All inclusive med onkel og tante

analsexVi børn inviterede til firkant inde på vores værelse: Far bollede Olga i enden, mens hun tissede

ADVARSEL: Incest

Forfatter: SWO

Mit navn er Line, jeg er 14 år gammel og er konfirmeret. Min bror Manfred er 15 år gammel. Vores onkel og tante havde inviteret os på all inclusive ferie på et dejligt hotel på Lanzarote sammen med vores fætter Ask og kusine Dyveke.

Vi skulle flyve i ca. 4,5 time, og da vi ankom til hotellet, fik vi børn et værelse til fire personer, mens onkel Stig og tante Olga fik et dobbeltværelse. Vi fik et armbånd og fik at vide, at de drikkevarer der var i minibaren, også hørte med i all inclusive, og så gik vi hen i restauranten og spiste frokost.

Vores værelse var rigtig flot med to sæt dobbeltsenge, hvor Ask og jeg delte den ene, mens Manfred og Dyveke delte den anden. I badeværelset var der to håndvaske og en bidet ved siden af toilettet. Det var dejlig varmt på værelset, så vi fire smed tøjet og lagde os på sengen; både Dyveke og jeg har glat fisse. Ask dristede sig til at rave mig i skridtet og slikke min fisse, mens Dyveke suttede Manfreds pik. Lidt efter gik Dyveke og jeg ud i badeværelset og satte os til at tisse i hver vores håndvask, og så kom Ask og Manfred og slikkede os.

Hotellets have var noget af det flotteste, man kunne tænke sig: Palmer, blomster, store poolarealer med ligger, som man kunne slikke sol på. Om aftenen spiste vi lækker mad i restauranten, og så hyggede vi os på terrassen, hvor der var musikoptræden.

Vi trak os tilbage til vores værelse, hvor vi drak lidt fra minibaren, og derefter lå Ask og jeg i en 69’er, hvor han stønnede sin orgasme ud i munden på mig, mens jeg tissede i munden på ham. Dyveke suttede pik på Manfred, mens hun tissede i bideten, og Manfred holdt en hånd under hendes fisse og slikkede hende ren.

Næste morgen vækkede jeg Ask ved at ride ham, og han kvitterede med at slikke min fisse; da jeg bagefter gik ud i badeværelset, tog jeg hans pik i munden og tissede mellem toilettet og bideten, og Manfred stak sin pik ind i enden på Dyveke og fingerkneppede hende, til hun tissede ud på hans hænder og gulvet. Efter morgenmaden lagde vi os ved poolen med noget at drikke og nød den varme sol. Efter frokost tog vi en tur ind til en af byerne og så os omkring der, der fandt vi en strand, hvor nøgenbadning var tilladt. Om aftenen sad vi alle seks i baren og nød en kop kaffe og en øl.

Da vi var kommet tilbage til vores værelse, sagde Ask: “Hvad siger I til en firkant, venner?” Det syntes vi, var en god idé, så Ask stak sin pik ind i min ende, og jeg slikkede Dyvekes fisse, mens jeg tissede, og Manfred havde sin pik oppe i enden på Dyveke, så slikkede Dyveke min fisse og tissede, og til sidst førte Ask og Manfred deres pikke op i vores fisser.

Vi nød de næste dage med udflugter og lækker mad, og den sidste aften inden vi skulle hjem, stod den på to trekanter inde hos Stig og Olga: Stig stak sin pik ind i enden på mig, der tissede mens jeg suttede Asks pik, og Olga slikkede Manfred i enden, mens hun tissede; Dyveke tissede og suttede Manfreds pik. Bagefter slikkede Ask min fisse ren, Manfred slikkede Olgas fisse, mens Stig slikkede Dyvekes.
Dagen efter skulle vi flyve hjem igen.

Så inviterede vores forældre onkel og tante samt Ask og Dyveke på ferie, det blev også en all inclusive ferie, denne gang på et lækkert hotel i Antalya i Tyrkiet. Igen fik vi børn et firemandsværelse, og de voksne fik to dobbeltværelser. På vores værelse lå Ask og gned sin pik, mens han slikkede min fisse, til jeg tissede en kraftig stråle i munden på ham, hvorefter han sagde: “Kære kusine, hvor smager dit pigetis dog dejligt!” Jeg kvitterede med at sutte hans pik. Manfred satte sig ind over Dyveke, så hun kunne sutte hans pik, og han fingerkneppede, til hun begyndte at tisse, hvorefter han stak sin pik ind i hendes tisvåde fisse og slikkede hende.
Vi tog ind til Antalya by og så os omkring der, dagen efter tog vi til Alanya og nød en times sejltur for 180 lire for os alle sammen.

Vi børn inviterede til firkant inde på vores værelse: Far bollede Olga i enden, mens hun tissede og slikkede min fisse, og jeg havde Stigs pik i enden. Så tissede jeg og slikkede Olgas fisse. Ask bollede mor i enden, hun fik slikket fisse af Dyveke, der tissede med Manfreds pik i enden, bagefter slikkede mor Dyvekes fisse og tissede. At holde ferie med all inclusive er fantastisk, man kan drikke og spise så meget, man har lyst til uden begrænsning.

Den sidste morgen sad Dyveke og jeg ude på altanen og tissede, mens vi suttede pik på Ask og Manfred. Manfred og jeg dyrker ofte søskende-sex med hinanden derhjemme; jeg elsker at sutte hans pik, mens jeg tisser, og jeg nyder at få slikket fisse, især efter jeg har tisset.

Nogle gange er vores forældre også med i det, og vi laver tit firkanter derhjemme, hvor Manfred eller far boller mig i enden, mens jeg tisser og slikker mors fisse, mens hun har enten Manfreds eller fars pik i enden.

Nogle gange har Manfred og jeg venner og veninder på besøg, og der bliver også dyrket lidt af hvert. Selv har jeg en meget sød veninde, der hedder Ida, og vi kan godt finde på at lave pigesex, hvor vi slikker hinandens fisser. En dag hvor Manfred var henne hos en kammerat, var Ida på besøg hos mig, og hun slikkede min fisse, mens hun tissede, så lå vi i en 69’er med Ida nederst, og jeg slikkede hendes fisse, mens jeg tissede i munden på hende.
Manfred er den sødeste bror, man kan tænke sig, og han holder også utrolig meget af mig. Når vi laver sjov med hinanden, siger jeg gerne: “Går det godt, bror Snus?”, så svarer han: “Det gør det, hvad med dig, søster Lagkage?” Vi elsker det!

Nu har jeg ikke mere at fortælle, men jeg kan varmt anbefale all inclusive ferie!

Giv feedback:

Giv stjerner: - Skriv en kommentar
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (37har stemt 2,68 af 5)

Send kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

sexlegetøj til mænd diskret fisse vagina fleshlight