Min datter Betina

fisseslikjeg stikker en finger op i hende og suger hendes klitoris ind i min mund, og hun kvitterer straks med nærmest at skrige jaaaa faaaaaaarrrr

ADVARSEL: Incest

Forfatter: Jøsse

En forårsdag i 2018 sad jeg og snakkede med min datter Betina på 20 år, om at jeg godt kunne tænke mig at rejse rundt i Danmark og gense alle de steder jeg havde boet og arbejdet. Det er sådan nogle ideer der nogle gange opstår inde i knoppen på personer der enten er blevet gamle eller har pådraget sig en uhelbredelig sygdom. Jeg er ikke syg og heller ikke gammel, selv om nogen vil påstå noget andet, jeg er blot en moden mand på næsten 70 som pludselig fik den ide.

Da Betina hørte om mine planer syntes hun det var en hamrende god ide, og hvis det blev i hendes sommerferie fra UNI, ville hun vildt gerne med, hvis hun altså måtte, hvilket selvfølgelig var helt i orden, for oplevelsen ville altid blive mere intens når jeg havde nogen at dele den med. Jeg gjorde hende klart at det ville blive en primitiv tur hvor vi skulle overnatte i naturen, f.eks. i naturstyrelsens sheltere eller på deres gratis primitive campingpladser. Det afskrækkede hende ikke det mindste, tvært imod, så vi gik straks i gang med at forberede og planlægge turen.

Det ville blive en ret lang tur med afstikker til Sjælland, Langeland, mange steder på Fyn og flere steder i Jylland fra syd til nord, med 4 forventede overnatninger i alt, eller hvad der nu blev behov for.

En mandag morgen i dette århundredets varmeste og mest solrige sommer tog vi afsted med en velpakket bil, en bil der var pakket til at modstå alle former for udfordringer der måtte komme undervejs på sådan en tur.

Den første dag på turen besøgte vi mit fødested samt det de to steder jeg voksede op som barn og ung, indtil jeg som 18-årig kom på højskole og derfra kom videre i mit liv. Der blev taget en masse billeder og vi fik snakket med de mennesker der boede der nu og inviteret både på mad og kaffe, så det var en perfekt start på vores tur. På grund af den store venlighed og hjertelige modtagelse blev klokken henad midnat før vi nåede til den første shelter vi skulle overnatte i. Den lå ved Middelfart tæt på Lillebælt, så lige inden vi gjorde shelteren soveklar smuttede vi ned til vandet og tog en dukkert som en slags bad. Da vi var helt alen smed vi alt tøjet og nøgenbadede.

Det var første gang jeg i mange år så Betina nøgen, ja faktisk ikke siden hun var en lille pige uden bryster og hår på fissen. Det syn der ramte mine hornhinder lige nu her i mørket, kom altså til at gøre indtryk på mig. Den helt perfekte, harmoniske og afstemte krop med den nydeligste glatbarberede fisse, jeg kunne slet ikke få øjnene fra hende, ikke før hun pludselig siger: altså farmand, jeg er din datter! Jeg bliver lidt rundforvirret, får øjnene væk fra hendes intime dele og kigger hende i øjnene mens jeg får sagt at fordi hun er min datter kan jeg jo godt synes hun er smuk og dejlig at kigge på. Hun smiler bare og går mod strandbredden og vores shelter med sin velformede røv vrikkende i månelysets skær. Jeg blev lige lidt længere i vandet indtil min pik var faldet til ro igen.

Da jeg kommer op til vores soveplads, er hun klar til at putte, iført trusser og t-shirt. Jeg ifører mig lignende og vi kravler i vores soveposer og ligger længe og snakker om førstedagens oplevelser, alt imens jeg ligger og er lidt skamfuld over jeg tændte på hendes krop, men jo mere jeg tænker skamfuldt, jo mere stiv bliver min pik, og uden egentligt at tænke så meget over det finder min højre hånd ned i underbukserne og får fat i den, alt imens jeg for mit indre blik ser min smukke nøgne Betina i vandet.

