To søstre fortæller

Rie satte sig på kanten af Pias seng og tissede i munden på Molly, der tissede ud på gulvet

Forfatter: SWO

Mit navn er Molly, og i denne historie vil min søster, Tina, og jeg fortælle lidt om os selv og vores familie. Vi er begge nået dertil i vores liv, at vi ikke bor hjemme mere, men er flyttet i hver vores lejlighed i hhv. Valby og Vanløse. Vores forældre bor i Hellerup i det hus, hvor Tina og jeg er opvokset i.

Inden jeg overlader ordet til Tina, må jeg lige fortælle, at jeg er 30 år, har sort hår og en altid glat fisse, som jeg nyder at lege med. Til daglig arbejder jeg som bogholder i et firma, som sælger og producerer møbler. Privat er jeg meget liderlig og tisser, hvor jeg har lyst, og hverken Tina eller jeg er blufærdige. Nu må Tina gerne tage over.

Så overtager jeg, Tina, fortællingen. Jeg er 28 år og bor i Vanløse, så er jeg lyshåret og har lige som Molly en glat fisse. I dagligdagen arbejder jeg som sekretær for en gymnasie-rektor, og privat er jeg lige så liderlig som Molly. Hun og jeg ses jævnligt på skift hos hinanden, og selvom vi er søstre, nyder vi at have sex med hinanden. Lige som Molly tisser jeg, hvor jeg har lyst derhjemme, og når hun og jeg er i byen, hvilket vi er ofte uden at overdrive, går vi aldrig hjem derfra uden først at have fundet et godt sted at tisse.

Både Molly og jeg har et par dildoer derhjemme, og de bliver brugt flittigt. Når hun er hos mig, tisser jeg på en af dem og stikker den op i hendes fisse, og hun giver mig samme tur. Når jeg er hos hende, tisser hun, mens hun stikker en dildo op i enden på mig eller op i min fisse, og så slikker hun min fisse, til jeg pisser i munden på hende, vi elsker smagen af hinandens pigetis. Nu vil Molly fortælle igen.

Tina og jeg var i byen for nylig for at more os lidt. Vi tog ind på et par barer og skiftedes til at betale, og som Tina siger, tager vi aldrig fra byen om natten uden først at finde et sted at tisse. Vi er ligeglade med, om folk ser os eller ej, dog sætter vi os ikke til at tisse midt på Rådhuspladsen eller andre alt for synlige steder. Da vi forlod den sidste bar, gik vi i retning af Nørreport for at tage metroen til Vanløse, hvor Tina bor, og mens vi gik, sagde Tina: “Du, jeg skal lige pisse, hvad med dig?” Jeg svarede, at det skulle jeg også, så henne ved Rundetårn satte vi os til at tisse mellem cyklerne. Da vi stod af metroen og gik hen i retning af, hvor Tina bor, skulle vi begge to pisse igen, så da vi passerede en portåbning, gik vi derind og satte os til at tisse. Oppe i Tinas lejlighed smed vi tøjet og slikkede hinandens fisser, og næste morgen tissede jeg, mens jeg børstede tænder, og Tina stak en dildo i enden på mig og tissede. Vi spiste morgenmad i nøgen tilstand, og bagefter tog jeg hjem til mig selv.

En af mine dildoer er vibrerende, og den bruger jeg ofte, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg gør det, at jeg stikker den op i min fisse, bagefter tager jeg den i munden og begynder at tisse. Så må Tina gerne fortælle igen.

Tak, Molly. En af mine dildoer har sugekop, så når jeg er hjemme hos mig selv, stiller jeg den på gulvet og rider den, som var det en rigtig pik. Så tisser jeg lidt på den og tager den i munden, mens jeg fortsætter med at tisse. En anden gang da Molly og jeg var i byen, havde vi også fået en del at drikke, og da vi var på vej hjem til hende, gik vi hen til den restaurant, som ligger på hjørnet af Fiolstræde og Rosengården, og der satte vi os til at tisse. Et par gutter kom forbi, og den ene sagde: “Tør I godt det?” Molly sagde: “Ja, de fleste har da været på Roskilde festival!” Oppe i Mollys lejlighed smed vi tøjet og drak en enkelt øl, og så satte jeg mig i hug på kanten af hendes seng, hvor hun slikkede min fisse og tissede ud på gulvet, da jeg tissede i munden på hende. Næste morgen slikkede jeg hendes fisse, og vi spiste morgenmad i nøgen tilstand.

Vi har to fætre, en på vores mors side og en på vores fars side. De hedder Nick og Poul og er 5-6 år ældre end Molly og mig. Poul er søn af farbror Ebbe og tante Olga, mens Nick er søn af moster Jonna og onkel Henrik. Molly og jeg tog på ferie med Nick og Poul, og det vil Molly nu fortælle om.

