Utro på ferien i Indien 2

vi tog hans pik i munden sammen, han sprøjtede og vi slikkede hans sperm i os

Forfatter: Stranden
Læs forrige afsnit

Efter de skønne dage i Dehli skulle vi nu videre på vores dejlige ferie, vi kørte til lufthavnen i en Taxi for at flyve til Goa.

I lufthavnen skulle vi igennem Security hvor der var utroligt mange mennesker, det tog en irriterende lang tid, vagterne her var utroligt grundige.

Michael kom relativt hurtigt igennem der hvor han stod, men jeg blev standset da scanneren sagde pip,

Security vagten som næsten klædte mig af med øjnene smillede og bad mig stå stille med let spredte ben og armene oppe over hovedet, han bevægede hånd skanneren op af min krop men den blev ved med at lyse og pippe, har du metal på dig spurgte han, nej intet svarede jeg og gav ham et lidt frækt smil.

Jeg havde helt glemt at jeg havde taget min lille klit piercing på i morges, det var et stykke tid siden jeg havde gået med den, det var nødvendigt at tage den på en gang i mellem ellers kunne den ikke bruges .

Vi bliver desværre nødt til at checke dig, nå nå hvad skal du checke svarede jeg og spillede lidt op til ham med et lille smil, han kiggede og sagde bare følg venligst med mig.

Jeg fulgte efter ham til et lille lokale hvor han bad mig om at lægge alt mit tøj undtagen mine trusser, imens ville han hente en kvindelig vagt som skulle visitere mig.
Jeg tog mit tøj af og stod nu kun i min gennemsigtige G streng samt mine højhælede sko.
Døren gik op og ind kom vagten, desværre er der ingen kvindelige vagter ledige lige nu sagde han mens jeg dækkede min krop med tøjet.

Jeg må bede dig om at stille dig midt på gulvet med let spredte ben og armene oppe over hovedet sagde han mens han låste døren så en rød lampe lyste på væggen.

Der var ikke andet at gøre, det her skulle bare overstås, jeg lagde mit tøj og stillede mig i den position han bad om og lod som ingenting.

Vagten var ca. 30 år og indfødt Inder, han kom nu tættere på med en lille scanner som han bevægede langsomt hen over mine bryster flere gange, han havde fået sved på panden, nu var det min G streng som han skannede og nu pippede den.

Han kiggede på mig og smilte lidt, jeg kan se der sidder en lille metal genstand på din G streng, det må være det der udløser alarmen.

Han tog nu fat i min G streng og trak den helt af, jeg stod splitter nøgen med spredte ben og min glatte fisse hvor det var tydeligt at se den lille piercing der sad i min klit, mine skamlæber var begyndt at svulme op samtidig med at min fisse åbnede sig, hans fingre rørte ved min fisse , hans smilte frækt til mig mens han åbnede min fisse helt så klitten kom mere frem, nu stak han en finger op for at mærke om der var mere, jeg stønnede og min fisse blev mere våd mens han trak fingrene frem og tilbage og finger kneppede mig.

Nu du skal ligge dig hen over det bord der står der sagde han på en kommanderende facon.
Jeg turde ikke andet, spred dine ben sagde han, jeg lå hen over bordet med spredte ben, min fisse og min røv var helt blottet, jeg kunne mærke en finger i min røv, jeg stønnede højt, det var på en eller anden måde dejligt, min fisse blev mere og mere våd.

Han trak fingeren ud, jeg tænkte nu var han færdig, men nej, jeg prøvede at rejse mig men fik et par klask i min røv, så jeg lagde mig igen.

Jeg kunne nu mærke hans fingrer i min fisse , det var bare så frækt og dejligt, jeg kunne høre han knappede sine bukser op, han stak sin pik op i mig og begyndte at kneppe mig, jeg var lidt bange men var også blevet liderlig af det der skete, min fisse blev kneppet og den blev endnu mere våd.