Jeg må holde pause ind imellem for ikke at sprøjte i min sovepose. Efterhånden ebber samtalen ud og hun falder i søvn. Da jeg kan høre på hendes vejrtrækning hun sover, kryber jeg forsigtigt så meget ud af soveposen at min pik kan komme uden for, piller ham ud af underbukserne og giver ham de sidste par ryk og sprøjter ud i bunden af shelteren, ikke helt lydløst selv om jeg forsøger at lægge en dæmper på mig selv. Jeg kigger på hende mens jeg sprøjter og umiddelbart ser det ud som om hun sover, men bliver dog alligevel lidt i tvivl da det i mørket ser ud som om hendes øjne bevæger sig lidt under øjenlågene, men intet kan laves om nu, sket er sket. Jeg kryber igen i soveposen og falder hurtigt i søvn.

Fuglene vækker os den følgende morgen, og da vi er klar til at køre videre, i første omgang for at finde noget morgenmad og vi sætter os ind i bilen er det som om jeg sporer en lidt skælmsk smil hos Betina, som om hun ville signalere, ”jeg ved det godt far”, eller måske er det indbildning fordi jeg har dårlig samvittighed over at jeg har ligget en halv meter fra hende og onaneret til frække og forbudte fantasier.

Under alle omstændigheder var det ikke noget der blev snakket om på hele ture denne dag selv om vi snakkede konstant, og heller ikke om aftenen da vi lagde os til at sove i Tapdrup shelteren nær Viborg, heller ikke selv om vi sammen vaskede os nøgne i Nørreåen inden vi lagde os til at sove og jeg begyndte at få lidt stådreng da jeg vaskede min pik. Hun så det og trak bare på smilebåndet mens hun rystede lidt på hovedet.

Jeg satte mig nøgen på mit håndklæde for at lufttørre inden jeg krøb i soveposen, og hun gjorde det samme, og hold da kæft hvor jeg nød hende, og jeg lagde også mærke til at hun indimellem sad og kiggede på min pik der igen begyndte at blive stiv, både fordi jeg så på hendes lækre nøgne krop, og fordi hun kiggede på min pik.

For fanden, hun er min datter, så det her er helt forkert, så jeg skyndt mig at krybe i soveposen for at skjule at min pik nu var helt vildt stiv. Desværre skete der det, at da jeg kravlede i soveposen med min ståpik og det blottede pikhoved gned mod soveposens glatte og bløde stof, så gik den på mig og jeg sprøjtede i min sovepose. Jeg lod som om jeg fik et hosteanfald for at skjule jeg fik orgasme.
Jeg gjorde et ihærdigt forsøg på at falde i søvn, men mine tvetydige tanker rumsterede så meget i mit hoved at det faldt mig svært. Samtidig med at jeg var monster flov over at tænde så vildt på min egen datter, lå jeg igen og blev småliderlig af at tænke på hende og hendes lækre krop.

Jeg lå længe og bare stirrede på hende med halvt lukkede øjne og lå og forestillede mig hun lå der nøgen, da jeg pludselig bemærker at hun bevæger sin højre arm lidt rytmisk, og på hendes stramme sovepose kan jeg tydeligt se hun har sin hånd mellem sine ben. Der går et lille stykke tid, og så er det begge hænderne der er nede i hendes trusser og jeg kan tydeligt fornemme hendes tunge åndedræt.

Jeg har nu igen fat i min pik der selv om den knap er dryppet af, igen er blevet totalt stiv og jeg har lidt svært ved at onanere dæmpet, men jeg vil ikke ødelægge det for hende ved at afsløre jeg er vågen og iagttager hende, selv om jeg faktisk ligge og onanere sammen med hende.

Hun intensiverer sine bevægelser, og trækker benene op under sig samtidig med at jeg hører hende viske ”sover du farmand”. Jeg lader som om jeg sover og siger ingen ting, og så endelig giver hun slip og lader orgasmen overtage hendes krop som sitrer og ryster og en masse småklynk strømmer ud af hendes mund. Det var så vildt og så frækt at jeg også kommer og for anden gang sprøjter i min sovepose, og kort efter falder vi begge i søvn, og står igen op sammen med fuglene, og igen, stadig ikke et ord om hvad der foregik i soveposerne i nat, vi lader begge som ingen ting og får igen i dag en fantastisk tur ud af det og får set en masse skønne områder og flere at de steder jeg har boet i mit liv. Vi bliver i området og vil overnatte i den samme shelter en nat mere, inden vi i morgen kører til Nordjylland og ser mit sidste bosted og en meget speciel teltplads.