Tak, søster. Vores fætter Nick er den eneste, der har egen bil og kørekort, så han tog os andre med en tur til Spanien. Tina sov hos mig, og vi lå og hyggede os med at lege med hinandens fisser. Næste morgen gik vi i bad og tissede stående, hvorefter vi slukkede hinanden rene, og så tog vi tøj på. Så hørte vi et dyt, og Nick holdt parat. Poul sad på passagersædet, og vi blev enige om, at vi skulle skiftes til at sidde der. “Nå, tøser, et I klar til en hyggelig fætter-/kusine-fest?”, spurgte Nick, da vi satte os ind i bilen. Tina svarede, at det var vi. Vi spiste frokost på færgen og købte ind i bordershoppen, så vi havde lidt lækkert at hygge os med. Nick sagde, at vi skulle overnatte halvvejs gennem Tyskland, og vi holdt et par pauser undervejs, først en kaffepause, hvor Tina og jeg efter at have drukket kaffen gik hen for at tisse i græsset bag nogle træer, og senere holdt vi en frokostpause på en rasteplads. Så ankom vi til det hotel, vi skulle overnatte på, og der fik vi et værelse til fire personer med to flotte dobbeltsenge, så jeg tog den ene med Poul, og Tina tog den anden med Nick. Da vi havde indkvarteret os, gik vi ned i restauranten for at få lidt aftensmad, og derefter tog vi os en lille én i nøgen tilstand. Jeg tog Pouls pik i munden, mens han stak en finger op i min fisse, og Nick stak sin pik op i enden på Tina og fingerkneppede hendes fisse. Næste morgen børstede jeg tænder og tissede med Pouls pik i enden, mens Tina tissede foran toilettet med Nicks pik i munden. Bagefter stak vores fætre pikken op i vores tisvåde fisser. Vi gik til morgenmad og betalte derefter for opholdet, og så kørte vi videre mod Frankrig. Nu var det Tinas tur til at sidde på passagersædet, og jeg sad ved siden af Poul bagi. Mens vi kørte, blev jeg næsten overmandet af liderlighed, så jeg knappede Pouls bukser op og tog hans pik frem, mens han knappede mine bukser op og trak både dem og mine trusser ned, hvorefter han stak en finger op i min fisse, mens jeg gned hans pik. Mens han kiggede i bakspejlet, sagde Nick: “Der er vist nogen, der hygger sig?” Poul og jeg grinede, og Tina sagde: “Kan vi lige standse ved den førstkommende parkeringsplads? For jeg skal sådan pisse!” Nick sagde: “Der er en om ca. 500 meter, så holder jeg ind der.” Ganske rigtigt, 500 meter længere fremme var der en lille parkeringsplads, og der var ingen andre biler.

Det gik op for mig, at jeg også skulle tisse, så stadig mens jeg havde bukserne om anklerne, tog jeg Pouls pik i munden og satte mig til at tisse. Tina nåede lige at trække ned og tage Nicks pik i munden, inden hun tissede vandfald. Nick slikkede hendes fisse, mens Poul slikkede min, og så kørte vi videre i et par timer, hvorefter vi kørte ind i Frankrig og holdt en længere frokostpause. Derefter kørte vi videre mod næste hotel, hvor vi skulle overnatte, og også der fik vi et værelse til fire personer, men med fire enkelte senge denne gang. På værelset tog vi en øl i nøgen tilstand, og jeg satte mig på skødet af Poul, sådan at jeg havde hans pik i enden, imens satte Tina sig på skødet af Nick, sådan at hun havde hans pik oppe i fissen. Så tog jeg Nicks pik i munden og tissede, da han kom, og Tina tissede med Pouls pik i munden. Efter en lækker middag på en restaurant i byen hyggede vi os lidt på værelset og legede med hinandens kønsdele. Poul og jeg lå i en 69, hvor jeg pissede i munden på ham, da han kom. Nick slikkede Tinas fisse, til hun pissede i munden på ham.

Dagen efter kørte vi i retning mod Spanien, og jeg sad på passagersædet denne gang. Vi kørte i 2,5 time, inden vi passerede grænsen til Spanien, og på bagsædet sad Tina og Poul og legede med hinandens kønsdele. På den spanske side af grænsen holdt vi en kort pause, hvor Tina og jeg satte os til at tisse, og senere holdt vi frokostpause. Så kom vi til det første hotel, hvor vi skulle bo i 4 nætter med halvpension, og på værelset var der 1 dobbeltseng og to enkeltsenge. Vi blev enige om følgende fordeling: De første to nætter skulle Nick og jeg have dobbeltsengen, og de næste to nætter var det Tina og Pouls tur. Vi boede i Valencia, eller rettere sagt lidt udenfor, men ikke længere end at man kunne gå til centrum af byen, det tog ca. 10 minutter. Efter en lækker middag på hotellet gik vi en aftentur ind til centrum og så os omkring, og da vi kom tilbage til hotellet, nød vi en lille én i nøgen tilstand. Så er det Tinas tur til at fortælle igen.