Nå du kan jo lide det sagde han, ja det er dejligt stønnede jeg , knep mig hårdt , jeg kommer nu skreg jeg og fik en lækker orgasme, han stødte sin pik hårdt i mig og nu kunne jeg mærke at han var ved at komme, han trak pikken ud og sprøjtede mig op af ryggen og på min røv.
Historien fortsætter under reklamen

Slik den ren kommanderede han, jeg tog hans store sorte pik i munden tømte den mens jeg masserede hans nosser , jeg slikkede den helt ren, han smagte dejligt af mand og sperm.

Tak, nu må du godt kan tage dit tøj på sagde han, mens han ordnede sit tøj og hurtigt forlod lokalet, jeg var lettet men undrede mig også over at jeg kunne lide det der lige var sket, det havde tændt mig helt vildt, min fisse var stadig dejlig våd og jeg havde jo selv spillet lidt op til ham .

Jeg tænke på hvad der var sket med mig på ferien, om hvordan jeg havde udlevet nogle fantasier til virkelighed, var jeg billig eller var det bare tilfældigt det skete, jeg har nærmest altid før været utilnærmelig selv over for Michael.
Men jeg fortryder intet, det var godt jeg fulgte mine lyster og det var dejligt at udleve dem.

Jeg skyndte mig at tage mit tøj på, forlod lokalet og fandt hurtigt Michael.

Hvor blev du af spurgte han, det var bare et ekstra lille check svarede jeg mens jeg tænkte på den lille striptease oplevelse som jeg lige havde været igennem.

Vi ankom til Goa nogle timer senere, det var fantastisk, vi blev kørt til vores skønne Hotel som bestod af små eksklusive strandhytter helt ned til det blå hav .

Strandhytterne indeholdt 2 værelser, et stor badeværelse og en lille ugenert pool.
Der var ca. 50 meter ned til sandstranden med palmer og med helt rent vand .
Der var ca. 20 strandhytter med ca.50 m imellem, så vi var helt ugenerte.

Der var en meget lækker restaurant der hørte med til Hotellet, ellers var der room service, døgnet rundt.

Massage, fitness, tennis og meget andet hørte også til det hele.

Efter den dejlige oplevelse i Dehli, skulle vi nusse og pleje hinanden i 8 dage, jeg fortalte ikke Michael om mit liderlige besøg i tøj forretningen eller det der skete i Security , det var min hemmelighed og min personlige dejlige oplevelse.

Den første dag var vi os selv, læste, elskede, badede og spiste godt.

Næste dag sagde Michael, at han havde bestilt massage til os begge på den lille klinik der hørte til Hotellet, det lyder rigtigt lækkert svarede jeg.

Vi gik over til klinikken og blev overraskende modtaget af en yndig og flot Thai kvinde som bad os om at følge med, vi kom ind i et meget smukt rum med dæmpet musik og en erotisk duft, her kan I klæde om og her er et håndklæde til jer hver.

Nu kom der en kvinde og en mand ind, de var heller ikke Indere men Thaier, de bad os om at lægge os op på hver sin briks, vi havde begge vores undertøj på, hvis I skal have olie massage skal I intet have på sagde kvinden, vi dækker jer med håndklædet.

Vi tog undertøjet af, tog håndklædet om kroppen og lagde os på hver sin briks.

Kvinden som var lille og meget smuk var iført en bikini, tog sig af Michael, manden som var i bar overkrop og meget muskuløs skulle massere mig.

Jeg lagde mig på maven, min massør tog nu forsigtigt mit håndklæde ned så det kun dækkede min røv, jeg kiggede over på Michael som lå ca. 3m fra mig, hans massøse havde gjort det samme ved ham.

Massøren startede nu med at komme en velduftende olie på min ryg og startede massagen.