Som i går aftes går vi ned i Nørreåen for at vaske os, og seancen fra i går gentager sig, at jeg begynder at få ståpik mens jeg vasker den, måske og især fordi jeg synes hun vasker sig noget grundigt i fissen denne aften, så jeg bliver lidt ekstra stiv og vender mig med ryggen mod hende for at skjule det. Det behøver du ikke gør far, jeg har jo set du har ståpik, og det er da helt i orden og naturligt nok, også selv om jeg er din Betina, så ”strit” du bare, så med ståpik går jeg sammen med hende op til shelterpladsen med armen omkring hende med min venstre arm, og går og småonanerer med den højre. Hun lader som om hun ikke ser det, men jeg kan tydeligt fornemme at hun skæver derned hver jeg ikke kigger på hende. Som i går sætter vi os for at lufttørre, og heller ikke i dag kan jeg få pikken til at falde til ro selv om jeg virkelig koncentrerer mig. Hun vender sig imod mig og sætter sig i skrædderstilling så jeg kan se lige op i hendes fisse der er helt blank af hendes safter.

Lov mig en ting farmand, du bliver siddende der hvor du sidder, og jeg bliver siddende hvor jeg sidder, og så må du gerne tage trykket så du ikke får lavet mere griseri i din sovepose, først blev jeg flov, men da jeg opdagede at hun stadig smilede sødt til mig, lovede jeg at blive på min plads og begyndte at onanere lidt stille og roligt og hun gik også i gang med begge sine hænder mellem lårene og skiftevis kælede for skamlæberne, klitten og fingerkneppede sig selv. Hold da nu kæft hvor det rykkede i mig for at komme over for at røre ved hende, men jeg havde jo lovet det så jeg var nødt til at holde det.

Flere gange måtte jeg holde pause for ikke at sprøjte, jeg ville jo gerne have hende med og i samme sekund jeg så og hørte den gik på hende og hun nærmest faldt sammen på shelterens bund gav jeg min pik de afgørende ryk og kom i en rigtig fed orgasme som sendte flere stråler at sperm i retning mod hende og noget af det ramte hendes ene ben. Vi sundede os et øjeblik og jeg rejste mig og gik over og gav hende et kram og et kys og fortalte hende hvor dejligt det havde været og hvor dejlig og smuk hun var. Hun kyssede mig igen og sagde bare ”tak farmand” og så var det sovetid igen.

Næste morgen sov vi længe, og da vi endelig vågnede, var det hele som det plejede at være, som om ingen ting var hændt, og dagen gik sin gang med en masse naturoplevelser, by oplevelser og møde med mennesker jeg havde kendt engang, og vi endte midt på dagen i Nordjylland på en adresse nær Vrå Højskole hvor jeg boede mens jeg arbejdede på højskolen

Midt på aftenen kørte vi i retning mod Sæby, for lige syd for Sæby ligger der en lille lejrplads i noget der heder Professorens Plantage, og lige netop den plads har jeg lyst til at vise hende, men jeg vil ikke fortælle hende hvorfor, før vi ligge i teltet og skal sove for sidste gang på vores tur.

Vi finder trods næste totalt mørke ret hurtigt pladsen, og også lige præcist det sted hvor jeg vil slå teltet op. Klokken er efterhånden blevet mange, så vi finder hurtigt ud af at komme til køjs så snart teltet er rejst. Vi bliver enige om at vi skal sove under dyne den nat, for det første er det blevet lidt koldt, og for det andet er min sovepose blevet lidt ulækker som Betina minded mig om. Vi havde kun en dyne og puttede os tæt sammen under den for at holde varmen.