Tak, Molly. Poul og jeg lå jo i de to enkeltsenge, og næste morgen vækkede jeg Poul ved at ride og sutte hans pik. Vi gik i bad, og jeg tissede stående med Pouls pik i enden, og da Molly og Nick gik i bad, tissede hun med hans pik i munden. Så nød vi en meget lækker morgenmad og tog til byen bagefter. Poul har lært spansk i gymnasiet og kan derfor en del. Vi besøgte et meget berømt tårn samt domkirken, og senere på dagen fik vi kaffe og kage på et hyggeligt konditori. På hotellet lagde vi os ved poolen og nød et par drinks, og derefter gik vi på værelset, hvor vi lavede en firkant med Poul liggende på gulvet. Molly lagde sig på knæ mellem hans ben og suttede hans pik, mens han slikkede min fisse, da jeg satte mig ind over hans ansigt, og så tog jeg Nicks pik i munden. Da han kom i munden mig, tissede jeg i munden på Poul, som kom i munden på Molly, mens hun tissede ud på gulvet. Bagefter slikkede Nick Mollys fisse. Så snakkede vi om bylivet, og Poul spurgte: “Hvordan har I tøser det med nattelivet?” Molly svarede: “Det har vi det fint med, vi er ikke blufærdige, så vi er ligeglade med, om nogen ser os pisse. Vi har pisset mange steder – ikke også, søster?” Så svarede jeg: “Jo, og et par gange fik vi lov til at sutte pik på et par gutter.” Nick sagde: “Poul og jeg var engang i byen, hvor vi fik lov til at slikke et par tøsers fisser rene, da de var færdige med at tisse.” Selv om Nick og Poul ikke er brødre, ses de nogle gange. Efter middagen hoppede vi i den indendørs swimmingpool, og da vi kun var os fire, badede vi uden badetøj. Vi legede med en badebold, og efter noget tid gik vi i sauna, hvor Molly og jeg suttede pik på Poul og Nick, mens vi pissede ud på gulvet.

Næste morgen vækkede Poul mig ved at slikke min fisse, og mens Molly og Nick lå i en 69 og tissede i munden på hinanden, tissede jeg i håndvasken, mens Poul kom ud på min mave. Så besøgte vi et par byer i nærheden, og tilbage på hotellet hyggede vi os med en kop kaffe. Vi snakkede om vores gymnasietid og festerne, og så legede vi lidt med hinanden. Nu var det Molly og Nicks tur til at få de to enkeltsenge, mens Poul og jeg tog dobbeltsengen. Der stak Poul en finger op i min fisse, mens jeg gned hans pik, og næste morgen vækkede Nick Molly ved at slikke hendes fisse. Ude på badeværelset lavede vi firkant, hvor Nick stak sin pik op i enden på mig, mens jeg tissede og slikkede Mollys fisse. Med Pouls pik i enden tissede Molly i munden på mig og slikkede min fisse bagefter. Efter morgenmaden blev vi lidt på hotellets område, inden vi tog til byen og spiste frokost. Om aftenen efter middagen tog vi ind på en hyggelig bar og fik et par øl og drinks. Da vi kom tilbage til hotellet, satte Molly og jeg os til at tisse foran toilettet, mens vi suttede pik på vores fætre. Næste morgen tissede Molly og jeg ud over sengetøjet med vores fætres pikke i enden. Da vi havde spist morgenmad, betalte vi for opholdet og kørte videre mod Pamplona, hvor vi også skulle bo i tre nætter. Så giver jeg atter ordet til Molly.

På vej til Pamplona sad Tina og jeg på bagsædet snakkede. På et tidspunkt blev vi temmelig liderlige og begyndte at knappe vores bukser op, så trak vi dem ned og stak en finger op i hinandens fisser. Poul sagde, da han så os i bakspejlet: “Hva’, er I blevet liderlige?” Tina svarede: “Jeps, og vi skal bare SÅ meget pisse!” Nick kørte ind i nødsporet og satte katastrofelyset på, så åbnede Tina og jeg begge bagdøre og pissede ud gennem åbningen, og så kørte vi videre. Undervejs holdt vi en frokostpause, og kørte videre til vores hotel. Der måtte vi dele os op i to værelser, da vi ikke kunne få et værelse til 4. Det blev sådan, at Poul og jeg tog det ene værelse, og så tog Tina og Nick det andet. Vi havde også halvpension der, nen vi havde lidt tid inden middag. Først nød vi en kop kaffe i baren, en såkaldt “cortado”, som er kaffe med en smule mælk i, og så gik vi lidt omkring på hotellet. På vores værelse gik Poul og jeg i bad, og han kom i munden på mig, mens jeg tissede vandfald. Dagen efter red jeg ham, og han stak sin pik op i min fisse. Mens jeg børstede tænder, stak han sin pik op i enden på mig og stak en finger op i min fisse, hvorefter jeg tissede i munden på ham. Vi mødtes med de andre til morgenmad, og derefter så vi os omkring i byen. Pamplona er kendt for det store tyre-løb, når tyrefægtersæsonen begynder. Det var en spændende by, og vi nød varmen og omgivelserne. Så synes jeg, at Tina skal fortælle igen.

Vi nød endnu et lækkert aftensmåltid, og derefter tog vi os en drink i baren. Nick og jeg lå i en 69, og næppe var han kommet i munden på mig, før jeg pissede i munden på ham. Så stak han sin pik op i min våde fisse, og næste morgen red jeg ham. Vi kørte til en nærliggende by og havde en dejlig dag der. Tilbage på hotellet snakkede vi med et dansk søskendepar, der hed Walter og Ulrikke, og de inviterede til trekant på deres værelse. Walter lå på gulvet med mig mellem sine ben, og Molly satte sig ind over hans ansigt. Han slikkede hendes fisse, mens jeg suttede hans pik, og da Molly tissede i munden på ham, kom han i munden mig, mens jeg tissede ud på gulvet. Poul stak sin pik op i enden på Ulrikke, mens Nick stak sin pik op i hendes fisse. Stadig med Pouls pik i enden suttede hun Nicks pik og begyndte at tisse, og så byttede Nick og Poul plads, og Poul slikkede hendes fisse, mens hun tissede i munden på ham.