Det var skønt at få løsnet kroppen op efter flyve turen, han var dygtig , havde stærke varme hænder, han nærmede sig nu min røv, undskyld men må jeg tage håndklæder væk , spurgte han, jeg så over på Michael som nu fik masseret sin røv, ok så kan jeg også tænke jeg,
Ja det er ok svarede jeg ham.

Han masserede nu min røv begge baller fik en dejlig tur, jeg kunne mærke at jeg blev våd i min fisse det var bare så skønt at mærke hans fingre som kom nærmede og nærmere min stjerne, han stak forsigtigt en finger ind i min røv og masserede mit hul, det var dejligt, min fisse var nu drivende våd.

Nu skal du vende dig om sagde han forsigtigt, jeg vendte mig om på ryggen men kiggede lige over på Michael som allerede lå på ryggen, jeg kunne se at hans pik var meget stiv.

Jeg lå nu helt nøgen foran min dygtige massør, min fisse var våd og opsvulmet, massøren startede med mine bryster, bryst vorterne blev stive under hans behandling.

Nu spredte han mine ben og masserede mine lår og ben, han nåede op til min fisse, han spredte mine skamlæber selvom jeg allerede var helt åben, han masserede min klit så dejligt at min orgasme kom meget hurtigt og voldsomt, nu stak han sine fingre ind i fissen og ramte mit G punkt, jeg skreg min orgasme ud en gang til.

Jeg kiggede på Michael som fik suttet sin pik, af en nu helt nøgen massøse, mens han legede med hendes lille veltrimmede fisse.

Jeg blev nu trukket helt hen til kanten af briksen så mine ben fra knæet og ned hang ned fra briksen, mine ben blev spredt og nu kunne jeg mærke en varm tunge slikke min fisse blidt og lækkert, jeg kom endnu engang i en dejlig orgasme.

Massøsen gav et blowjob til Michael, han kiggede på mig , blinkede mens han smilte og stønnede, jeg smilte til ham mens hun suttede hans dejlige pik.

Jeg kunne se at han var ved at komme, han trak sig ud og sprøjtede hende på brysterne.

Vi takkede for den gode og dejlige massage, betalte dem og gik hjem til vores strandhytte.
Det var dejligt Michael, tak, jeg er så glad for dig og vores nye dejlige sex liv, i lige måde Anna
det er dejligt at vi kan udleve vores fantasier uden jalousi.

På anden dagen mødte vi vores naboer på stranden, det var et svensk par, kvinden hed Cecilie, hun var en meget smuk og lækker kvinde på 30 år der arbejdede i modebranchen, hun var meget velskabt, ca. 177 høj slank, flotte faste bryster, en dejlig røv, langt mørkt hår og store brune øjne.

Jeg spurgte Michael om hun så bedre ud end mig, nej sagde han I ser begge fantastiske ud Anna.

Manden hed Johan, han var noget ældre 49år, men med en flot udstråling, Johan var direktør i et stort multinationalt firma i Sverige.

Vi sludrede med dem og havde det rigtig sjovt og drak nogle dejlige drinks sammen til langt ud på natten, de var meget tiltalende og ikke mindst sexede begge to.

Dagen efter lå jeg og solede mig, ved vores lille private ugenerte pool, jeg lå helt nøgen på ryggen med let spredte ben, varmen gjorde mig liderlig og min glatte fisse var våd.

Anne jeg har bestilt en kold flaske rosévin , kaldte Michael , det lyder dejligt svarede jeg og rejste mig lidt op på solsengen, foran mig så der stod en mand i bar overkrop og hvide shorts og kiggede, det var Rahul som var en tjener fra restauranten.

Jeg var fortabt og kunne ikke gøre noget , det ville have været for pinligt.
Han hilste pænt og satte sig på hug lige ud for min fisse mens han skænkede et glas til mig, han kiggede på mine bryster og på min fisse mens han smilede.

Værsgo madame, han var omkring 25 år muskuløs, flot og lækker, tusinde tak sagde jeg uden at forsøge at dække mig til.

