeg skal op og tisse.” Egil gav mig ret. Vi hyggede os i restauranten med god mad – inkluderet i leje af pladsen, og da Egil og jeg jo stadig var børn, blev vi ikke længere oppe end til kl. 22.00, derpå gik vi tilbage til vores telt. Inden vi lagde os til at sove, tog vi et godt solidt knald, og da jeg skulle tisse noget så skrækkeligt i løbet af natten, stod vi begge to op og fandt et passende sted, hvor jeg kunne tisse uset, Egil slikkede mig ren, og vi gik tilbage til teltet.

Næste morgen tog vi på et par ture til Jylland, og dagen efter tilbragte vi en hel dag i Djurs Sommerland.

Egil var en utrolig sød fyr, og jeg nød at få slikket fisse af ham og sutte hans pik. Han holdt også meget af mig, og han gik lige i flæsket på dem, der ikke ville mig noget godt.

Nu var sommerferien slut, og skolen begyndte igen. Jeg var utrolig vellidt på skolen, jeg følte mig helt feteret, og også blandt lærerne var der ingen, der ønskede at gøre mig fortræd. En af eleverne fra Egils klasse, Verner, kom hen til mig og sagde: “Ved du hvad, Frida? Du er simpelt hen en af de sødeste og kønneste piger, jeg har mødt længe. Jeg kan godt fortælle dig, at den person der gør dig bare det nindste fortræd, skal ikke slippe godt fra det. Sker der noget, så sig det med det samme. Er det en aftale?” Jeg så på ham, gav ham et kys og sagde: “Det er næsten alt for meget, Verner! Men jeg er glad for, at du og de andre elever står på min side.” Der skete heldigvis ikke noget, men jeg vidste, at jeg var i sikre hænder. Dog skete det engang, at en fra 9. klasse sagde til en af sine klassekammerater: “Hende der Frida er vist en rigtig horetøs, gå du hen og giv hende et ordentligt spark over skinnebenet fra mig!” Hans kammerat svarede: “Du er bindegal, Jens! Frida skal ikke have noget spark, hun er en dejlig pige og meget mere anstændig end dig. Næ, jeg ved, hvad jeg vil give hende!” Jens gav ham fingeren og vendte sig om, men fyren der hed Allan, gik hen til mig og sagde: “Min klassekammerat Jens ville have mig til at sparke dig over skinnebenet, men det sagde jeg naturligvis nej til, så du skal få noget helt andet.” Han lagde armene om mig og gav mig et stort kys på hver kind, det så Jens og sagde: “Adr, du kysser en horetøs! Adr!”

Allan gik hen til ham og sagde hårdt: “Tag så at fucke af med dig, Jens! Eller jeg kalder på inspektøren!” “Det er ikke nødvendigt, jeg er lige her!”, sagde en stemme, det var inspektøren, der havde hørt Allan råbe, og han spurgte: “Hvad foregår der?” Allan sagde, at Jens ville have ham til at gøre mig fortræd, og derpå sagde inspektøren: “Jens, du kommer ind på mit kontor omgående. I andre bliver udenfor og lytter.” Der var nu kommet flere til, og vi stod uden for døren og lyttede til inspektørens stemme: “Jens, jeg finder mig ikke i, at nogen her på skolen gør de andre fortræd, og slet ikke Frida!” Det har nu den konsekvens, at jeg bliver nødt til at bortvise dig fra skolen!” Lidt efter kom de ud, og alle var enige med inspektøren. Men Jens ville ikke forlade skolen. En af de andre piger sagde: “Jamen, så må vi jo få dig til det. Lad os gøre hans tøj vådt, så han er nødt til at tage hjem!” De førte ham ud på et af toiletterne, hvor de bad ham om at lægge sig på gulvet, og da han ikke ville, tvang de ham til det. To af pigerne trak ned i bukserne og trusserne og begyndte at overtisse ham, en tredje pige løftede op i sin kjole, trak trusserne ned og tissede i munden på ham. Derpå førte de ham ud i gården, og Egil sagde: “Se så at skrubbe hjem, Jens – og du skal ikke vise dig her nogensinde mere!” Så gik jeg hen til de drenge, der havde været indblandet og gav dem hver et kys på hver kind, og pigerne omfavnede jeg.

Den efterfølgende mandag blev der kaldt til morgensamling, hvor inspektøren sagde: “Vi er samlet i dag for at hylde en af vores elever, Allan fra 9. A, der er skyld i at Jens fra samme klasse er blevet bortvist fra skolen for at opfordre til at genere Frida. Allan, det var modigt og rigtigt gjort, du er hermed forfremmet til elevrådsformand i stedet for Jens, og Frida udnævnes hermed til næstformand for elevrådet. Tillykke!”

Og sådan slutter min beretning om ferien på Samsø

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (41har stemt 2,56 af 5)

Send kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

sexlegetøj til mænd diskret fisse vagina fleshlight