Dagen efter kørte vi videre sydpå, og Molly sad på passagersædet. Nick og jeg stak en hånd ned i hinandens bukser. Så holdt vi en pause, hvor Molly og jeg gik hen for at tisse. Vi kørte mod Malaga, hvor vi boede på et lækkert værelse alle fire. Også der havde vi halvpension og nød en lækker middag. Da vi havde spist, hyggede vi os på værelset, og Poul slikkede Mollys fisse, til hun tissede i munden på ham, mens jeg sad på skødet af Nick med hans pik i enden og med ansigtet mod hans. Lidt efter tissede jeg ud på hans mave. Næste morgen gik vi en tur i selve byen, både i centrum og langs stranden. Vi spiste frokost på vores fætres regning, og senere gav Molly og jeg kaffe og kage. Da vi kom tilbage til hotellet, hyggede vi os med lækkerier i nøgen tilstand, og Nick knælede ned foran mig og slikkede min fisse, til jeg tissede et helt vandfald i munden på ham. Imens spillede Poul sin pik og slikkede Mollys fisse, til hun tissede i munden på ham. Ved middagen sad vi sammen med et broder- og et søsterpar, som rejste sammen, og vi inviterede til firkant på vores værelse. Den ene af brødrene, Ditlev, lagde sig på gulvet med mig mellem benene, og Molly satte sig ind over hendes ansigt, mens hun tog Lauges pik i munden. Han kom i munden på hende, da hun tissede i munden på Ditlev, og da han kom i munden på mig, tissede jeg ud på gulvet. Nick stak sin pik op i enden på den ene af søstrene, Mie, som tissede og suttede Pouls pik, mens hendes søster, Bonnie, stak en finger op i enden på ham og tissede. Så stak Poul sin pik op i Mies fisse, mens Nick slikkede Bonnies fisse. Ditlev stak sin pik op i enden på mig og stak samtidig en finger op i min fisse, mens Lauge slikkede Mollys fisse.

Dagen efter blev vi lidt på hotellets område og nød et par drinks sammen med vores nye venner. Mens vores fætre og de to brødre gik i fitness-rummet, gik vi tøser op på søstrenes værelse og snakkede i nøgen tilstand. Både Mie og Bonnie havde glat fisse, og de viste Molly og mig, hvad de ofte gør, når de besøger hinanden. Bonnie satte sig på gulvet med let bøjede ben, og Mie stillede sig over skrævs over hende. Så slikkede Bonnie Mies fisse og tissede ud på gulvet, da Mie tissede i munden på hende. Bagefter tissede jeg og slikkede Bonnies fisse, mens Mie slikkede Mollys fisse og fik hendes pigetis i munden.

Så kørte vi videre mod det sidste sted, nemlig Granada, hvor vi atter boede fire på et værelse. Der skulle vi bo i fire nætter, inden vi kørte hjemad. Det vil Molly fortælle om.
Historien fortsætter under reklamen

Tak, Tina. Vi holdt en frokostpause på en rasteplads, og efter en times kørsel ankom vi til hotellet, som var flot indrettet med flisegulv og mosaikgulv på badeværelset. Det første vi gjorde, var at smide tøjet, og så lagde Nick mig på gulvet og begyndte at slikke min fisse. Så stak han sin pik op i min fisse og kneppede mig godt igennem. Han nåede lige at trække sig ud, så begyndte jeg at tisse, og da satte han straks munden til min stråle. Tina suttede Pouls pik og tissede mellem de to dobbeltsenge, hvorefter han stak sin pik op i hendes tisvåde fisse. Så gik vi til middag og nød en drink i baren bagefter. Poul og jeg delte den ene dobbeltseng, og der lå han mellem mine ben og slikkede min fisse. Imens stak Nick sin pik op i Tinas fisse. Næste morgen slikkede Poul min fisse og spillede sin pik, og da han kom, tissede jeg i munden på ham. Tina suttede Nicks pik og tissede, da han kom. Efter morgenmaden tog vi til byens stolthed, nemlig Alhambra-slottet, og blev vist rundt der. Vi spiste frokost i nærheden, og bagefter tog vi tilbage til hotellet for at gå en tur i selve byen. Der tog vi på café, inden vi slappede af på værelset. Nick og Poul spillede pik, mens Tina og jeg legede med to af mine dildoer. Vi satte os på gulvet og stak dem op i vores fisser, og vi nåede lige at sige “ah!”, så tissede vi ud på gulvet, og vores fætre kom ud over vores maver. Så slikkede Poul og Nick vores fisser rene, og vi gik til middag.

Dagen efter kørte vi en tur til Córdoba og havde en dejlig dag der, og dagen efter igen kørte vi til Sevilla og nød dagen. Da det var vores sidste aften, inden vi skulle hjem, besluttede vi at give den rigtig gas efter middagen. Jeg satte mig på gulvet og løftede benene lidt, så slikkede Nick min fisse, til jeg tissede et helt vandfald i munden på ham, og så stak han sin pik op i min våde fisse. Tina lå i doggy med Pouls pik i enden og tissede ud på gulvet. Næste morgen suttede Tina og jeg pik på vores fætre, mens vi pissede ud over sengetøjet. Vi havde en lang tur hjem, som jo krævede 2 overnatninger, og den første overnatning var på et vandrerhjem i Frankrig, den sidste var på et godt hotel i Tyskland. Ved hjemkomst blev jeg sat af som den første og inviterede de tre andre på kaffe, inden de kørte videre. Da de var gået, satte jeg mig på gulvet med en vibrerende dildo oppe i min fisse, så løftede jeg benene lidt og begyndte at tisse ud på gulvet. Fuck, hvor blev jeg liderlig af det her! Inden jeg gik i seng, stak jeg en finger op i min fisse og stønnede højlydt af liderlighed, og i løbet af natten stod jeg op og satte mig til at tisse ude i køkkenet.