Han gik igen og Michael satte sig, nå sagde han, jeg så godt hvordan han kiggede på din krop, han kunne vist godt tænke sig at give dig en ordenlig tur, jeg grinte, nej hold op det var ikke pænt af dig at lade ham se mig i denne situation men jeg tror godt han kunne lide min krop, grinte jeg.

Det bankede på døren jeg skyndte mig at få min bikini på, Michael åbnede, det var Johan der fortalte at han skulle være væk et par dage, det var desværre noget forretning i Delhi som han skulle have på plads.

Hvis Cecilie vil kan hun komme her i aften så kan vi spise sammen , så er hun ikke helt alene sagde jeg , tak Anna hvor er I søde, jeg siger det til hende så bliver hun sikkert glad.

Det er helt fint Michael, vi bestiller noget lækkert mad og Champagne.
Jeg gjorde alt klart til en hyggelig aften sammen med Cecilie, tog et lille bad hvor jeg barberede min fisse helt glat, smurte min krop ind i en lækker creme.

Michael havde bestilt lækkert mad, hummer, og andet godt fra havet og ikke mindst Champagne .

Kl. 19.00 bankede det på døren, Michael åbnede og Rahul kom ind sammen med en anden tjener med maden, han kiggede på mig med et lille smil og rettede det hele an.

Lidt efter kom Cecilie, hun havde en strandkjole på der dækkede hendes flotte bryster meget lidt, jeg kunne skimte at hun havde nogle minimale bikini trusserne inden under strandkjolen.
Vi spiste den dejlige mad hyggede os, grinte og drak en masse Champagne.

Samtalen kom ind på sex , Cecilie kunne fortælle at hun elskede frække overraskelser fra Johan, og hun også overraskede ham med en fræk sms en gang imellem, hvad sender du så Cecilie spurgte Michael og grinte lidt frækt, sidst sendte jeg et billede af min nybarberede fisse, han blev meget glad for billedet, grinte hun.

Vi var alle i en løftet stemning, Cecilie foreslog at vi skulle hoppe i dem private pool, det er en rigtig god ide, sagde vil alle og grinte.

Vi lagde vores tøj, Cecilie havde ikke nogen bikini top på så jeg var solidarisk og smed også toppen, hendes bryster var flotte, store og faste, lige som mine, brystvorterne var lidt mørkere, små og stive.

Vi hoppede i alle tre, jeg kunne se Michael var lidt opstemt på bulen i badebukserne, vi hyggede os alle tre og drak mere champagne.

Vi gik op af poolen, hvor kan vi skylle os spurgte Cecilie, der en bruser her svarede jeg , åh ja sagde hun og tog sine små trusser af for at skylle sig under bruseren, jeg så hendes fisse var næsten helt glat, kun en lille smule hår formet som et hjerte lige over fissen.

Jeg smed også min trusser og stillede mig tæt ind til med hende, Michael kom nu med en ny flaske og så de to nøgne kvinder stå under bruseren.

Han stillede hvad han havde i hånden og tog sine badebukser af, hans pik var helt stiv, han kom over til os, vi grinte.

Skal vi ikke barbere den lille tot af din fisse sagde han til Cecilie, jo det må du da godt Michael , han hentede sin skraber, lagde sig på knæ og barberede hendes fisse helt glat, så tog han lidt vand og nussede fissen meget grundigt, Cecilie stønnede da Michael stak en finger op i fissen.

Du er rigtig nok godt opstemt sagde jeg til ham, hvad skal gøre svarede han, jeg tog fat om hans stive pik, gned lidt på den, Cecilie grinte, så hun flyttede min hånd bukkede sig ned og begyndte at sutte Michaels pik.

Cecilie suttede ham rigtig godt, jeg blev lidt jalous men det havde jeg jo absolut ingen grund til, nu ville jeg gerne deltage, gik hen bag Cecilie og bukkede mig ned, jeg fandt hendes glatte fisse og begyndte at slikke hende, hun var sindssyg lækker, min tunge arbejdede i hele fissen mens min hånd gned på hendes opsvulmede klit.