Nu vil jeg altså høre hvorfor vi netop skulle ligge her siger hun så, og jeg går i gang med at fortælle hende, at det var lige nøjagtig her på denne plads, og lige her hvor teltet står, at hun blev skabt for ca. 21 år siden, den første overnatning sammen med hendes mor. Først blev hun lidt rørt over det og syntes det var meget romantisk at ligge lige på denne plads, men lidt efter konstaterede hun også at det faktisk var lidt frækt at vide jeg havde ligget der og bollet med hendes mor. Det grinede vi så lidt af og hun lagde sig i ske og gjorde sig klar til at falde i søvn.

Det uundgåelige sker, nemlig at jeg begynder at få fornemmelser af at ligger der og putte sammen med hende og især fordi min pik ligger placeret lige imellem hendes trussebeklædte baller, nu var det ikke kun teltet der var rejst. Hun forsøger at lade som ingen ting, men da jeg efterhånden er blevet helt stiv begynder hun at ligge lidt uroligt og kommer utilsigtet til at gnubbe sin røv mod min pik.

Min højre hånd der ligger på hendes mave begynder lidt søgende og forsigtigt at kærtegne hendes navle og langsom finder den op under hendes t-shirt og lægger sig blidt og blødt oven på hendes ene bryst, og da jeg mærker hendes vorte er helt stiv, begynder jeg at nulre den. Det går ikke det her farmand siger hun en enkelt gang, men alligevel lader hun mig gøre det, og skiftevis nulrer jeg begge vorterne og jeg hører tydeligt at hendes vejrtrækning har ændret sig og får hende til at vende sig imod mig i stedet for.

Jeg kigger hende dybt i øjnene inden jeg placerer min mund mod hendes og presser tungen ind mellem hendes læber. Vi kysser længe og lidenskabeligt og jeg får trukket hendes t-shirt så meget op at jeg kan kysse mig ned til hendes brystvorter som jeg kysser vildt og lidenskabeligt, jeg bidder også lidt kærligt i dem. Hun sitrer over hele kroppen mens hun et par gange får fremstammet, at det her må vi jo ikke. Nej siger jeg bare og fortsætter, nu med at kysser mig længere ned, først til navlen, og mens jeg kysser den, får jeg fat i hendes trusser med begge mine hænder, og med et snuptag trækker jeg dem af hende, og så er der adgang til den lækreste lille glatbarberede jomfrufisse.

Jeg leger længe med hendes fisse med tungen, rundt over det hele, uden at ramme klitoris eller skedeåbning, så hun til sidst er ved er blive vanvittig af liderlighed, hun pruster og stønne og siger flere gange, ja far, nej far det går ikke, og igen ja far, ja far, og da jeg føler jeg har pint hende længe nok stikker jeg en finger op i hende samtidig med at jeg suger hendes klitoris ind i min mund, og hun kvitterer straks med nærmest at skrige jaaaa faaaaaaarrrr mens hendes krop skiftevis spænder, slapper af og sitrer helt ukontrolleret mens hun forærer mig den dejligste orgasme lige i munden på mig.

Det tager nogen tid inden hun helt kommer til sig selv igen, men så vender hun sig til gengæld ryggen mod mig, igen i ske og siger at nu vil hun sove, men den går selvfølgelig ikke, for jeg har ikke fået orgasme endnu, så jeg får hende vendt om på ryggen igen og lægger mig hen over hende med pikke rettet lige mod hendes fisse, og hver gang hun vil til at sige at det her går virkelig ikke far kysser jeg hende så ordene slet ikke kommer ud af hendes mund, og jeg trænger ubesværet helt op i hende og knepper nogle få minutter inden jeg med et brøl og tømmer mig langt op i hende, og jeg mærker at hun får endnu en orgasme.

Nu kan vi sove hvisker jeg ind i øret på hende, og vi lægger os i ske igen og sover sådan lige til næste morgen. Heller ikke denne morgen snakker vi om hvad der skete om natten, det er som om det aldrig er hændt, og vi afslutter vores lille sommerferie med et overdådigt måltid på en lækker kro på vej hjem, og da vi endelig når hjemadressen siger hun til mig, at hvis jeg får planer om en lignende tur til næste sommer vil hun da gerne med, for jeg fik lært hende en masse dejlige ting på denne tur, og det kunne jo være hun kunne lære mere siger hun og kysser mig til farvel inden jeg kører hjem til mig selv.

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (59har stemt 4,37 af 5)