En dag da jeg var på besøg hos Tina, begyndte vi at eksperimentere med hinandens pigetis. Vi blandede det i drinks, og Tina tog en bakke til isterninger frem og tissede i den, hvorefter hun lagde den i fryseren. Hjemme hos mig selv gjorde jeg hende kunsten efter.

En morgen da jeg mødte på mit arbejde, blev jeg kaldt ind til min chef. Han sagde, at han var meget tilfreds med mit arbejde, og at han gerne ville snakke med mig igen efter arbejdstid. Jeg vidste næsten, hvad han mente og glædede mig som et lille barn. Da jeg havde fri, bankede jeg på hos chefen, og da han havde lukket døren, sagde han: “Åbn mine bukser, Molly!” Jeg gjorde, som han sagde og tog hans pik i munden, hvorefter han knappede mine bukser op, trak dem og mine trusser ned og slikkede min fisse. Han slikkede på min klit, og jeg blev så liderlig af det, at jeg tissede lige i munden på ham. På vejen hjem fortalte jeg Tina om det, og da jeg kom hjem, lavede jeg mig en drink med to tis-terninger og drak den, mens jeg tissede stående på gulvet. Så vil Tina fortælle lidt igen.

Min arbejdsdag slutter ofte kl. 14, da gymnasiets rektor har fri på det tidspunkt. Han underviser i dansk og psykologi, men har ikke ret mange klasser. Som sekretær får jeg lov til at deltage gratis til festerne, og det gør lærerne også. En dag da jeg kom hjem, skulle jeg sådan pisse, så jeg smed tøjet og pissede foran toilettet, hvorefter jeg tog et glas cola med to tis-terninger.

Så var vi til fest på gymnasiet og havde en hyggelig aften. Ved midnat tog jeg i byen sammen med et par tøser, og henne ved nogle buske satte den ene sig til at tisse. I en sidegade til Strøget satte jeg og den anden pige os for at tisse.

Næste morgen tissede jeg, mens jeg børstede tænder, og jeg spiste morgenmad i nøgen tilstand.

Molly og jeg blev inviteret hjem til en af tøserne fra Mollys tidligere gymnasieklasse. Hun hed Karin, og hendes søster hed Rie, hun var også inviteret med. Vi havde det hyggeligt med hinanden i nøgen tilstand, mens vi drak kaffe og fik kage. Så sagde Karin: “Nu synes jeg, at vi skal lave firkant med hinanden!” Det blev vedtaget, og Rie lagde sig på gulvet med Molly mellem sine ben og mig inde over sit ansigt, og Karin stod foran mig. Jeg slikkede hendes fisse, mens Rie slikkede min, og Molly slikkede Ries fisse. Da Molly tissede ud på gulvet, tissede Rie i munden på hende og fik mit pigetis i munden, mens Karin tissede i munden på mig, og bagefter slikkede Karin Mollys fisse. Så snakkede vi om gamle dage, og om aftenen tog vi en tur i byen, hvor vi først spiste på Viften i Tivoli og tog på pubcrawl bagefter. Først gav Karin en omgang, og på den næste gav Molly en omgang. På vej hen til den tredje bar, gik Karin og jeg ind i en sidegade og pissede ud på fortovet. Da vi gik fra den tredje bar, tissede Molly og Rie henne ved porten til parkeringshuset ved Illum. Efter besøget på den sidste bar tog vi alle fire hjem til Rie, og der hyggede vi os med et par drinks, inden vi gik i seng. Rie har et gæsteværelse, og der sov Karin og jeg, mens Molly sov inde hos Rie.

Næste morgen vækkede Karin mig ved at stikke en finger op i min fisse, og jeg kvitterede med at slikke hendes fisse. Da vi kiggede indenfor hos Molly og Rie, lå Molly med en finger oppe i sin fisse, mens hun slikkede Ries fisse. Så spiste vi morgenmad, stadig i nøgen tilstand, og snakkede om løst og fast.

Da jeg var kommet hjem til mig selv, lagde jeg mig på sengen med en dildo af metal oppe i min fisse og stønnede højlydt af liderlighed. Så satte jeg mig i hug på sengen og tissede ud over sengetøjet, hvorefter jeg udskiftede det. Det er virkelig en befrielse for mig at smide tøjet og lege med fissen. Molly har det på samme måde, og det ser ud til, at også Rie og Karin har det sådan.

Så inviterede Karin til 30-års fødselsdag, og det gjorde hun på den måde, at hun inviterede Molly, mig og Rie samt to andre piger, som de kendte, den ene hed Verana og den anden Catrine, og så tog de deres søstre med, Monica og Viola. Hun inviterede til Dansk Folkeferies center ved Karrebæksminde, hvor hun havde lejet to huse. I det ene hus delte jeg og Monica det ene værelse, mens Rie og Viola delte det andet. I det andet hus delte Molly og Catrine det ene værelse, mens Karin og Verana delte det andet. Nu vil Molly fortælle lidt igen.