Hun kom nu i en orgasme mens hun havde Michaels pik i munden, jeg rejste mig, Michael nu skal kneppe os sagde jeg .

Vi lagde os på et stort tæppe, begge to med spredte ben, Michael startede med at kneppe Cecilie vildt , hun skreg af vellyst, jeg lå bag ham og legede med hans store nosser mens han kneppede hende.

Jeg gik op til hendes ansigt satte mig på skrævs over hendes ansigt så hun kunne slikke min liderlige fisse, åh det var skønt at mærke hendes tunge i min våde fisse mens Michael kneppede hende.

Cecilie og jeg lavede nu en doggy ved siden af hinanden så Michael skiftede fra den en fisse til den anden.

to piger sutter pik porno totalsexVi skreg begge to af velvære og til sidst kunne vi mærke at han var ved at komme, vi vendte os om og tog hans pik i munden sammen, han sprøjtede og vi slikkede hans sperm i os.

Vi gik alle tre i seng og faldt i søvn helt nøgne i hinandens arme.

Næste morgen spiste vi morgenmad sammen, grinte lidt over vores vilde aften, Cecilie sagde det var en dejlig oplevelse men hun bad os om at holde det for os selv, naturligvis sagde vi.
Johan kommer sikkert i aften, så måske ses vi.
Vi fik begge et knus og så gik hun.

Tak sagde Michael til mig, jeg tror jeg skylder dig en tjeneste en anden gang, det gjorde han bestemt ikke men det viste han jo ikke.

Resten af dagen slappede vi af, læste og badede i havet.

Kl. 19.00 kom Rahul med vores bestilte mad og en flaske rosévin, Michael tog imod og fulgte Rahul ud, gav ham nogle drikkepenge og sludrede lidt med ham.

Hvad talte i om spurgte jeg, ikke noget af betydning, bortset fra at han godt kan lide dig, jeg tror ikke han kan glemme det syn han fik da du lå nøgen og solede dig grinte Michael.

Jeg har på fornemmelsen at du godt kan lide at vise mig frem og se mig med andre mænd, det tænder dig, har jeg ret Michael.

Ja, det har du, det var hyggeligt her og på Hotellet i Dehli svarede Michael, jeg tænder også på det vi har gjort sammen her i Indien Michael svarede jeg, det må ikke stoppe med det.

Her er jeg ikke den kloge advokat med styr på det hele , her udlever vi vore fælles fantasier og det er dejligt.

Vi spiste og hyggede os, Michael foreslog vi skulle gå en tur på stranden og nyde det varme vejr.

Du skal tage din gennemsigtige kjole på som du købte i Dehli, ikke andet.
Det kan jeg ikke, tænk hvis vi møder nogen, der er næsten ikke nogen på stranden nu svarede Michael.

Ok sagde jeg og skiftede, jeg så mig i spejlet den var rigtig fræk fordi var helt gennemsigtig, Michael kiggede og knappede den helt op, nu var jeg faktisk helt nøgen.

Kom så går vi, vi gik langs vandet, der var fuldmåne så vi kunne tydeligt se alt, vi mødte ikke nogen, det var jeg glad for men inderst inde havde jeg lyst til at gøre Michael rigtig glad og vise mig frem for andre mænd.

Michael skal jeg tage kjolen helt af, vil du gerne Anna , ja, jeg tog den helt af og var nu helt nøgen, Michael gav mig et stort kys, du er skøn Anna.

Vi kom nu tæt på nogle palmer, og pludselig kom der nogen imod os, jeg kunne se det var to mænd, de kom tættere på, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, nu var de 3 meter fra os og jeg kunne se den ene var Rahul.