Tak, søster. Da vi havde pakket vores ting ud, gik vi en tur i området, inden vi gik hen i restauranten for at spise aftensmad. I den nærliggende brugs købte vi lidt øl og sprut samt lidt lækkert at hygge os med, og efter middagen trak vi os tilbage til husene. I vores hus sad vi nøgne omkring spisebordet og drak øl mens vi snakkede. Catrine sagde: “Da Viola og jeg gik i parallelklasse med hinanden i gymnasiet, skulle vi altid hen og pisse på vej hjem fra festerne sammen med et par andre tøser. Jeg husker, at vi på vej hen til S-toget gik hen og pissede ved en ledig parkeringsplads. Så sagde jeg: ” Tina og jeg stod engang på Brøndby Strand station og skulle med S-toget hjem fra en veninde, og vi skulle begge to pisse. Da vi var de eneste på hele perronen, satte vi os til at pisse ned på skinnerne!” Vores glatte fisser begyndte at blive våde, og ved ca. 23-tiden gik vi i seng. Næste morgen satte Catrine sig til at tisse mellem de to senge, mens hun slikkede min fisse, og derefter byttede vi plads. Vi kiggede indenfor hos Verana og Karin, der lå i en 69 med Karin øverst, og hun pissede i munden på Verana, der samtidig pissede ud på gulvet. Så mødtes vi med de andre til morgenmad og planlagde dagen. Med bus tog vi ind til Næstved og hyggede os lidt der. Blandt andet spiste vi frokost og fik senere kaffe og kage, og efter endnu en lækker middag trak vi os tilbage til husene. Hvad der skete, vil Tina fortælle lidt om.

I vores hus lavede vi en kande kaffe tilsat hinandens pigetis, og vi kom lidt fløde og sukker i for at neutralisere den bitre smag. Vi nød den i nøgen tilstand og drak senere et par øl. Ved 23-tiden gik vi i seng, og næppe var Monica og jeg nået ind på vores værelse, før vi skyndte os ud på badeværelset og satte os til at tisse ud på gulvet. Næste morgen da vi kiggede ind til Rie og Viola, sad de begge to i hugstilling på deres senge og tissede ud på gulvet. Efter morgenmaden tog vi i Bon-Bon-Land og prøvede en masse forlystelser. Da vi kom hjem derfra, spiste vi aftensmad og hyggede os sammen med andre gæster i baren. Inden vi trak os tilbage til husene, gik vi en aftentur i området omkring centret, og på et tidspunkt passerede vi en legeplads ved en børnehave. Lågen dertil var åben, så vi gik alle 8 derind og fandt nogle steder at tisse. Jeg tog en blå legetøjsspand og tissede ned i den og tømte den ud i græsset. Molly satte sig til at tisse ind ad indgangen til et legehus, Viola tissede i sandkassen, Catrine satte sig op på et bord mellem to bænke, Rie satte sig på en dæk-gynge og tissede gennem hullet, Karin tog en mølle, Verana tissede ned ad en helt ny rutschebane, og Monica satte sig til at tisse mellem sandkassen og et klatrestativ.

Næste morgen havde Karin så fødselsdag, hun blev 30 år, og ved morgenbordet var der flag. Centret havde sørget for lagkage og andre lækkerier i dagens anledning, og da vi havde spist, sagde Karin til os andre 7: “Alt hvad vi nyder i dag, er på min regning!” Vi tog en tur til Vordingborg og havde en dejlig dag der, og om aftenen fik vi lov til at låne dame-omklædningsrummet til at lave sjov i. Vi fik at vide, at vi gerne måtte tage egne drikkevarer med på betingelse af, at vi ryddede op efter os, hvilket vi selvfølgelig lovede. Så sad vi inde i omklædningsrummet og hyggede os med lidt øl og vand i nøgen tilstand og snakkede. “Hvem af jer har prøvet at tisse i et omklædningsrum?”, spurgte Viola, og Monica sagde: “Det har jeg!” Der var andre, inklusive mig selv, der også havde prøvet det. Da vi havde fået lidt at drikke, satte Karin sig i hugstilling og slikkede Monicas fisse. Da Monica tissede i munden på Karin, tissede hun så ud på gulvet. I baderummet tissede Viola og jeg stående, og i saunaen sad Rie og Catrine på den nederste bænk og tissede ud på gulvet, mens Verana og Molly tissede ud på hhv den øverste og næstøverste bænk. Så ryddede vi op, klædte os på og forlod rummet.

Om aftenen gav Karin omgang til hele bordet, og bagefter hyggede vi os i husene. Så må du gerne fortælle videre, Molly!

Inde i vores hus smed vi atter tøjet og drak mere øl. “Nu skal jeg pisse!”, sagde Catrine og rejste sig. “Arj, det gør du ikke, Catrine!”, grinede Karin, da Catrine gik hen mod kaminen, og vi andre var flade af grin, da Catrine pissede ind i kaminen. Jeg satte mig til at tisse foran kaminen, mens jeg slikkede Catrines fisse. Bagefter satte Karin sig op på bordet, Verana stillede sig foran hende og slikkede hendes fisse. Da hun begyndte at tisse, tissede Karin i munden på hende. Vi drak lidt mere og gik i seng. Dagen efter gik Catrine og jeg i bad, hvor vi tisdede stående og slikkede hinandens fisser. Karin og Verana sad over for hinanden og tissede ud på gulvet. Ved morgenmaden fortalte Tina, hvad hun og de andre havde lavet: “Monica og jeg lå i en 69, hvor jeg pissede i munden på hende!” Så sagde Monica: “Og imens pissede jeg et helt vandfald ud på gulvet!” Så sagde Rie: “Her til morgen pissede Viola foran sengen og slikkede min fisse, til jeg pissede i munden på hende!” Så tilføjede Viola: “Det smagte sgu godt, det pigetis!” Dagen tilbragte vi i området omkring centret og spiste frokost i nærheden. Om aftenen gav vi den rigtig gas med øl og sprut, og vi fandt forskellige steder at tisse. Næste morgen tissede Catrine og jeg ud over sengetøjet, og da vi stak hovederne ind hos Karin og Verana, havde de åbenbart fået samme idé. Ved morgenmaden fortalte Tina, hvad de havde lavet, og derefter pakkede vi sammen og tog hjem.

Så snart jeg var kommet op i min lejlighed, smed jeg tøjet og red en af mine dildoer. Så tog jeg den i munden og begyndte at tisse ud på gulvet, hvorefter jeg lagde mig på maven oven i pølen.

Både Tina og jeg er tilsluttet Skype, og på et tidspunkt ringede hun via Skype. Hun sad på kanten af sin seng og pissede, mens vi snakkede! Jeg blev så liderlig, at jeg også begyndte at tisse.

Så skulle vi på nudistlejr sammen med vores fætre, og det vil Tina fortælle lidt om.

Sammen med Nick og Poul tog vi af sted med toget mod Århus og stod af i Skanderborg for at tage med bus ud til lejren. Vi havde et firemandstelt med, som Poul havde købt. Ved ankomst fok vi anvist en plads og slog teltet op der, og vi fik at vide, at vi ved morgenmaden gerne måtte være helt nøgne, mens vi ved frokost skulle have minimum undertøj på, og om aftenen skulle vi være fuldt påklædt. Vi gik til frokost iført undertøj, og bagefter vendte vi tilbage til teltet og lagde tøjet. Aldersgrænsen for deltagelse var 40 år, så vi passede fint ind. Alle kvindelige deltagere havde glatte fisser, og nogle af de mandlige deltagere havde glat pik. Vi fire gik hen til en ølbod og bestilte fire øl og satte os ved et bord, hvor der over for os sad et søster- og et broderpar, som kendte hinanden i forvejen. De to søstre hed Pia og Astrid, og brødrene hed Gert og Kaj. Vi skålede, og jeg tog Kaj med ind mellem nogle træer, hvor jeg pissede med hans pik i munden, og bagefter slikkede han min fisse. Så gik Molly og Gert derind, og hun pissede med hans pik i enden og fik slikket sin fisse af ham. Nick og Pia tog sig en 69, hvor han kom i munden på hende og fik hendes pigetis i munden. Astrid satte sig i hugstilling på bænken, og Poul slikkede hendes fisse, til hun pissede i munden på ham.

Vi gik videre og snakkede med andre deltagere. På et tidspunkt mødte vi to nøgne piger, der tissede, mens de gik. Så vendte vi tilbage til teltet og tog tøj på for at gå til middag. I teltet havde vi lagt os således: Poul, Molly, Nick og mig. Vi sov uden tøj på, og Nick stak en finger op i min fisse, mens jeg gned hans pik, Molly gned også Pouls pik, mens han stak en finger op i hendes fisse. Ud på natten stod Nick og jeg op, fordi jeg skulle ud og pisse. Ved siden af teltet tissede jeg med hans pik i munden, og bagefter stak han sin pik op i min fisse. Lidt efter tissede Molly foran telt-indgangen med Pouls pik i munden. Da vi stod op næste morgen, så vi to piger pisse, mens de suttede pik på to gutter. Ved morgenmaden sad vi sammen med Gert, Kaj, Pia og Astrid og snakkede om det at tisse til offentlig skue. “Når jeg skal pisse i byen om natten, så skal jeg sgu pisse, og så er jeg ligeglad med, om folk ser mig!”, sagde Pia, og Astrid tilføjede: “Det samme gælder mig. Pia og jeg var i byen for at fejre min fødselsdag, og på et tidspunkt skulle vi begge to pisse temmelig meget, så vi gik hen til skraldespanden i Fiolstræde og satte os til at pisse der. Et par gutter kom forbi, og vi smilede.” Kaj sagde: “Efter en hyggelig aften hos en af mine gamle gymnasievenner var Gert og jeg på vej mod Nørreport. Over for 7-11 ved Kultorvet er der en stor skraldespand, og bag den sad en lækker tøs og pissede. Hun sagde, at hun var ligeglad med, om nogen så hende.” Så tilføjede Gert: “Og da vi kom til Nørreport og gik mod S-toget, fik vi øje på to tøser, der pissede foran døren til det offentlige toilet!” Vi andre fortalte om vores lyster, og da vi havde spist, gik vi hen for at høre lidt musik. Med en øl i hånden stod vi foran en scene og hørte jazz, og i nærheden af os stod et par nøgne tøser og snakkede. Pludselig satte den ene sig til at tisse, mens hun slikkede den anden piges fisse og fik hendes pigetis i munden. Efter koncerten pissede jeg med en fyrs pik i enden, mens Astrid suttede pik på en fyr og pissede ud i græsset. Nick lå i en 69 med en fremmed pige og kom i munden på hende, mens hun pissede i munden på ham.