De stoppede op og sagde godaften, hilste på Michael mens de kiggede på mig begge to, de rykkede nærmere, Michael sagde ingenting men nikkede bare til dem .

De var nu helt tæt på mig , jeg stod helt nøgen, Michael smilede til mig sagde til Rahul at han skulle kneppe mig .

De tog begge to deres shorts af og stod der med stive pikke, Rahul kom hen til mig , jeg kunne mærke hans store stive pik på mit lår, jeg stønnede og min fisse åbnede sig , han løftede mig op på sine hofter så hans pik gled let ind i min våde fisse, den var så dejlig og fyldte mig helt ud.

Den anden lagde sig bag mig på knæ og slikkede og legede med min røv mens Rahul kneppede mig, det var for vildt.

Rahul begyndte at stønne og nu kom han, ja fyld min fisse med din sperm skreg jeg og det gjorde han, det løb ud af fissen da han satte mine fødder i sandet, hans ven stod med sin stive pik, jeg gik ned i knæ og suttede hans pik til han kom i min mund og jeg slugte det hele.

Jeg rejste mig og takkede dem begge med et varmt kys, de smilede og gik.

Jeg kunne ikke tage kjolen på nu , så jeg gik ud i vandet og fik skyllet spermen ud af fissen.

Mens jeg tog kjolen på sagde Michael at han indrømmede at han havde aftalt det med Rahul,
jeg smilede og sagde tak det var også en oplevelse at blive kneppet af ham.

Vi nærmede os vores strandhytte og kunne se der var to mennesker der kom imod os.

Det var Cecilie og Johan der kom os i møde, hej sagde de begge, har i lyst til en lille drink, ja tak sagde Michael.

Vi kom ind i deres strandhytte, Johan kiggede på mig, du er jo næsten helt nøgen Anna, ja sagde jeg og tog så kjolen helt af, Johan grinede og kiggede på min dejlige krop, du er smuk og dejlig fræk, flotte bryster og en dejlig glat fisse .

Når Anna gør det kan jeg også sagde Cecilie og smed alt sit tøj og grinede, se min fisse den er også glat nu, Johan grinte.

Vi stod nu helt nøgne foran vores mænd, vi gik tæt på hinanden og begyndte at tunge kysse.
Vi lagde os på tæppet og slikkede hinanden til vi begge fik orgasme, Michael og Johan sad i sofaen og så på mens de gned på deres stive pikke.

Vi lagde os på knæ foran dem og begyndte at sutte dem, Johan havde en meget stor pik og mens jeg suttede den legede han med min drivvåde fisse, Michael legede ligeledes med Cecilies skønne fisse som jeg lige havde slikket, det var en fantastisk liderlig oplevelse som jeg aldrig glemmer.

Johan tog Cecilie med ind i deres soveværelse, Michael og jeg gik hjem til vores strandhytte helt nøgne og kneppede det meste af natten.

Ferien var gået, nu skulle vi nu rejse hjem, vi sagde farvel til vores venner og Rahul og kørte med taxi til lufthavnen.

Da vi sad i flyet på vej til København, kom jeg i tanke om kjolen, shit jeg glemte den hos Johan og Cecilie.

Pyt sagde Michael , vi gør det om til næste år, så kan du købe en ny magen til i den samme forretning.

Jeg grinte indvendigt for mig selv og så det allerede for mig, jeg glædede mig allerede til en ny tur.

Tilbage i København på mit fine Advokat kontor sad jeg nu tækkelig klædt og klar til en præsentation overfor vores aktionærer, jeg tænkte fjorten dage tilbage, hvor jeg gik nøgen på en strand og blev kneppet af en smuk tjener, det skulle mine tilhørere lige vide.

Dagen efter ringede Cecilie, vil i med en tur til Caribien Anna , spurgte hun, ja svarede jeg med det samme men husk lige at tage min frække kjole med.

Læs næste afsnit

GIV STJERNER:
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (68 har stemt 4,44 af 5)