I løbet af natten mødtes vi fire med Kaj, Gert, Pia og Astrid til to firkanter. Kaj stak sin pik op i enden på mig, mens jeg pissede og slikkede Astrids fisse, og med Pouls pik i enden tissede Astrid i munden mig. Molly lagde sig i græsset, og Gert lagde sig mellem hendes ben og slikkede hendes fisse, mens hun slikkede Pias fisse, og Pia tog Nicks pik i munden. Da Nick kom i munden på Pia, tissede hun i munden på Molly, der samtidig tissede i munden på Gert. Bagefter slikkede Gert Mollys fisse, og vi vendte tilbage til vores telte. Næste morgen inden morgenmaden lå Nick og jeg i et hedt knald, og han nåede lige at trække sig ud, så kom han i et brag af en orgasme ud over min mave. Han slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på ham. Med Pouls pik i enden tissede Molly ud over min mave, så spermen blev skyllet af.

Det var den sidste hele dag på lejren, og der var god stemning i området. Men pludselig hørte vi et råb inde mellem nogle træer og skyndte os derhen. En af de nøgne piger lå på jorden, bagbundet og med en fyrs pik oppe i fissen. Det var en herre, hvis alder overskred aldersgrænsen, og pigen blev ved med at sige, at han skulle lade være. “Kom!”, sagde en pige, vi fire ikke kendte, til os. “Lad os give dette pædofile svin en lærestreg!”, fortsatte hun og skubbede ham omkuld. Imens befriede Molly pigen fra rebene. Jeg, den forulempede pige og den pige der havde skubbet ham omkuld, begyndte at overpisse ham sammen med nogle andre piger. Politiet blev tilkaldt og smækkede et sæt håndjern om hans håndled. Den forulempede pige omfavnede os alle og sagde: “Som tak fordi I reddede mig, giver jeg en omgang. Forresten hedder jeg Ronja.” Henne ved en bod fik vi en øl på Ronjas regning, og på et tidspunkt tog hun mig i hånden og satte sig til at tisse, mens hun slikkede min fisse, til jeg tissede i munden på hende. Så slikkede jeg hendes fisse bagefter. Om aftenen var der ekstra gang i den, og vi drak adskillige øl og sprut. Da vi fire gik tilbage til vores telt, skulle både Molly og jeg pisse flere gange. Det skulle vi også næste morgen, og efter morgenmaden pakkede vi sammen og tog hjem.

Senere mødtes vi med Karin, Rie, Pia og Astrid til lidt tøsehygge. Vi tog ud og spiste, hvorefter vi besøgte 3-4 barer og skiftedes til at betale. Mellem andet og tredje bar-besøg gik vi alle fire hen til biblioteket over for Skt. Petri-hotellet og satte os for at tisse. Efter sidste besøg tog vi alle seks hjem til Pia, der boede inde ved Vibenhus Runddel. Der lavede vi to frække trekanter. Den ene var med Karin, Rie og Pia med sidstnævnte liggende på gulvet. Karin lagde sig mellem hendes ben og slikkede hendes fisse, mens Rie satte sig ind over hendes ansigt og fik slikket sin fisse af hende. Så tissede Rie i munden på Pia, der samtidig tissede i munden på Karin, der tissede ud på gulvet. I den anden trekant stak jeg en dildo op i enden på Astrid og tissede, mens Molly tissede og slikkede Astrids fisse. Lidt efter tissede Astrid i munden på Molly og derefter i munden på mig.

Næste morgen lavede Pia morgenmad til os alle og tissede, mens hun lavede kaffe. Jeg satte mig bag ved hende, tog fat i hendes ben og satte mig til at tisse. Astrid og Karin lå i en 69 med sidstnævnte nederst, og da Karin tissede ud på gulvet, tissede Karin i munden på hende. Imens satte Rie sig på kanten af Pias seng og tissede i munden på Molly, der tissede ud på gulvet. Efter morgenmaden sagde vi fem farvel og tog hjem til os selv.

Det sidste jeg vil fortælle om er, at i nærheden af hvor Molly bor, ligger der en svømmehal, som hver 1. lørdag i en måned har nøgenbadning for unge mellem 18 og 40 år, og den dag er der ikke kønsopdelt omklædning. Så både Molly og jeg besluttede at tage derhen og gik ind i et af omklædningsrummene, hvor vi klædte os af. To gutter fik stivert på, da vi blottede vores glatte fisser. Jeg suttede pik på en af dem, mens jeg pissede i badet, og den anden fyr stak sin pik op i enden på Molly og holdt en hånd under hendes fisse, da hun tissede. Så gik vi ud i bassinet og lavede sjov med hinanden, og inde i saunaen var der nogle af de andre piger, der fra den nederste bænk tissede ud på gulvet, mens andre tissede ud over bænkene.
Historien fortsætter under reklamen

Efter et par timer forlod vi stedet og tog hjem til os selv.

Molly og jeg har det stadig godt sammen og sammen med vores forældre, vi er stadig liderlige, både sammen og hver for sig.

GIV STJERNER:
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (68 har stemt 3,69 af 5)